Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Dennis en Monique's baan. Nieuwe baan staat.

Gestart door Dennis maandag 28 februari 2011, 22:00:07

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain
Speciale Gast Events Team
Lid sinds: 2011

offline
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain
Volgens mijn broer, monteur voor een EON en Enexis, is dit normaal.
Vroeger was het 220 volt. Tegenwoordig moet het tussen de 230 en 240 zijn.
Ik zit er mooi tussen, dus het zal wel goed zijn.

Groetjes Dennis
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain
Citaat van: nobody op zondag 15 december 2013, 17:17:14
Citaat van: dennisreij op zondag 15 december 2013, 17:09:14
Net de nieuwe kast blijft de spanning constant 334 volt.
Is dat niet wat te veel van het goede :help:
Zeker weten???
334 Volt???  :)
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain
Speciale Gast Events Team
Lid sinds: 2011

offline
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain
Dikke vingers... 234 volt bedoel ik uiteraard.
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain
O gelukkig, begon me al ongerust te maken.
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain
Speciale Gast Events Team
Lid sinds: 2011

offline
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain
Niks aan de hand dus. 
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain + iTrain V3 besteld
Net de nieuwe versie van iTrain besteld.
Sander, bedankt voor het linkje  :thumbup:

Groetjes Dennis
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain + iTrain V3 besteld
En Xander heeft al de licentie geactiveerd.
Eerste indruk: Ziet er goed uit, net zoals versie 2.
Wat ik als pluspunten zie:
- Optie beëindig alle. Fijne optie om mooi alles te laten stoppen aan het einde van de route.
- Automatisch rijden zonder route aan te maken. Leuk om snel even iets te laten zien zonder routes aan te maken. Veel gebruik ga ik er waarschijnlijk niet van maken, maar leuk is het wel.

Wat gewenning nodig heeft is dat de namen van de loks niet meer op het schakelbord staan, maar de namen van de treinen. Dit is in ieder geval als de treinen aangemaakt zijn.

Al met al een mooie vooruitgang.

Groetjes Dennis
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain + iTrain V3 besteld
Dennis gefeliciteerd met je nieuwe versie.
Dat van het automatisch rijden zonder routes aan te maken zo rij ik altijd al.
Ik vind dit het leukste om dat je nooit weet waar een trein heen gaat en wat ook betekend dat een trein alle paden van de baan berijd zonder dat je iets hebt ingesteld.
Dat schakelbord, kan je dat niet aanpassen, volgens mij zou dat moeten kunnen.
Je weet dat bij mij dat wel het geval is.
Denk dat het bij iTrain ook wel mogelijk zal zijn en anders moet dat in een volgende versie mogelijk worden.

vr.gr. en veel rij plezier. Günther :thumbup:
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain + iTrain V3 besteld
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain + iTrain V3 besteld
Dennis, ik kan je verzekeren dat na een paar weken je er helemaal aan gewend ben en dan weet je gewoon niet beter.
Namen van de treinen moet je een beetje kort zien te houden maar wel herkenbaar.

Automatisch route rijden is echt wel erg leuk, bij mij rijden de 4 treintjes lekker kris-kras door elkaar.
Je moet er echter wel even voor gaan zitten want belangrijk is dat je stations goed zijn gedefinieerd.
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain + iTrain V3 besteld
Ben al jaren de weg kwijt , dus vandaar dat ik hier enorm blij mee ben.....gokken welke kant ie opgaat........ :D

Het word nu stukken leuker.

Hoop dat je er straks net zo blij mee bent als ik.

Mvg; Alex
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain + iTrain V3 besteld
Ik ben aan t kijken hoeveel loks er automatisch kunnen rijden. Ben reuze benieuwd. Tot op heden ben ik er erg blij mee.

Groetjes Dennis
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain + iTrain V3 besteld
Citaat van: dennisreij op dinsdag 17 december 2013, 15:11:59
En Xander heeft al de licentie geactiveerd.
Eerste indruk: Ziet er goed uit, net zoals versie 2.
Wat ik als pluspunten zie:
- Optie beëindig alle. Fijne optie om mooi alles te laten stoppen aan het einde van de route.
- Automatisch rijden zonder route aan te maken. Leuk om snel even iets te laten zien zonder routes aan te maken. Veel gebruik ga ik er waarschijnlijk niet van maken, maar leuk is het wel.

Wat gewenning nodig heeft is dat de namen van de loks niet meer op het schakelbord staan, maar de namen van de treinen. Dit is in ieder geval als de treinen aangemaakt zijn.

Al met al een mooie vooruitgang.

Groetjes Dennis



hey dennis da automatisch rijden zonder route aan te maken hoe doe je da , en zou er geen optie zijn voor die loks namen op op het schakelbord is inderdaad vervelend  :)
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain + iTrain V3 besteld
Geert, je laat ze gewoon rijden.
En iTrain of koploper bepaald welke route.
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain + iTrain V3 besteld
Het is heel simpel Geert,

Bij V2 moest je eerst een route aanmaken, bijvoorbeeld van blok 1 naar 3 en naar 1, en die moet je koppelen aan je locomotief.
Bij V3 hoeft er geen route aangemaakt te zijn, op het "play" knopje drukken voldoet.

Als ik de treinnamen aanpas dan is het al opgelost. Geen probleem dus, alleen wel anders.

Groetjes Dennis
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain + iTrain V3 besteld
Hoi Dennis,

Mag ik hier uit begrijpen, dat het programmeren een stuk minder is bij Itrain?

M.v.g.

Hans V200.0
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain + iTrain V3 besteld
Helemaal correct opgemerkt Hans.
We hebben hier meerdere malen (ook met koploper fans) over gepraat.
Persoonlijk vind ik iTrain stuk simpeler .
Dat koploper nog meer kan dan iTrain momenteel geloof ik graag , men heeft tenslotte veel meer ervaring en kennis opgedaan afgelopen jaren.
iTrain is wat simpeler in te stellen.
En ook hier word elke keer wat meer mogelijk.
Zo heeft elk programma zijn voor en tegens.
En ligt de keuze bij de persoon zelf.

Mvg: Alex
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain + iTrain V3 besteld
Ik had het niet mooier kunnen omschrijven Alex.

Groetjes Dennis
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain + iTrain V3 besteld
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain + iTrain V3 besteld
Treinnaam gewoon ook kort houden, ik geef ze gewoon de naam van de loc.
Maak ik een andere treinsamenstelling dan blijft alleen de naam van de loc zichtbaar.
Maar er zijn natuurlijk ook allerlei andere mogelijkheden te verzinnen als het maar zo kort mogelijk is anders staat er een ellenlange naam op het schakelbord en wordt het er niet fraaier op. ;)

Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain + iTrain V3 besteld
Daar ben ik ook al achter gekomen Tom.
Bedankt voor de tip :)

Groetjes Dennis
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain + iTrain V3 besteld
Mooi om te zien waar jullie mee zijn begonnen in dit draadje en op welk niveau het nu allemaal is! Wat een ontwikkeling in relatief korte tijd. Leuk!
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain + iTrain V3 besteld
Citaat van: Aliebengalie op woensdag 18 december 2013, 06:19:56
Zo heeft elk programma zijn voor en tegens.
En ligt de keuze bij de persoon zelf.

Mvg: Alex
Hoi Alex,

Hier ben ik het niet helemaal mee eens, want de programmamakers ontwerpen hun software voor bepaalde centrales.
Behalve waarvan het protocol nog niet is vrijgegeven (koploper in combi met CS 2), dus buiten welk systeem je ook kiest, je moet toch ook kijken naar wat het programma kan.
En welke centrales c.q. protocollen er worden ondersteund.

De keuze voor je digitale systeem ligt bij je eigen, en hopelijk heb je dan ook zover gekeken wat je systeem nodig heeft, als je met de pc wilt besturen.

Koploper vindt ik in ieder geval goed genoeg om een baan aan te sturen, zei het wel dat je dan aan het programmeren slaat.
Grafisch gezien kan het ook niet mee, maar wat wil je?
Koploper loopt al langer mee, dan welk programma dan ook.

Maar goed het gaat hier over Itrain, en zelf vindt ik dit programma ook wel aantrekkelijk.
Het is ook fijner als je minder hoeft te programmeren, en die routes daar ben ik wel nieuwsgierig naar.


Citaat van: Jongslog op woensdag 18 december 2013, 12:14:01
Wat een ontwikkeling in relatief korte tijd. Leuk!

Logische ontwikkeling lijkt me, hoe meer gebruikers, hoe meer er bekend wordt.


M.v.g.

Hans V200.0
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain + iTrain V3 besteld
Hans,

Ik denk dat Henk mijn baanbouw bedoelt en niet de ontwikkeling van iTrain.

Naar mijn weten ondersteund iTrain alle centrales, dus ook de CS2 van Marklin.
De hoofdreden dat ik heb gekozen voor iTrain bestaat uit 3 punten.
1. Het draait op mijn Apple computer
2. Grafisch ziet het er netjes uit
3. Het werkt veel makkelijker (voor mij) dan Koploper.
ik weet ook dat Koploper en gratis is en verder doorontwikkeld is, maar dan nog werkt het niet op mijn Apple computers.
Voor mij was de keuze dan ook niet heel moeilijk.

Groetjes Dennis
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain + iTrain V3 besteld
Vandaar dat ik het antwoord van Hans niet helemaal begrijp (maar dat ligt niet alleen aan Hans , maar heb ik vaker last van)... :D

Ik bedoel dat de klant / rijder toch zelf zijn  programma uitzoekt.
En daar bedoel ik dus zijn keuze mee , ongeacht of dit nu wel nog niet werkt.
Want elk programma heeft wel iets wat de ander niet heeft.

Dus wat is er mis met mijn opmerking..... :D
De keuze ligt toch bij degene die het wil gebruiken....

Mvg: Alex
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain + iTrain V3 besteld
Helemaal niks Alex :)

Groetjes Dennis
Re: Dennis en Monique's baan. Draaischijf werkt vanuit iTrain + iTrain V3 besteld
Dennis proficiat met je nieuwe iTrain versie, leuke website met foto's trouwens.

Fred Vonk
Re: Dennis en Monique's baan. Extra scherm aangesloten
Speciale Gast Events Team
Lid sinds: 2011

offline
Re: Dennis en Monique's baan. Extra scherm aangesloten
Dank je Fred.

Vandaag even een 2e scherm aangesloten. Ik heb tenslotte niet voor niets de Pro versie aangeschaft.
Gisteren miste ik de optie om meerdere locs gelijktijdig in een overzicht te hebben, en ik had nog een scherm liggen tussen de kabels.
Vandaag een Mini Displayport kabeltje geregeld en aan de Mac Mini gehangen. Dit is qua overzicht veel mooier en ook nog eens gemakkelijker.
Ben er weer blij mee.

Groetjes Dennis
Re: Dennis en Monique's baan. Extra scherm aangesloten
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: Dennis en Monique's baan. Extra scherm aangesloten
Hoi Dennis,

Dat jij vanwege de pc (Apple) voor Itrain kiest, heb je zelf voor gekozen.

Koploper draait daar misschien niet zo goed op misschien, want het is ook oudere programmeertaal.
Zo ook het grafische gedeelte, maar dat komt omdat Itrain wel in die grafische punten hoger wil scoren.

Dat doen ze ook wel, maar Koploper heeft nog altijd veel mogelijkheden, die ik nog wil ontdekken.
Pas als er een CS 2 om de hoek komt kijken, dan moet ik waarschijnlijk ook naar iets anders uitzien.

Zo heeft elk programma zijn voor-, en nadelen net zoals de centrale die men gebruikt.
Wat ik tot nu toe ken van Itrain is nog niet genoeg om te zeggen dat ik erop overschakel.

Wel kijk ik zowel bij dit topic als bij die van Alex, om de vorderingen van jullie met Itrain te volgen.

Dat Henk mogelijk jouw baan bedoeld en niet Itrain in zijn reactie, mag je dan mijn reactie vergeten.
Blijkt dat het toch op Itrain sloeg, dan blijft het overeind staan ;)

Het is ook logisch dat je met meer gebruikers van Itrain, er ook meer over hoort.

M.v.g.

Hans V200.0

Re: Dennis en Monique's baan. Extra scherm aangesloten
Speciale Gast Events Team
Lid sinds: 2011

offline
Re: Dennis en Monique's baan. Extra scherm aangesloten
Hans,

Koploper draait helemaal niet op een Apple computer. Reden: er staat geen Windows op maar OSX.

Groetjes Dennis
Re: Dennis en Monique's baan. Extra scherm aangesloten
Ziet er erg gaaf uit.
Goede keuze denk ik iTrain
Re: Dennis en Monique's baan. Extra scherm aangesloten
Hallo Hans,

Ik vind jou redenering dat er meer iTrain gebruikers zijn geen logische conclusie.
Deze gebruikers hoor je meer dat is waar en dat komt volgens mij om dat het een relatief nieuw programma is.
En de koploper gebruikers meestal gebruikers zijn die koploper al lang hebben.
Dat je alinea over koploper en CS 2 begrijp ik niet.
Ik rij met ECoS en zou niet weten wat een CS @ bijv. hiermee te maken heeft.
Je centrale is toch maar alleen een door geef luik.

vr.gr. Günther.
Re: Dennis en Monique's baan. Extra scherm aangesloten
Speciale Gast Events Team
Lid sinds: 2011

offline
Re: Dennis en Monique's baan. Extra scherm aangesloten
Een CS2 werkt niet samen met Koploper Gunther.

Groetjes Dennis
Re: Dennis en Monique's baan. Extra scherm aangesloten
Bedankt Dennis, ben ik blij dat ik een ECoS heb. :thumbup:
Re: Dennis en Monique's baan. Extra scherm aangesloten
Ziet er leuk uit, Dennis. ITrain verdeeld over twee monitors.
Had ik nog niet eerder gezien, geloof ik.
Lijkt me erg handig als je veel treinen hebt rijden.

Gr.Wim
Re: Dennis en Monique's baan. Extra scherm aangesloten
Speciale Gast Events Team
Lid sinds: 2011

offline
Re: Dennis en Monique's baan. Extra scherm aangesloten
Hoi Wim,

Dat is ook de reden dat ik er een extra scherm aangehangen heb.
Ik had het ook nog niet eerder gezien, maar het werkt erg prettig.
De licentie die ik heb ondersteund het, dus ik kan het dan ook gebruiken.

Groetjes Dennis
Re: Dennis en Monique's baan. Extra scherm aangesloten
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: Dennis en Monique's baan. Extra scherm aangesloten
Citaat van: Günther op donderdag 19 december 2013, 09:33:09
Hallo Hans,

Ik vind jou redenering dat er meer iTrain gebruikers zijn geen logische conclusie.
Deze gebruikers hoor je meer dat is waar en dat komt volgens mij om dat het een relatief nieuw programma is.
Dat je alinea over koploper en CS 2 begrijp ik niet.
vr.gr. Günther.

Hallo Gunther,

Dennis heeft al het èèn en ander verklaart, en de CS 2 werkt inderdaad nog niet met Koploper.

Dat Itrain nieuw is weet ik ook wel, en niet iedereen staat te springen om zijn baan met de PC te besturen.

Zoals ik hier erg vaak lees wil men niet naar het scherm staren, maar men vergeet dat je dan treinbewegingen wel mogelijk kan maken, die met analoge besturing niet zijn bij te houden.

Ja we willen veel beweging zien, dat wil haast iedereen, maar bijna niemand denkt na over wat een pc daarin kan bijdragen.
Nu heb ik het niet over Alex of Dennis (of andere Koploper/Itrain gebruikers), die hebben het licht al gezien, maar er zijn er nog veel meer over die er niet aan willen :(

Dus dat je centrale alleen een doorgeefluik is, is niet helemaal waar, want het hangt weldegelijk af wat er allemaal doorgegeven kan worden.

Dennis ook Windhoos draait op een IMac, maar als je dat niet hebt aanstaan, zal Koploper daar waarschijnlijk niet op lopen.

Blijf dit draadje wel volgen ;)




Re: Dennis en Monique's baan. Extra scherm aangesloten
Citaat van: dennisreij op woensdag 18 december 2013, 21:39:33

Vandaag even een 2e scherm aangesloten. Ik heb tenslotte niet voor niets de Pro versie aangeschaft.


Uiteindelijk zul je er weinig op kijken met je kleine baantje. Mijn treinbesturingsprogramma draait op een 17" laptoppie, de treinbewegingen volg ik nauwelijks. ;)

En voor het 2e scherm heb je geen pro versie nodig, daarvoor zijn er heel veel freeware pakketjes te vinden.

Gr, Ben.
Re: Dennis en Monique's baan. Extra scherm aangesloten
Speciale Gast Events Team
Lid sinds: 2011

offline
Re: Dennis en Monique's baan. Extra scherm aangesloten
Hans,

Ik weet dat het mogelijk is om Windows op een Mac te draaien. Dit kan via virtualisatie als door bootcamp te gebruiken.
Alleen vind ik het zonde en vloeken in de kerk om Windows op een mac te draaien.... Stiekem heb ik wel een MS Server 2008R2 gevirtualiseerd draaien op mijn mac mini.

Ben,

volgens de tabel die op de site staat van iTrain maakt de Pro versie een extra schakelbord voor loks etc. Dus dan doen freeware tools niks af aan een extra scherm. Btw, een extra scherm is iets wat standaard kan met zowel Windows als OSX.

Groetjes Dennis
Re: Dennis en Monique's baan. Extra scherm aangesloten
Speciale Gast Events Team
Lid sinds: 2011

offline
Re: Dennis en Monique's baan. Extra scherm aangesloten
Iedereen de allerbeste wensen voor 2014 !!!!
Re: Dennis en Monique's baan. Veel wissellantaarns aangesloten..
Vandaag zijn er weer een paar setjes wissellantaarns binnengekomen.
Even priegelen met inbouwen en aansluiten, maar bijna alles is klaar.
Nog maar 9 wissels te gaan......
Uiteraard heb ik weer een foto gemaakt.

Groetjes Dennis

Re: Dennis en Monique's baan. Veel wissellantaarns aangesloten..
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Dennis en Monique's baan. Veel wissellantaarns aangesloten..
hallo dennis en monique

toch een leuk gezicht zo all die lantaarns, maar...........die loods of het gebouwtje schijnt nu wel heel erg door kan je daar nog wat aan doen?

het trekt wel erg de aandacht zo

Gr Ed
Re: Dennis en Monique's baan. Veel wissellantaarns aangesloten..
He Dennis ziet er gaaf uit met die wissellantaarns en de rest van de verlichting, de loc loods zou ik van binnen wel met iets beplakken want het licht schijnt inderdaad veel door. Ben er nog niet aan toe gekomen om verder te gaan met het spuiten van mijn V200 en dus het gebruik van de tape.

Fred Vonk
Re: Dennis en Monique's baan. Veel wissellantaarns aangesloten..
De loods schijnt op de foto veel meer door dan wat het geval is.
Aan de binnenkant is al zwart papier geplakt, dus meer is er niet aan te doen.

Groetjes Dennis.
Re: Dennis en Monique's baan. Veel wissellantaarns aangesloten..
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Dennis en Monique's baan. Veel wissellantaarns aangesloten..
Hallo Dennis en monique,

ik weet dat het vak op foto's anders uitkomt
dus als je het in het echie niet zo veel van ziet dan gewoon lekker laten zo

het ziet er leuk uit zo

Gr Ed
Re: Dennis en Monique's baan. Veel wissellantaarns aangesloten..
Ik zit er aan te denken om een weerstand te plaatsen bij de verlichting van de lokloods.
Ik moet me even verdiepen in wat voor weerstand ik ga plaatsen.

Gr.  Dennis.
Re: Dennis en Monique's baan. Veel wissellantaarns aangesloten..
Ziet er mooi uit Dennis.

Ik heb ze er alleen juist allemaal onderuit gehaald.

Heb hier wat nare ervaringen mee opgedaan.

Zo is het bij mij meerdere malen voorgekomen dat de lantaarn/verlichting aanliep (aan de onderzijde) , hierdoor schakelde de wissel niet goed meer met alle ellende tot gevolg.

Ook de hoogte speelt een belangrijke rol.

Er zijn locs/rijtuigen die net de bovenzijde aantikken.....en daarna zo het wissel zelf omzetten wat uiteraard niet helemaal de bedoeling is :D

Hoop dat jij dat gespaard blijft.

Mooi is het zeker , alleen bij mij komen ze er niet meer op.

Mvg: Alex
Re: Dennis en Monique's baan. Veel wissellantaarns aangesloten..
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Dennis en Monique's baan. Veel wissellantaarns aangesloten..
Ik denk dat Dennis gewoon wat meer licht op zijn baan wil zodat de baby er op af komt :) :)
Mooi is het wel hoor, ik heb ze er ook niet in, nou ja, eentje wel maar verder vond ik het te veel gedoe.
De verlichting in de locloods inderdaad wat temperen maar ik weet dat het op foto's altijd extremer voor komt dan in et echt.
Re: Dennis en Monique's baan. Veel wissellantaarns aangesloten..
Dat zal het zijn Tom. Het duurt me inmiddels wat te lang haha.
Als ze druk is in Monique haar buik en ze hoort het geluid van de BR64 dan is ze weer rustig. Misschien nu al last van t treinenvirus haha.

Groetjes Dennis
Re: Dennis en Monique's baan. Veel wissellantaarns aangesloten..
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: Dennis en Monique's baan. Veel wissellantaarns aangesloten..
Hoi Dennis

Je praat over ze, weten jullie al wat het wordt of kan het ook een Hij zijn? en wanneer verwachten jullie de nieuwe aanwinst?

Die wissel verlichting ziet er goed uit, wilde ik ook gaan doen nu ik dit zo zag, totdat ik het bericht van Alex en Tom las, laat maar denk ik, wacht eerst maar af of jij ook deze problemen ondervindt.

Mvg
Koos

Re: Dennis en Monique's baan. Veel wissellantaarns aangesloten..
Hoi Koos,

We weten al dat we een dochtertje krijgen. Monique is vanaf deze week uitgeteld, dus ieder ogenblik kan het zo ver zijn.

Ik heb al enige tijd wissellantaarns op mijn baan, maar nu heb ik er veel aangesloten op de rechterzijde van de baan. Ik heb er nooit problemen mee gehad. Ik merk alleen wel dat de kleine dopjes niet goed vastzitten, dus die lijm ik vast. Hierdoor zit het asje meteen goed vast en zijn er minder kans op problemen.

Groetjes Dennis.
Re: Dennis en Monique's baan. Veel wissellantaarns aangesloten..
Hoi Dennis, ik wil jou en Monique heel veel succes en geluk wensen met de geboorte van jullie dochter. Geniet er met volle teugen van zoveel als jullie kunnen want je zult zien dat ze veel tel snel op groeit.

Groeten
Fred Vonk