Hans V200.0.
Zo staat het in mijn archief van me gratis Trainbase , wat ik nog steeds met heel veel plezier gebruik.
3751 - Loc gekocht van forum lid - Hans V2000 - gekocht op zaterdag 26 december 2009 voor een
prima prijs...

Schitterende zwitserse loc met dat plaatje aan de zijkant.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Albertjan: Je begint met hallo Arie ???? Had wel een broer , maar die hete Sjef...das hem toch ook
niet....
Maar verder gaat het wel goed met je??? Zoniet wil je er over praten??

Eigenlijk is alles weer gaan kriebellen door die Alex/Ariva lokjes.
Dat ging eigenlijk op de duitse tv dat het zo slecht ging met *M*.
En ben eigenlijk daar snel naar op zoek gegaan,de loc via MP,en de rijtuigen bij mijn huidige
leverancier.
Het was voor de 3 e x dat ik weer begonnen was met treinen.
Heb er geen spijt van hoor AJ.
Maar weet dat techniek je zo in de steek kan laten.
Ben daar niet blij om,maar mijn leverancier ook niet....

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Michiel:
Ik heb wel koploper,maar gebruiken doe ik het (nog) niet.
Ben nog veel te druk met andere dingen Michiel.
Of het nog zover komt weet ik echt nog niet....

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ron die decoder gaat terug naar waar ik hem betaald hebt, Johan dus....mag tie hem zelf ook nog
proberen.
Als ik maar tzt een nw voor terug krijg vind ik het best.
Wil zo ie zo weer een nw bestellen,maar dan 8 polig ipv 21 ,heb ff genoeg van die 21 draadjes...lol.
Dennis:
Zoals je ziet heb ik er daar niet veel van.
Persoonlijk heb ik niets met stomers,maar mijn vrouw daarintegen juist wel,vandaar dat ik er nu een
paar aangeschaft heb... daar moet dan nog wel sound en rook in he...want je weet als de vrouw iets
willlllllllll...

Mvg: Alex