Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Hoera, hoera, de 3737 bij Artitec!

Gestart door Bertus vrijdag 04 februari 2011, 06:56:48

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Kan bij jou ook de 3700 van Artitec niet op de baan rijden omdat die R1 bogen bevat?
Ja

48 (55.8%)

Nee

38 (44.2%)

Totaal aantal stemmen: 58

Re:Hoera, hoera, de 3737 bij Artitec!
Ik ben een maand nu weer bezig met mijn baan als kleinste radius gebruik ik nu R2, wel een doos R1 in een kastje liggen.
Eigenlijk zonde, maar ik heb besloten om het nu "goed" aan te pakken. :D
Maar wat is die C rails toch duur zeg  3,99 tot 4,10 euro en voor een have circel ben je rond de 20 euros kwijt,wat een geld.
Re:Hoera, hoera, de 3737 bij Artitec!
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Hoera, hoera, de 3737 bij Artitec!
Niet in de winkel kopen, bestellen op internet kan veel goedkoper zijn!
Re:Hoera, hoera, de 3737 bij Artitec!
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re:Hoera, hoera, de 3737 bij Artitec!
Sorry hoor, maar ik vind de opmerking van edward wel erg "lomp" overkomen. Ik ben het met je eens, dat een grote radius veel mooier en realistischer is. Maar helaas woont niet iedereen met "onze" hobby in een 5-kamerwoning met een volledige kamer van 5x4mtr ter beschikking. En als je dan toch iets met deze mooie hobby wilt doen, ben je toegewezen aan een klein hoekjes ergens, of alleen maar verzamelen, en in vitrines plaatsen.

Roy
Re:Hoera, hoera, de 3737 bij Artitec!
@ veldkamp,
Alle C rails inwisselen voor K rails, heb je gelijk flex tot je beschikking dus grotere bogen en kun je het mooier maken qua ballast. Met C rail ziet het gewoon wat nepper uit.
Ik heb geen 3 rail tot mijn beschikking maar rijd 2 rail en mijn grootste uitgave qua railmateriaal bestond uit (hand)wissels. de overige rails zijn flex wat betekend alles bijelkaar nog geen ? 500,-. Zou ik met C rail rijden was ik het 3 - 4 voudige kwijt.

@ Roy,
Hoeft niet. Maak de baan eens rondom de kamer en houd de breedte op max.60 cm. je zult versteld staan van de mogelijkheden op deze breedte.
Grt, Ronald.

Re:Hoera, hoera, de 3737 bij Artitec!
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re:Hoera, hoera, de 3737 bij Artitec!
Ja, dat bedoel ik dus. Niet iedereen kan er zomaar een hele kamer voor opofferen.

Roy
Re:Hoera, hoera, de 3737 bij Artitec!
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

offline
Re:Hoera, hoera, de 3737 bij Artitec!
Citaat van: Ronald69 op zondag 20 maart 2011, 20:33:21

@ Roy,
Hoeft niet. Maak de baan eens rondom de kamer en houd de breedte op max.60 cm. je zult versteld staan van de mogelijkheden op deze breedte.
Grt, Ronald.


Heb ik gedaan! Ik heb 60cm aangehouden als breedte en dan rondom!
(alleen is mijn kamer slechts 120cm breed...)    ;)