Afgelopen paar daagjes tussen neus en lippen door is goed geluisterd naar mijn passagiers.
Zij klaagden regelmatig steen en been vanwege het ontbreken van verlichting in het schaduw station.
Kort geleden heb ik is een setje led verlichting bij conrad gekocht,het bestond uit 10 lichtstrips en een universele voeding. Setprijs was in de aanbieding voor 30 euro. (nu rond de 35 geloof ik).
Ik heb de trafo aansluiting in het midden gemonteerd (in de beschrijving staat u knipt de stekker met + en - eraf ,en U verbind de 2 aders in een kroonsteentje.jaja....dus niet.
Als men de stekker af knipt heb je helemaal geen 2 aders , maar honderden zeer dunne lakdraadjes , leuk als je niet weet wat je hiermee moet doen....

Heb ze daar ook een mailtje over geschreven vanwege foutieve info op hun site.
Maar uiteindelijk na veel gesplits te hebben het uiteindelijk netjes kunnen vertinnen.
Ik heb bewust de trafo in het midden geplaatst , hierdoor een 2 draden naar links en rechts laten lopen , waar ik regelmatig de bedrading van de ledstrips heb gesoldeerd.
Led set - 046170 - reclame 29,99 - nu 34,99
Kabel Houders - 211035
Elke ledstrip tegen onderkant mdf plaat geplaatst met 2 kabel houders , zit gelijk de strip + bedrading opgesloten.
Voorlopig heb ik weer tevreden reizigers.....

Mvg: Alex