Een update na een (weer veel te lange) radiostilte.Geen leuk nieuws helaas. Vervelende externe omstandigheden hebben ons doen besluiten op zoek te gaan naar een ander huis. Yup, alweer. Eigenlijk was dit besluit al voor de zomer genomen, maar ik kon me er niet toe zetten de hele baan weer af te breken. Tot afgelopen weekend. Alle rails is weer ingepakt en ook de locloods zal weer voor een tijdje aan het zicht onttrokken worden. Omdat we nog niks concreets hebben en ik veel te bang ben dat de loods beschadigd, heb ik 'm ingepakt in een houten kist. Dit houdt 'm ook beter stofvrij en bovendien staat 'ie nu minder in de weg.
En om nog een beetje meer zout in de open wond te strooien kwam ik ook nog
dit bericht tegen, waarin staat dat de loods in Berlijn mogelijk gesloopt gaat worden. Het lijkt wel of er een vloek op rust...
Ooit kom ik met beter nieuws en krijgt de loods de scenery en bedrijvigheid die hij verdient. Maar wanneer dat wordt durf ik zo onderhand niet meer te voorspellen.

De loods gaat voor nu een veilige kist in:

Hopelijk vinden we snel wat nieuws en krijgt de loods weer een plekje. Tot die tijd staat 'ie in ieder geval relatief veilig.

Groetjes,
Rutger