Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Pc rail 4 baanafmetingen instellen (Busch)

Gestart door dman vrijdag 04 maart 2011, 18:55:16

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Pc rail 4 baanafmetingen instellen (Busch)
Hoi,

ik heb vandaag voor tien euro pc rail 4 gekocht van Busch bij een marklin shop. Nu is mijn duits niet helemaal super maar daar kom ik nog wel uit.

Alleen wat ik maar niet voor elkaar krijg of begrijp is hoe ik afmetingen kan instellen. Als voorbeeld ik wil een beetje goochelen om een baanplan te maken en heb zelf afmetingen van 2,20x1,60. Nu heb ik dat ook ingevoerd maar ik krijg nog steeds een veel grotere ruimte om in te werken.

Is er iemand die ervaring heeft met het programma en mij opweg kan helpen met de juiste baanafmeting te krijgen. Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg maar niet de juiste formaat en tenzij ik er over heen gelezen heb kon ik het hier op het forum ook niet terug vinden.

Alvast bedankt
Daniël
Re:Pc rail 4 baanafmetingen instellen (Busch)
heb het uiteindelijk al gevonden.
Re:Pc rail 4 baanafmetingen instellen (Busch)
Wat vindt je uberhaupt van dat programma? Ik heb het een paar dagen geleden ook gekocht, ook bij de marklinshop maar echt tevreden ben ik er niet over. Ik zou graag wat niveaus maken maar daar is het programma niet bijster handig voor en een 3d functie is een luxe maar zou ik toch ook wel graag hebben gezien... Ben er niet heel tevreden over in ieder geval. Succes er mee!
Re:Pc rail 4 baanafmetingen instellen (Busch)
pfff ik moet eerlijk zeggen dat ik de hele avond heb zitten rommelen en het eindelijk een beetje begin te snappen... Alleen niveaus nog niets aan gedaan of gezocht. Ik kan amper met niveau's werken aangezien ik een opklapplaat voor me baan heb gemaakt ;)

Heb er nog niet veel mee gedaan ook nog gewerkt enz. En het trekt behoorlijk wat energie. Was makkelijker geweest als het in het nederlands was. Maar goed ik ben er wel "blij" mee, aangezien ik niet van plan was 115 euro uit te geven voor de marklin versie.

Daniël