Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Trix onderdelenlijst: waar vind ik die?

Gestart door Dennis1984 zaterdag 30 april 2011, 09:55:17

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Trix onderdelenlijst: waar vind ik die?
Hallo,

Märklin heeft een aantal locomotieven uit de hobby serie in haar assortiment, die ook bij Trix te vinden zijn. Voordeel van de Trix versies is dat deze veel mooier en gedetailleerder zijn dan die van Märklin. Het prijsverschil is minimaal. Slepertje eronder, klaar.

Maar nu wil ik graag even de exploded view van zo'n loc bekijken, maar kan nergens vinden waar dat moet. Kan dat sowieso, en weet iemand dan waar?

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Trix onderdelenlijst: waar vind ik die?
Klik.

Gr, Ben.
Re:Trix onderdelenlijst: waar vind ik die?
Aha,

Eerst links op Trix klikken en dan op Ersatzteile. Nu snap ik het.

Bedankt Ben!

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Trix onderdelenlijst: waar vind ik die?
Citaat van: Dennis1984 op zaterdag 30 april 2011, 09:55:17
Het prijsverschil is minimaal. Slepertje eronder, klaar.

Misschien ook nog decoder plaatsen? Als ik het goed heb zit die er bij Trix niet altijd standaard in.
Re:Trix onderdelenlijst: waar vind ik die?
Citaat van: NL-modelspoor op zaterdag 30 april 2011, 15:59:17
Citaat van: Dennis1984 op zaterdag 30 april 2011, 09:55:17
Het prijsverschil is minimaal. Slepertje eronder, klaar.

Misschien ook nog decoder plaatsen? Als ik het goed heb zit die er bij Trix niet altijd standaard in.
Scherp! Sowieso handig, omdat ESU decoders vast beter aansturen dan de standaard van Märklin/Trix. En de motor is helaas nog steeds de hobby motor, zover ik kan zien.

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Trix onderdelenlijst: waar vind ik die?
Toch nog even herstellen voor mensen die dit in de toekomst mogelijk nog lezen: het zijn geen hobby motoren in de Trix modellen, maar gewone DC motoren.

Met vriendelijke groet,
Dennis