Zo even wat rustig aan , beetje probleempjes met de gezondheid , en toch lekker elke dag naar de baas gaat mij niet geheel in de koude kleren zitten.
Hierdoor heb ik echt te weinig tijd om elke avond aan de hobby te beginnen.
Heb het regel matig erg benauwd,en heb last van afknellende aders in beide armen.
Hierdoor kan ik soms mijn handen niet stil houden,en ontbreekt ook vaak het gevoel daar in.
(gaat het vast houden van het allerbelangrijkste ....koffie.....wel is niet geheel goed).
Na enkele weken met medicijnen te zijn behandeld gaat het gelukkig stukje beter , maar het grote onderzoek gaat over 3 weekjes pas beginnen.
Ik heb een ernstige vorm van slaap apneu,en vergeet hier door steeds meer op tijd te ademen.
Hopelijk nu met een nieuw extra toegevoegd zuurstof apparaat met het beter worden.
Hierdoor ben ik snel en vaak extra vermoeid,en word van wegen onregelmatige slaap , en te korte nacht rust zeer vermoeid.
Zo dat weten we ook weer....

Maar we nemen de draad weer heel langsaam op.
Gisteren even me NS 1139 (marklin 3324) onder handen genomen.(was ik al tijdje van plan,en had de spullen al langer in huis).
De loc was al is door Kroko (helaas overleden) omgebouwd met een decoder en met Led verlichting.
Maar ik wil nu eenmaal over naar ESU decoders.
De motor was lichtelijk omgebouwd ,maar niet met een permanent magneet.
De motor gedemonteerd en alles geheel schoongemaakt in een ultrasoon badje.
Hierna geplaatst:
5 polig anker
1 permanend magneet
1 motorschild
1 setje koolborstels
1 Esu V4 decoder.
en enkele kleine drupjes olie.
En wat loopt dat gelijk weer mooi en netjes.
Vond eigenlijk die gele leds niet zo mooi die er in zaten.
Die heb ik er even uitgehaald,en wil straks de witte is even proberen.
Helaas moet ik even wachten op mijn Leds 3 mm die ik in Engeland besteld hebt.
Die komen hopelijk morgen binnen.
En dan verschijnen er gelijk weer enkele foto's en of filmpje van.
Morgen eerst even naar me shoppie en 2 treinen beursjes in de directe omgeveing,jaja Rotterdam is morgen bevoorrecht met beurzen....lol.
Mvg: Alex