Dank u , heb voor mijzelf voor genomen een baan te maken en deze keer rustig aan veel denken en dan pas doen.
Mijn vorige baan was snel, snel ,zo snel mogelijk alles tesamen, maar het resultaat was er ook naar, geen verlichting, geen seinen, en analoog
nu wil ik rustig de tyd nemen om de baan af te werken , heb twee jaar met het plan bezig geweest, eerst een plan, dan in't klein met karton en dat heb ik twee jaar op de kast gezet!!!
dus ik moest er iedere dag naar kijken ,zodoende dat ik af en toe met een idee zat en dan toch weer niet blijkte te lukken ,dus gehouden bij het eerste oorspronkelijke plan
en na twee jaar toen we in ons nieuw huis gingen wonen bleek er meer plaats dan ik had voorzien voor mijn baan kon deze langer en beetje breder maken ,een meevaller
Voor het raamwerk heb ik eerst goed gekeken naar andere hoe zij het deden en boeken gelezen enz
dit zou mijn eerst "echt modelbaan" worden met open raamwerk klimspiralen en schaduwstations
dus voor iedereen die een baan gaat bouwen, informeer je zeker bij anderen en in boeken ,goede raad kost niks ,slechtverzaagt hout wel

groeten