Hoi Clint,
Het is maar beter ook dat smaken verschillen,anders zouden we allemaal dezelfde loc's c.q. treinen hebben
Wat Micro-metakit aangaat,sla je de plank mis,of je weet niet waar je het over hebt.
Een site geeft geen goed overzicht,en op de beurs zoals in Dortmund,laten ze zelfs de onderkant zien
en ook hier in het topicDan pas zie je echt hoeveel aandacht er meer aan is besteed,dan bij wie dan ook.
Neem je geen genoegen met al deze details,dan zou ik zeggen,ga over op zelfbouw en je merkt dan wel hoeveel moeite het jouw kost om dit niveau te benaderen.
Zelfs het niveau van Brawa is voor velen al te ver,laat staan als je de lat hoger legt.
In Nürnberg zit een adres waar ik weleens handmonsters heb vastgehouden van nog duurdere loc's (uit de top van de eredivisie zeg maar),en heb er zelfs eentje meegenomen,en eentje laten bestellen.
Wel in opdracht van iemand,zelf ben ik geen kapitaalkrachtige
Als je de firma Brawa bekijkt,en je kent een beetje de geschiedenis van het merk,dan vind ik het een grote stap van hun,dat ze ooit met de locomotieven zijn begonnen.
Mijn pet af voor een firma,die tussen de gevestigde merken toch overeind blijft,met hun oog voor detail.
Met deze Br 75 gaan ze vele merken voorbij,en laten zien dat ook kleine super gedetailleerde loc's hun plek verdienen in de modelbouwwereld.
@ Tilly,
Deze loc's zijn naar de werkelijkheid gebouwd (in 1:87),en hebben daardoor geen sleper,en ook geen antislipbanden.
Dus zal de trekkracht wel iets te wensen over laten,maar neemt niet weg dat bijna letterlijk geen detail ontbreekt.
De prijs is er ook naar om deze loc's naar de vitrines te verwijzen,voor de speelmodellen hebben we andere merken.
Dat is ook meteen de reden waarom een vergelijk met een merk als Micro-metakit gewoon onmogelijk.
M.v.g.
Hans V200.0