Ik denk dat het tijd wordt voor S1200(stichting NS 1200)Er zijn wel genoeg stomertjes laten ze eerst maar eens een e-beauty nemen.
(4 museumstellen, 1 NSM, 2 goede staat en 1 slechte staat, allen wordt aan gewerkt).
Bij EETC in dienst zijn de 1251, 1252, 1254 en 1255.
NSM heeft er 2, de 1202 die is opgeknapt en de 1211, die nadat deze geheel geplukt is zal worden gesloopt.
Yes , tenminste 2 a 3 locs bij de eetc in dienst! En dus in bruine kleur! Marklin kom maar op met die variant! Want die komt ooit toch!
Hij word klaargemaakt door de VSM. Blijkbaar hebben ze weinig geld als de VSM dat doet
Het gebeurt in de werkplaats van de VSM. Dat is een aardig nuance-verschil.Bovendien moet je ook maar net een werkplaats treffen die de kennis heeft van dergelijk oud spul en die er zin in heeft. Neem van mij aan dat het niets heeft te maken met te weinig geld.
Net zoals ACTS haar locs liet onderhouden in Rotterdam Noord Goederen bij de SSN maar NIET "door" de SSN. En overigens ook niet door Shunter maar door het onderhoudsbedrijf van ACTS, als ik het me goed herinner.
Wie geïnteresseerd is in de lotgevallen van de 1252 en 1254 kijkt hier en dan actuele foto's -> 2011 -> januari. Onder andere alle EETC 1200'en op een foto!
En dat heb ik net gedaan en de link werkt.