Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

rocrail vs cs2

Gestart door geert190380 maandag 07 februari 2011, 17:35:47

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
rocrail vs cs2
geert190380
gast

rocrail vs cs2
beste form leden ik ga eerst en vooral mijn best doen met juist te schrijven en ook op mijn zins bouw te zien .

hoe moet ik da hier uit legen , ik ben bezig met rocrail via cs2 .
ik heb deze al in verbinding kunnen brengen maar nu , de adresen van bv wissels of terugmelding of van locs da luk niet zo goe .
bv mijn wissels ik heb ze bijna allemaal in het prog zitten maar ik heb da allemaal gedaan als alles aanstond en ze hoorde wisselen dan wist ik da het juist was wan het adres da in cs2 sta da kwam niet overeen met het adres da in het prog sta .
nu heeft daar iemand mss en tabel voor of en oplossing het zelfde met de terugmelding en de loc da krijg ik gewoon niet in gang.


kan iemand mij helpen

mvg geert
Re:rocrail vs cs2
TheRealRailroadmaniak
gast

Re:rocrail vs cs2
Ik moet even op mijn Rocrail kijken hoe ik dit heb opgelost  :?

Ik werk ook met CS2. Ik laat je nog iets weten morgen.
Re:rocrail vs cs2
geert190380
gast

Re:rocrail vs cs2
hey thx kan je mss en paar print screens op sturen als je daar zin in hebt
Re:rocrail vs cs2
TRUKO
gast

Re:rocrail vs cs2
Citaat van: geert190380 op dinsdag 08 februari 2011, 20:02:48
hey thx kan je mss en paar print screens op sturen als je daar zin in hebt

Hoi Geert,
Mogelijk dat dit je op weg helpt? genoeg screenprints...?
http://www.derangeerbaan.com/home/computer-besturing/03-configuratie-br01-met-de-klok-mee

Groet,
Rutger
Re:rocrail vs cs2
TheRealRailroadmaniak
gast

Re:rocrail vs cs2
Hier is de foto:

Bij de rode pijl kune je het aantal S88-eenheden (sensors) instellen die je hebt aangesloten.



Het probleem van je wissels had ik ook. Als je het adres gewoon op 0 laat staan en bij poort het adres van je wissen invoert zouden ze normaal gezien moeten werken.



ps. Ik heb mijn rocrail baan niet op deze ps3 geinstaleerd, daarmee dat de demo baan erop staat.

Groetjes,

Alexander
Re:rocrail vs cs2
geert190380
gast

Re:rocrail vs cs2
Citaat van: TRUKO op dinsdag 08 februari 2011, 20:45:17
Citaat van: geert190380 op dinsdag 08 februari 2011, 20:02:48
hey thx kan je mss en paar print screens op sturen als je daar zin in hebt

Hoi Geert,
Mogelijk dat dit je op weg helpt? genoeg screenprints...?
http://www.derangeerbaan.com/home/computer-besturing/03-configuratie-br01-met-de-klok-mee

hey heel nutige info maar het programmeren van de terugmeldingen sta er toch niet veel is meer hoe je en blok maakt   
Re:rocrail vs cs2
geert190380
gast

Re:rocrail vs cs2
Citaat van: TheRealRailroadmaniak op woensdag 09 februari 2011, 13:06:58
Hier is de foto:

Bij de rode pijl kune je het aantal S88-eenheden (sensors) instellen die je hebt aangesloten.



Het probleem van je wissels had ik ook. Als je het adres gewoon op 0 laat staan en bij poort het adres van je wissen invoert zouden ze normaal gezien moeten werken.



ps. Ik heb mijn rocrail baan niet op deze ps3 geinstaleerd, daarmee dat de demo baan erop staat.

Groetjes,

Alexander


hey bedankt voor de info zal straks al ik tijd heb eens testen ze  .:)