Hallo vrienden , volgers,
Het is weer lang geleden dat ik iets nieuws poste maar geen paniek, het regende de zondag dus mocht ik van vrouwlief op mijne zolder kruipen........Nee , het goede weer liet me dit niet toe en had ook een beetje de zin in voortdoen verloren!?!,!
Waarschijnlijk hebben er velen wel eens een "dipje" maar drie werf hoera ik ben terug begonnen met verder doen aan de baan!
Eerst ff het nieuwe baanplan in koploper getekend, raar ,de eerste baan duurde twee a drie dagen om alles erin te krijgen , deze baan die veeeeeeel groter is was na een twee tal uurtjes ingetekend

De baan is ook volledig bekurkt+ondergrond parketvloer onder de kurk

Verder een deftige ringleiding gelegd , bestaande uit 2.5mm° vobst, dus ruim voldoende, dit al in twee kringen gescheiden voor de booster
schaduwstation=booster AJ
rest van de baan = ecos ( misschien nog uitbreiden naar extra booster voor het BW)
Vervolgens het schaduwstation in blokken verdeeld en de melders vastgesteld (inrij en stop), deze gescheiden van de overige baandelen met "rood isolatortje" en groene draad voor de terugmelding

Vervolgens gans het schaduwstation gedaan, serieus jobke z'n........
Ook een schuifsysteem gemaakt voor de toekomstige bediening en plaatsing van de ECos ed
Foto's spreken voor zich
Groeten Tom