Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

heey mense ik heb een ontwerp voor mijn baan

Gestart door basboy13 zondag 13 maart 2011, 18:51:47

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
heey mense ik heb een ontwerp voor mijn baan
heey mense ik heb een ontwerp voor mijn baan maar ik ben nou niet zo handig met wintrack en zo:D
en daarom vraag ik wil een van jullie maan baan verbeteren:D
alvast bedankt :D




ps het is c rails  

bas
Re:heey mense ik heb een ontwerp voor mijn baan
Heey! (oftewel: Hallo!)

Dat is in ieder geval een begin van een ontwerp. Maar ik denk dat bij het scannen de maten van je baanplan zijn weggevallen. Dus welk formaat heeft dit baanplan?

Wat moet er aan verbeterd worden? De schets is er in ieder geval... nu gaan we kijken wat je verder wil....

Groeten Ronald.
Re:heey mense ik heb een ontwerp voor mijn baan
oke dankje wel..
mijn maten zijn breed:112cm  lengte:271cm
ik zou graag een beetje duidelijker schets hebben met wintrack maar ik weet nie hoe dat werkt:( en k zou graag een kleine uitleg van wintrack hebben of dat een van jullei hem over maakt in wintrack:P


alvastbrdsnkt bas:D
Re:heey mense ik heb een ontwerp voor mijn baan
waarom zou je m in wintrack gemaakt willen hebben ??? Voor de exacte maten ? Voor de stuklijst ? Of ... ?
Re:heey mense ik heb een ontwerp voor mijn baan
Citaat van: Vince op zondag 13 maart 2011, 20:48:26
waarom zou je m in wintrack gemaakt willen hebben ??? Voor de exacte maten ? Voor de stuklijst ? Of ... ?

heey ik zou hem in wintrack willen gemaakt willen voor de maten en voor de stuklist


bedankt voor de snelle reacties   

bas
Re:heey mense ik heb een ontwerp voor mijn baan
Hoi
Re:heey mense ik heb een ontwerp voor mijn baan
das snel hermanus :)
Re:heey mense ik heb een ontwerp voor mijn baan
Citaat van: hermanus op zondag 13 maart 2011, 21:42:55
Hoi

heey supper bedankt egt ;) ;) ;) ;) ;) heel mooi nou kan ik beginnen met bouwen:d :-) :-) :-)