Haha, of ik het niveau van die foto's uit je linkje ooit ga halen weet ik niet. Die zijn wel erg mooi. Ik kan in ieder geval m'n best doen.

Tot die tijd zullen jullie het moeten doen met wat minder artistieke bouwfoto's. En daar heb ik er weer een paar van:
Zoals gezegd heb ik het koepeldak van binnenbekleding voorzien. Alle daken zien er dan aan de onderkant (de binnenkant dus) ook mooi uit.
Het werk gaat strookje voor strookje:

Iedere keer laat ik de gelijmde strook drogen voordat ik de volgende er op lijm. Het zou zonde zijn als er iets verschuift en ik alles weer los moet trekken. Dan zou ik ook alles opnieuw moeten printen en knippen. Maar uiteindelijk is dit het resultaat:

En dan is er nog een helft:

Het laatste strookje wordt gelijmd. Soms moest ik het op tactische plaatsen even aandrukken.

En ook de tweede helft is klaar:

Nu willen jullie natuurlijk foto's van de loods zien met het koepeldak weer op z'n plaats. Dat gaat echter nog niet, want omdat de dakhelften een tijdje ondersteboven hebben gelegen zijn ze iets vervormd. Die vorm komt vanzelf weer terug, maar dat kan even een weekje duren. Als ze weer goed liggen ga ik nieuwe foto's maken.
Tot slot nog even dit: ik heb wat scenery gekocht voor het interieur van de loods. Dit zal er t.z.t. in verwerkt worden.

Groetjes,
Rutger