Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

hoogte

Gestart door hermanus maandag 14 februari 2011, 08:44:06

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
hoogte
hermanus
gast

hoogte
Hallo na de nodige banen te hebben geprobeerd denk ik dat ik nu wel een goed plan heb.
In dit plan komen tunnel en muren voor en dus mijn vraag hoe hoog zijn deze?  en zit er een verschil tussen kant en klaar of giet mallen
Re:hoogte
Wasmi
gast

Re:hoogte
maak de muren op de hoogte die je nodig hebt, en neem niet de hoogte van de muren die beschikbaar zijn. Alle materialen zijn te bewerken met eenvoudige middelen als een hobbymesje en een (figuur)zaag, en dus aan te passen aan je wensen. Zorg bij muren voor zo min mogelijk naden, want die vallen erg op. Er zijn genoeg goede voorbeelden te vinden op dit forum, lijk maar een rond in dit deel van het forum.

Walter
Re:hoogte
hermanus
gast

Re:hoogte
dus dat moet dus geen probleem geven. In mijn plan staan namelijk de tunnels op 2plaatsen onder of dichtbij een spoor die er overheen gaat. Daar ik ook met de steigging te maken heb ligt het 9cm boven elkaar. Een portaal moet dan niet hoger worden. Kunnen we eindelijk eens beginnen met het aankleden van de baan ipv plannen en rails neerleggen.
Re:hoogte
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

Stand 7 :-)

offline
Re:hoogte


Let op: de loc staat op K-rails. Voor C en M moet je er nog een centimeter bij optellen.
Re:hoogte
hermanus
gast

Re:hoogte
Citaat van: Acido op maandag 14 februari 2011, 17:38:13
Let op: de loc staat op K-rails. Voor C en M moet je er nog een centimeter bij optellen.
Ik zit nou eenmaal aan de ruimte vast die ik heb en om niet met 6% te gaan steigen kom ik op 9cm uit.
De panto staat naar beneden ,maar heb al wel gemerkt dat het net niet past onder 9cm door te rijden met de panto omhoog.
Heb wat gelezen over een dun visdraadje misschien ga ik dat wel toepassen.