Hoe een ander er overdenkt zal mij echt een zorg zijn Barry.
Tenslotte hoef ik zijn knip niet bij te houden.
Veel dingen die ik daar koop heb ik nog niet gebruikt , omdat momenteel me daar de tijd (en misschien wel de zin even ontbreekt).
En vaak koop ik nog al wat spullen die ik weg geef aan een ieder die daar belangstelling voor heeft.
Maar zelf wil ervaren van hoe het er uitziet , en hoe het werkt.
Maar andere onderdelen zoals blokjes voor op printplaten heb ik er al veel meer dan 100 van gebruikt.
En zelf maken is gewoon leuk , daar ga ik geen doorverbinding's blokjes voorkopen van bv M (Marklin)......
Het is een dure hobby , althans je kan het wel zo beschouwen ja , en als ik een lantaarnpaaltje uit China haal die 5 x goedkoper is dan hier , haal ik hem toch echt liever daar.
En het zal er misschien uiterlijk niet zo mooi uitzien , als een merk mastje van hier in een mooi prachtig doosje , wat keurig sluit waar je ook voor moet dokken.
Maar IK ben er tevreden mee dat het in een geel zakje met bubbeltjes folie uit China komt. Met zelfs nog een prima service als er iets niet goed mocht wezen.
En daar houd niemand me daar van tegen......

Als ik het maar mooi vind.
En tot slot Barry , er zijn natuurlijk onderdelen die je beter origineel kunt aanschaffen/gebruiken , kijk bv naar decoders......heb ook liever dat er overal een ESU decoder inzit , dan een Lais , want met ESU kan je uit de voeten , met lais is dat elke keer een gevecht , en de beveiliging op overbelasting werkt zeker niet zoals je van een gerenomeerd merk gewent bent.
Maar voor mensen die graag het een en ander willen proberen , of als functie decoder is daar niets mis mee.
Maar als voorkeur blijft het toch ESU. (ben geen Motorola of MFX fan).
Maar om je nu druk te maken of ik er nu M of Marklin neer zet ontgaat me gewoon een beetje Barry.
Mvg: Alex