Hoe verklaar je dan dat omdat alles goed ging, de lijntjes die NS ten dode had opgeschreven (Zutphen - Winterswijk - Zevenaar) en 1x per uur bediende, nu 4x per uur bedient worden? Enige waar de afnemer kan kiezen is overigens nog steeds het goederenvervoer. In het personenvervoer hebben we geen concurrentie op het spoor/op de weg, maar om het spoor/de weg. Overigens begrijp ik wel wat je bedoelt, maar begrijp je mij niet. Ik zeg juist al de gehele tijd dat er toen niets fout kon gaan in voortrekken, omdat er toen geen andere bedrijven waren. En als voorbeeld daarbij hebben we ACTS, die tot bij de sloper heeft moeten vechten om locs. En ook al zou je alleen het personenvervoer weer onder 1 hoedje schuiven met de verkeersleiding, dan nog zit met het fenomeen dat goederentrein heet, wat dan dus om de haverklap aan de kant mag en wat dus niet goed is voor de druke op 's lands wegen omdat er dan veel vervoer zal wegvallen.