Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop
Gestart door JurgeN65 zondag 23 januari 2011, 23:05:34
Geplaatst Op: zondag 23 januari 2011, 23:05:34
Laatste wijziging: maandag 24 januari 2011, 19:17:22 door JurgeN65
Nederlands begin jaren 90
Geplaatst Op: zondag 23 januari 2011, 23:14:44
Geplaatst Op: zondag 23 januari 2011, 23:22:51
Geplaatst Op: zondag 23 januari 2011, 23:31:50
Geplaatst Op: zondag 23 januari 2011, 23:35:21
Citaat van: huub op zondag 23 januari 2011, 23:31:50Soortgelijke toestand heb ik ook al eens over een M* koploper-exemplaar gehoord, dacht ik.
Geplaatst Op: zondag 23 januari 2011, 23:38:49
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 08:01:10
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 12:22:58
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 13:04:44
Citaat van: nmbssncb op maandag 24 januari 2011, 12:22:58Achteraf (ja, altijd met de kennis van nu...waar horen we dat vaker?) was het misschien slim geweest om de kap eraf te halen voor het testen. Maar, dat is achteraf denken, en het zou mij waarschijnlijk ook overkomen zijn.
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 13:25:57
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 13:36:42
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 13:39:57
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 14:03:45
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 15:32:24
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 15:33:06
2 van mijn treinen op een plastic glas brug
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 18:46:09
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 18:53:16
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 18:56:06
Citaat van: kippenlijntje op maandag 24 januari 2011, 18:53:16En het staat me bij dat ooit eens in een oude Rail Hobby (vraag me niet welke) een kroko stond die ook helemaal was afgefikt. Dit was dan wel een LGB model maar zo zie je dat het weleens vaker kan voor komen.
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 19:09:21
Citaat van: Tilly op maandag 24 januari 2011, 13:39:57dit vind ik toch wel zeer verontrustend Voor hetzelfde geld zet je alles uit en ga je slapen. Brand je de kiet af
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 20:13:07
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 20:39:09
Light My Train
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 20:43:51
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 21:53:34
Laatste wijziging: woensdag 26 januari 2011, 15:56:49 door Sascha
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 21:56:36
Citaat van: Blausee-Mitholz op maandag 24 januari 2011, 21:53:34Beste JurgeN65Beste mensen het hele verhaal lijkt een broodje aapMvg, Johan
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 21:58:43
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 21:59:24
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 22:00:14
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 22:00:46
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 22:03:02
Station Brummen 1925
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 22:04:19
Laatste wijziging: maandag 24 januari 2011, 22:08:09 door marklin150jaar!
Citaat van: Spoorman op maandag 24 januari 2011, 22:03:02Ik ga even chips en cola halen en er even voor zitten. Ben zo terug. Ben ik weer. Met de vraag: waarom zet iemand zijn eigen nieuwe treinstel in de fik. Kan het niet geloven. Vindt het een nogal gedurfde uitspraak Johan. Gr, Ben.
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 22:04:23
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 22:05:36
Citaat van: Nameless op maandag 24 januari 2011, 22:04:23Waarom zet iemand zijn trein in de fik? Edit: Ben was me net voor.
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 22:09:30
Citaat van: Spoorman op maandag 24 januari 2011, 22:03:02Ben ik weer. Met de vraag: waarom zet iemand zijn eigen nieuwe treinstel in de fik. Kan het niet geloven. Vindt het een nogal gedurfde uitspraak Johan. Gr, Ben.
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 22:12:21
CiteerMaar, misschien ben ik naief, wat is dan Jurgen zijn doel van deze post?
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 22:13:08
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 22:14:28
Blij dat ik met koploper rij....
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 22:14:40
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 22:25:11
Laatste wijziging: maandag 24 januari 2011, 22:38:34 door wijbe
NS & DB ,. mijn "OK"
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 22:36:10
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 22:37:35
Laatste wijziging: maandag 24 januari 2011, 22:45:40 door Spoorman
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 22:45:35
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 22:56:32
Geplaatst Op: maandag 24 januari 2011, 23:12:49
Geplaatst Op: dinsdag 25 januari 2011, 00:01:13
Laatste wijziging: dinsdag 25 januari 2011, 00:07:09 door Gerard
Citaat van: Blausee-Mitholz op maandag 24 januari 2011, 21:53:34Beste JurgeN65Twee duidelijke aanwijzingen dat je verhaal van geen kant klopt.1- de antislipband om het wiel is 100% gaaf terwijl er omheen brand geweest zou zijn ...................................................
Citeer2- het moertje van metaal zit op schroefdraad van plastiek. Daar zit de bevestiging van de stroomafname die zou zijn gaan gloeien waardoor de brand zou zijn ontstaan. Nou dat is dat schroefdraad als eerste aan de beurt om te smelten en dat ziet er nu juist 100% gaaf uit.
CiteerAls je de ander foto's goed bekijkt vindt je meer aanwijzingen die niet kloppen.Als je de boel wilt flessen moet je hier vroeger opstaan.Kap en draaistel zijn gedemonteerd, aansteker er bij branden maar.Beste mensen het hele verhaal is een broodje aapMvg, Johan
Geplaatst Op: dinsdag 25 januari 2011, 00:49:25
Carpe diem
Geplaatst Op: dinsdag 25 januari 2011, 01:33:52
Geplaatst Op: dinsdag 25 januari 2011, 05:19:31
Geplaatst Op: dinsdag 25 januari 2011, 06:59:01
Citaat van: Hans Biere op dinsdag 25 januari 2011, 01:33:52Een verdachte en ook omstreden zaak.De "Polizei-trein" is al gewaarschuwd en onderweg en zal een grondig onderzoek instellen ten einde duidelijkheid in deze, ernstige, zaak te brengen. Om het onderzoek professioneel te laten verlopen rijdt er dit keer ook een aangekoppelde brandweerdelegatie met de trein mee. Bijvoorbaat wordt al mede gedeeld dat er in het belang van het onderzoek nooit verdere mededelingen zullen worden gedaan. Desnoods zal de zaak achter gesloten deuren worden behandeld. "Hier zult u het mee moeten doen" zo beëindigde persrechter van dienst Meester F. Visser de in allerijl belegde persconferentie.
Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.
Geplaatst Op: dinsdag 25 januari 2011, 12:10:19
Geplaatst Op: dinsdag 25 januari 2011, 12:29:43
Citaat van: Herman05 op maandag 24 januari 2011, 13:04:44Citaat van: nmbssncb op maandag 24 januari 2011, 12:22:58Achteraf (ja, altijd met de kennis van nu...waar horen we dat vaker?) was het misschien slim geweest om de kap eraf te halen voor het testen. Maar, dat is achteraf denken, en het zou mij waarschijnlijk ook overkomen zijn.Uuh, je mag er toch vanuit gaan dat zo'n treinstel goed functioneert wanneer je hem op de baan zet? Mij lijkt het dan ook overbodig om de kap eraf te moeten halen omdat er eventueel sprake is van een ontwerpfout. (Scheelt je ook weer meteen evt beschadigingen door de kap eraf te halen.)Groeten,Herman