Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Signalmeister Veolia GTW probleem

Gestart door arge zaterdag 22 januari 2011, 19:20:11

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Signalmeister Veolia GTW probleem
En je hebt al even bij de winkel gevraagd?
Re:Signalmeister Veolia GTW probleem
Hoi,

Ik heb net een mailtje naar de winkel gestuurd .
Re:Signalmeister Veolia GTW probleem
Ik krijg net een mailtje terug dat het treinstel weer voor me klaar ligt ...

Ik ben eens benieuwd, ga hem denk ik zaterdag halen.
Re:Signalmeister Veolia GTW probleem
Lid sinds: 2007

Frankfurt (Main) Hbf

offline
Re:Signalmeister Veolia GTW probleem
Ook toevallig ...

Goed dat je een mailtje hebt gestuurd.
Re:Signalmeister Veolia GTW probleem
Ik heb hem eindelijk terug. Van de importeur zat er een brief bij waarin stond dat de decoder goed was, maar de motor defect. Die is vervangen en uitgebreid getest.
Re:Signalmeister Veolia GTW probleem
Mooi dat'ie weer terug is. :thumbup:

Gr, Ben.
Re:Signalmeister Veolia GTW probleem
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Signalmeister Veolia GTW probleem
Mooi zo! Nu  nog foto's :D
Re:Signalmeister Veolia GTW probleem
Ik moet hem zelf nog testen of hij het inderdaad doet, maar dat zal iets voor morgen zijn.
Re:Signalmeister Veolia GTW probleem
Zo ik heb hem getest. Hij loopt nu inderdaad zoals hij moet lopen. Als ik de tijd vind zal ik wat foto's plaatsen.
Re:Signalmeister Veolia GTW probleem
Hallo allen,

Naar aanleiding van de problemen die ik hoorde over de GTW van Signalmeister ben ik vanmiddag naar een vriend geweest met mijn Arriva GTW 3/8.
We hebben hem op de baan gezet, het nieuwe nummer ingeprogrameerd en rijden maar.
Daarna alle 14 trappen uitgeijkt voor de snelheid.
Toen geijkt om hem bij mijn vriend te laten stoppen op alle stopsecties die hij heeft op zijn baan.
Vooruit, achteruit, met de licht aan omroep aan horen aan hij doet alles wat hij moet doen.
Waar bij mijn vriend een wat oudere stoomloc problemen heeft met een helling, de GTW heeft geen probleem.
Op de steilste helling stoppen en uit stil staand weg laten rijden geen probleem.
Hij rij goed je hoort hem bijna niet, net als in het echt.
Als ik in dordrecht kom bij onze dochter hoor en zie ik hem wel eens rijden, ik hoor geen verschil.
Het is een fantasties treinstel, ik denk dat de gene die hem hebben er veel plezier van zullen hebben.

vr.gr. Günther.

Ps. Hij heeft twee maanden zonder problemen zijn romdjes gereden, op de baan van deze vriend.
Heb hem 9 juni 2011 weer wezen ophalen. :thumbup: