Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Giet mallen

Gestart door greumel woensdag 16 februari 2011, 19:02:04

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Giet mallen
greumel
gast

Giet mallen
Hoi

ik heb gietmallen besteld bij klaus spörle perfecte levering

alleen heb ik de mal twee keer gebruikt en nu is die in de naad gescheurd heeft iemand hier al ervaring mee

ik heb wel al een mail gestuurd naar spörle
Re:Giet mallen
Lid sinds: 2007

offline
Re:Giet mallen
Hoi Greumel,

ik heb nog geen ervaring met dit soort mallen maar gezien de aanschafprijs is dit wel triest :( Ben benieuwd hoe het opgelost wordt.

Groetjes, John
Re:Giet mallen
Lid sinds: 2008

offline
Re:Giet mallen
Hallo Greumel,
jammer maar waar: de mallen van Spörle zijn ook scheurbaar. Ik denk overigens dat ook mallen
van andere fabrikanten net zo kwetsbaar zijn.
Anita Decor levert de mallen van Spörle ook, en op één of andere beurs heb ik hem (Eddy,
de eigenaar) wel eens een mal van een klant zien repareren. Als je hem treft op een beurs zou ik
het zeker even vragen.

Verder meen ik dat PSG-Modellbahnzubehör ergens op de site ook de mogelijkheid van breuk en
ook herstel beschrijft.

Ik begrijp je teleurstelling, maar het is zeker geen weggegooid geld! Even zoeken.
Succes.
M vr gr,

Wim
Re:Giet mallen
Lid sinds: 2010

offline
Re:Giet mallen
En indien een antwoord gevonden graag hier even melden.
Ik heb ook nog 2 mallen (woodland) die niet helemaal o.k. meer zijn.

Bij voorbaat dank.

Robin
Re:Giet mallen
Lid sinds: 2008

offline
Re:Giet mallen