Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010

Gestart door Blausee-Mitholz vrijdag 31 december 2010, 16:29:31

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Stemmen fotowedstrijd 2010-Q4

Stemmen gesloten: maandag 17 januari 2011, 02:33:58

23 (10.8%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

6 (2.8%)

1 (0.5%)

2 (0.9%)

7 (3.3%)

2 (0.9%)

3 (1.4%)

4 (1.9%)

2 (0.9%)

2 (0.9%)

3 (1.4%)

2 (0.9%)

4 (1.9%)

3 (1.4%)

2 (0.9%)

10 (4.7%)

1 (0.5%)

1 (0.5%)

0 (0.0%)

2 (0.9%)

0 (0.0%)

3 (1.4%)

2 (0.9%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

1 (0.5%)

1 (0.5%)

1 (0.5%)

1 (0.5%)

0 (0.0%)

1 (0.5%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

4 (1.9%)

4 (1.9%)

1 (0.5%)

3 (1.4%)

14 (6.6%)

20 (9.4%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

1 (0.5%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

3 (1.4%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

1 (0.5%)

0 (0.0%)

1 (0.5%)

1 (0.5%)

1 (0.5%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

6 (2.8%)

2 (0.9%)

3 (1.4%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

2 (0.9%)

2 (0.9%)

2 (0.9%)

1 (0.5%)

9 (4.2%)

1 (0.5%)

1 (0.5%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

3 (1.4%)

4 (1.9%)

2 (0.9%)

4 (1.9%)

3 (1.4%)

3 (1.4%)

1 (0.5%)

2 (0.9%)

11 (5.2%)

3 (1.4%)

0 (0.0%)

1 (0.5%)

3 (1.4%)

Totaal aantal stemmen: 56

Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Hendrik_marklin
gast

Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Citaat van: BMW-Fan op woensdag 19 januari 2011, 19:17:29

Hij is á la momento niet de winnaar van de Fotowedstrijd Q4 2010. De discussie duurt sowieso voort tot de uitslag bekend wordt gemaakt.


Mmm kan ik slecht lezen zeker!!!!!!

Citaat van: Blausee-Mitholz op maandag 17 januari 2011, 22:34:45
En net met dat beetje extra heeft Roy deze keer te recht de winnende foto. (Sascha zal het nog officieel uitroepen)

Wij hebben dus bewust de foto door laten gaan.

Roy alvast gefeliciteerd  8)

Mvg, Johan




Citaat van: Alpen Bassie op woensdag 19 januari 2011, 19:28:12
er is toch een jury een bestuur die de foto,s keurt voor ze deze plaatsen
ik kan wel van te voren gaan zeuren maar als je niks weet hoe de uitslag is.
kort om je hebt een onderbouwing nodig.
ik zag deze foto al vroeg en zag dat die mooi maar gemaakt was.
veder stonden er nog vele andere mooie waaronders stoom in de sneeuw en zo en sommig waren ook wat bewerkt maar niet zo extreem als deze.
maar hoe leg je dit uit aan de andere leden die met gewoone mooie foto,s mee deden en ook stemmen haalden dit uit.
recht is recht en krom is krom.

fijneavond bas

Oké dus als Roy niet had gewonnen, was er geen melding van gemaakt, dat de foto was bewerkt en dat ie op de rails was om de foto te nemen. Maar omdat ie de meeste stemmen heeft gaan we reclameren.

idd recht is recht en krom is krom.

ook een fijne avond

mvg
Henk
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
dan zal er waarschijnlijk niet zo een ophef zijn geweest henk.
maar dat wil niet zegen dat ik het betreden van het spoor goed keur al is dat zijn verantwoordelijkheid en het forum heeft zijn zijne.
verder als het gaat om een foto wedstrijd keur ik shopen en zo af maar ik heb de regels niet verzonen.

meschien heeft dylan gelijk en maken we het de moderators eens lekker lastig in begin 2011

groetjes bas
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010

Citaat van: Alpen Bassie op woensdag 19 januari 2011, 19:28:12
ik kan wel van te voren gaan zeuren maar als je niks weet hoe de uitslag is.
kort om je hebt een onderbouwing nodig.

Oh? Dus je commentaar op de fototechniek en foto standpunt is afhankelijk van de uitslag??
Het moet niet gekker worden!


Citaat van: Hendrik_marklin op woensdag 19 januari 2011, 19:13:20
Waarom hebben de forumbezoekers, die zoveel commentaar hebben over de foto met de meeste stemmen, hun bezwaren niet kenbaar gemaakt voor de uitslag zichtbaar was?????
mvg
Henk

Inderdaad!

Ik vind het totaal misplaatst om ná de uitslag nog te gaan zeuren over fotoinzending.

Iedereen heeft de foto's zien staan vóór/tijdens het stemmen. Als je bezwaar had tegen een inzending, dan had je dat toen moeten kenbaar maken wat mij betreft.
En niet nu nog eens gaan lopen zeuren.


Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Citaat van: Alpen Bassie op woensdag 19 januari 2011, 19:57:12

meschien heeft dylan gelijk en maken we het de moderators eens lekker lastig in begin 2011

groetjes bas
:lol:

groeten minitreintje/Dylan
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Hendrik_marklin
gast

Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Citaat van: Alpen Bassie op woensdag 19 januari 2011, 19:57:12
dan zal er waarschijnlijk niet zo een ophef zijn geweest henk wat niet wil zegen dat ik deze foto techniek goed keur voor een wedstrijd en het betreden van het spoor goed dat is zijn verantwoordelijkheid en het forum heeft zijn zijne.

Hier ben ik het volledig mee eens Bas.

Waar het mij om gaat: Als je b.v. weet dat alle spelers van een voetbalclub doping gebruiken. En je houdt je stil tot ze de wedstrijd winnen. Ben je in mijn ogen 2 x 45 minuten te laat om nog bezwaar te maken.

Maar idd foto dusdanig bewerken, heeft weinig met (puur) fotograferen te maken. Maar de Jury heeft de foto toegelaten. En aangezien de foto (lees afbeelding :lol:) de meeste stemmen heeft.
Is Roy de terechte winnaar.

groetjes
Henk
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Citaat van: Hendrik_marklin op woensdag 19 januari 2011, 19:47:27


Mmm kan ik slecht lezen zeker!!!!!!

Citaat van: Blausee-Mitholz op maandag 17 januari 2011, 22:34:45
En net met dat beetje extra heeft Roy deze keer te recht de winnende foto. (Sascha zal het nog officieel uitroepen)

Wij hebben dus bewust de foto door laten gaan.

Roy alvast gefeliciteerd  8)

Mvg, Johan

Prematuur?
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Citaat van: BMW-Fan op woensdag 19 januari 2011, 20:13:40

Prematuur?


Nee, je leest niet maar zit een beetje te trollen. Johan en Sascha (a.k.a het fotowedstrijdteam) hebben samen bepaald dat Roy gewonnen heeft.

Gr, Ben.
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Lid sinds: 2009

Wie is hier spoorloos ??

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Reik die prijs uit, schoon het topic op en gooi er 'n slot op.
Er kwam een grote olifant en die blies heel het verhaaltje uit.
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010


Oh? Dus je commentaar op de fototechniek en foto standpunt is afhankelijk van de uitslag??
Het moet niet gekker worden

[/quote]
ha het moet niet gekker worden hajo dat zijn jouw worden
je weet donders goed waar het hier overgaat
ik heb niet gestemt op deze foto en jij ook niet al die anderen die dat wel deden moeten dat zelf weten.

henk

we begrijpen elkaar

Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Citaat van: 111 op woensdag 19 januari 2011, 18:33:50
Citaat van: dolphin op woensdag 19 januari 2011, 18:08:06
Citaat van: 111 op woensdag 19 januari 2011, 16:57:27
Citaat van: dolphin op dinsdag 18 januari 2011, 23:01:53
Zo jammer dit allemaal, we hebben massaal op deze foto gestemd, en dus niet eens opgemerkt dat er vanaf de rails gefotograveerd was.
Ook het feit dat de foto is geshopt heeft ons niet tegengehouden erop te stemmen.

Onze moderatoren zijn vrijwilligers en ook treinfanaten net als ons, ze werken dus niet bij de spoorweg politie.

Ik stel voor dat er gestopt wordt met dit gezeur en dat de klagers nu ook eens een foto produceren voor de volgende fotowedstrijd,
deze mogen ze dan geheel en al aan hun eigen regeltjes laten voldoen,

vr gr Arie


Nb ik feliciteer pas als Sascha de winnaar bekend heeft gemaakt.



Arie,

'Eigen regeltjes'? Wie maakt er nu eigen regels?

Ik ben er wel klaar mee, voor diegene die graag de sneltrein willen opvangen, doe dat vooral.

groeten, Bram


Hoi Bram, Wij zien een mooie foto en jij ziet een ongelijk met een sneltrein voor je  :shock:.
In Q1 vond je al dat de mooiste modelbouwer de wedstrijd wint. Maar bram, dat zijn wij hier "modelbouwers"
geen fotograven, geen spoorwegpolitie, geen muggenzifters,

vr gr Arie.


Arie,

Zoals ik al zei, prima man. Maar probeer eens discussie te voeren, antwoorden te geven en geen oude koeien uit de sloot te halen én probeer niet relevante zaken achterweg te laten.

fijne avond verder, Bram


Waarom discusseren als we met onze hobby bezig zijn en prachtige foto's voorbij zien komen, waar we ook nog op mogen stemmen.
De enige reden waarom ik terugkijk op Q1 is om aan te geven dat je wel vaker dicussies op touw zet, waarom, waarvoor en vooral waarom hier.  vr gr Arie
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Citaat van: Spoorman op woensdag 19 januari 2011, 20:21:01
Johan en Sascha (a.k.a het fotowedstrijdteam) hebben samen bepaald dat Roy gewonnen heeft.

Niet officieel dus geen feit. Trollen geloof ik niet in, die kinderlijke fase zit ik al lang niet meer in. (als ik dat al was)

Gaat er wel roeg aan toe hier af en toe.

Gr Eddie Boss spoorbeheer nederland zuid :lol: (geintje)
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
.....................Diepe zucht........................

Wat een ophef allemaal toch hier. Ik voel me bijna crimineel, die niet kan fotograferen, die levensmoe is, en die het verweten wordt, dat ie meegedaan heeft, en al HELEMAAL, dat ie (onofficieel dan) gewonnen heeft. Nog even en ik zit in een kliniek heren!

Ik heb al eerder gezegd, dat ik inderdaad op het spoor gestaan heb. So what? Er zijn mensen genoeg, die gekkere dingen doen voor een foto. (kijk bijvoorbeeld eens naar winnaars van world press photo).

En ja, de foto is licht bewerkt. So what again? Al had ik er een schilderij van gemaakt, of een negatief afdruk? Of ik had een foto geplaatst van een tekening van een trein, van een kind van 4. Als mensen het mooi vinden (EN DAAR DRAAIT DE WEDSTRIJD OM) stemmen ze erop, en win je. Simpel zat. Wie zegt mij, dat alle andere ingezonden foto´s onbewerkt zijn? Misschien stonden er bij sommige foto´s wel mensen in beeld, en zijn die weggehaald, of is de lucht iets donkerder gemaakt? Ik (en ik denk minimaal 95% van de kijkers) kunnen dat er niet zo snel even aan zien. Maar omdat het bij mijn foto duidelijker opvalt, is het opeens incorrect? En wat te denken van zwart-wit en sepia (bruin-wit) foto´s? Tegenwoordig vallen die ook onder "bewerkt".

Ik heb het idee, dat er wellicht wat jaloezie heerst hier, en dat mensen nodig wat stoom af moeten laten, of gif moeten schijten. En daar kiezen ze dan maar dit topic voor.

Hopelijk wordt dit topic snel gesloten, en gaat iedereen weer vredig verder met onze prachtige hobby; modeltreinen, en fotograferen  :wink:

Roy
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail
Lid sinds: 2006

Elsloo (LB)

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Uitlslag officieel nu : http://forum.3rail.nl/index.php?topic=27674

Heren, dames en andersdenkenden!

Hoe en wat deze foto gemaakt is, kunnen wij enkel naar gissen. Wie kent de omstandigheden? Wellicht was ten tijde van deze foto het baanvak wel buiten gebruik? Wellicht kent Roy een MCN die hem hielp? Of was Roy met zijn metaalbewerkingsbedrijf wel bezig bij/op het spoor i.o.v. Prorail? Of wellicht is de foto gemaakt vanaf een voetgangers-oversteek, zoals ik ook wel eens soortgelijke foto's heb gemaakt. Doet er niet toe m.b.t. voor onze fotowedstrijd. (En als je er toch ergens problemen mee hebt, reclameer dan voordat de uitslag bekend wordt, maar niet achteraf gaan zitten janken zeg!)

Het mag duidelijk zijn dat het 3railforum NIEMAND wilt aanzetten tot maken van foto's op of langs het spoor wat verboden en/of gevaarlijk is! Wij raden dit iedereen ten zeerste af! Doet iemand dit toch is dit ieders eigen verantwoording.

Roy kerel, van harte gefeliciteerd !! (en nu weer mijn nest in, moet dringend eens beter worden, HATSJOE!).
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
hallo,

gefeliciteerd Roy :lol:

laat ze maar zeuren, jij hebt de prijs :mrgreen:

en terecht vind ik.

groeten renzo
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Gefeliciteerd Roy, welkom in het rijtje met Q winnaars  8) vr gr Arie
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Hallo Roy,

Van harte gefeliciteerd met jouw winnende foto !

Met vriendelijke groet,

Henk163
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Citaat van: Alpen Bassie op woensdag 19 januari 2011, 18:53:58
met digitaal bedoel ik de foto bewerken vanachter de pc niet de camera.

Nogmaals, het is een fabeltje dat je foto's van een rolletje niet kan bewerken. Ik heb zelf de nodige uurtjes in de doka doorgebracht en geloof me, met een paar stukjes karton, je vingers, etc. kun je al een heleboel. En dan zijn er nog talloze trucjes die je met je baden kunt uithalen. 2 of meer foto's over elkaar? Geen probleem; er passen er wel 20 in je vergroter. Het is met de PC hooguit makkelijker geworden, maar dan moet je er nog steeds wel gevoel voor hebben.

Het is gewoon een lekkere plaat.
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Citaat van: dolphin op woensdag 19 januari 2011, 20:24:22
Citaat van: 111 op woensdag 19 januari 2011, 18:33:50
Citaat van: dolphin op woensdag 19 januari 2011, 18:08:06
Citaat van: 111 op woensdag 19 januari 2011, 16:57:27
Citaat van: dolphin op dinsdag 18 januari 2011, 23:01:53
Zo jammer dit allemaal, we hebben massaal op deze foto gestemd, en dus niet eens opgemerkt dat er vanaf de rails gefotograveerd was.
Ook het feit dat de foto is geshopt heeft ons niet tegengehouden erop te stemmen.

Onze moderatoren zijn vrijwilligers en ook treinfanaten net als ons, ze werken dus niet bij de spoorweg politie.

Ik stel voor dat er gestopt wordt met dit gezeur en dat de klagers nu ook eens een foto produceren voor de volgende fotowedstrijd,
deze mogen ze dan geheel en al aan hun eigen regeltjes laten voldoen,

vr gr Arie


Nb ik feliciteer pas als Sascha de winnaar bekend heeft gemaakt.



Arie,

'Eigen regeltjes'? Wie maakt er nu eigen regels?

Ik ben er wel klaar mee, voor diegene die graag de sneltrein willen opvangen, doe dat vooral.

groeten, Bram


Hoi Bram, Wij zien een mooie foto en jij ziet een ongelijk met een sneltrein voor je  :shock:.
In Q1 vond je al dat de mooiste modelbouwer de wedstrijd wint. Maar bram, dat zijn wij hier "modelbouwers"
geen fotograven, geen spoorwegpolitie, geen muggenzifters,

vr gr Arie.


Arie,

Zoals ik al zei, prima man. Maar probeer eens discussie te voeren, antwoorden te geven en geen oude koeien uit de sloot te halen én probeer niet relevante zaken achterweg te laten.

fijne avond verder, Bram


Waarom discusseren als we met onze hobby bezig zijn en prachtige foto's voorbij zien komen, waar we ook nog op mogen stemmen.
De enige reden waarom ik terugkijk op Q1 is om aan te geven dat je wel vaker dicussies op touw zet, waarom, waarvoor en vooral waarom hier.  vr gr Arie


Beste Arie,

Ja je hebt gelijk dat ik een paar keer een discussie ben begonnen, maar dit betrof slechts enkele van de wedstrijden, ik wil uitleggen waarom maar dan moeten we ook voor rede vatbaar zijn.

Uitleg: Als we het over een foto wedstrijd hebben moet het over de foto gaan. Voor een ieder moeten de spelregels even duidelijk zijn. In hoeverre mag je bewerken, hoeveel foto's mag je plaatsen en wat mag verder wel en niet.
Vervolgens gaan we stemmen, jammer vind ik ddat er dan vaak gestemd wordt op wat men mooi vind als onderwerp en er niet of nauwelijks wordt gekeken naar naar de kwaliteit van de foto. Ja het is hier geen fotoforum maar we organiseren wel een fotowedstrijd.
Bij de wedstrijd met weatheren als onderwerp werd zelfs gesteld dat men een egale witte achtergrond moest hebben ofzo, dat is geen fotowedstrijd meer maar een weather/modelbouwwedstrijd als je aangeeft dat we het mooist geweatherde model gaan kiezen en dat je hier dus een fotootje van moet maken om het uberhaupt te kunnen tonen wordt het dus een heel ander verhaal en hoort het mooiste model te winnen.

In dit geval blijf ik bij mijn standpunt dat onder de regelgeving van de wedstrijd zeker onze wet blijft vallen, dit is immers een .nl forum en dat is helemaal niet om betweterig te doen of zo. Maar zou ik een hondenshow kunnen winnen met een hond waarvan de oren half zijn afgeknipt terwijl dit in de wet verboden is, je komt niet eens tot deelname ondanks dat dit misschien wel veel mooier staat.

Wat deze wedstrijd betreft hoeft er van mij niets meer te worden veranderd aan de uitslag, ik hoop wel dat de moderators voor een volgende wedstrijd nog eens goed willen nadenken over bovenstaande alinea.

Last but not least; degene die de behoefte hebben om mij PM's met krachttermen te sturen, doe dat gewoon hier, ik kan er best tegen maar dan kan de rest jullie andere vriendelijke gezicht en redelijke meningen ook zien.

groeten, Bram
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail
Lid sinds: 2006

Elsloo (LB)

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Beste Bram,

Als je haatdragende PB's krijgt, kan je die ook rapporteren aan beheer. Die worden door ons -mits gerapporteerd- ook NIET getolereerd !!

Verder is onze hele foto-wedstrijd, zoals ook al eens een keer eerder vermeld niet professioneel en/of serieus bedoeld. Het moet enkel een leuk, gezellig, gemoedelijk en ietsiepietsie competetief onderonsje zijn. Meer willen we er niet achter steken. En daarom gaan we het niet bedelven met regeltjes, zoals we in Nederland al genoeg mee te maken hebben.

Gaat het elke keer zo'n gezever en gezeur worden, dan zal het vlammetje wel langzaam doven denk ik bij de mensen om deel te nemen / dit mogelijk te maken :(
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Hallo Sascha,

Het is voor het eerst dat ik meedeed aan deze fotowedstrijd. Ik vond het juist erg leuk om te kijken welke inzendingen er allemaal binnenkwamen. Verrassend en heel verschillend.
In mijn beleving is het ook meer ontspanning...Na het werk even kijken wie er weer wat had ingezonden en hoe de hitlijst erbij stond.

Ik hoop dat jullie je niet teveel laten ontmoedigen door bovenstaand berichtenverkeer.

Vriendelijke groet,
Henk163 :wink:
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Lid sinds: 2009

Wie is hier spoorloos ??

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Wat ik me afvraag, is het ook mogelijk om de 3rail naam van de fotograaf erbij te zetten.
Ben zeer benieuwd wie al deze mooie plaatjes geschoten hebben.
Of kan/kon ik dat al ergens zien?
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Hier kun je in ieder geval de (forum)namen van de prijswinnaars zien :lol:.
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Lid sinds: 2009

Wie is hier spoorloos ??

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Citaat van: Gerard op woensdag 19 januari 2011, 23:05:50
Hier kun je in ieder geval de (forum)namen van de prijswinnaars zien :lol:.

Ik bedoel van alle foto's die aan de laatste wedstrijd meededen
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Lid sinds: 2006

Fan vanaf mijn geboorte

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Ik ben ook benieuwd naar de fotografen!!

Is er een mogelijkheid om op dezelfde manier als Flickr, of dergelijk een diashow te maken van de foto's.

Groet,
Bert
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Blausee-Mitholz
gast

Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Ja dat kan, dan moet ik een lijstje maken, kost tijd dus even geduld s.v.p.
Zal kijken of het van de week nog lukt.

Mvg, Johan
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Lid sinds: 2010

Beter één module klaar, dan hele baan nooit af...

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Citaat van: Rutger op woensdag 19 januari 2011, 21:54:02
...
Nogmaals, het is een fabeltje dat je foto's van een rolletje niet kan bewerken. Ik heb zelf de nodige uurtjes in de doka doorgebracht en geloof me, met een paar stukjes karton, je vingers, etc. kun je al een heleboel. En dan zijn er nog talloze trucjes die je met je baden kunt uithalen. 2 of meer foto's over elkaar? Geen probleem; er passen er wel 20 in je vergroter. ...

Hmmm, wat een heerlijke nostalgie. Ik ruik weer de geur van die ontwikkelvloeistof...
maar laten we eerlijk de PC gaat wel ff wat makkelijker  8)
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q4 2010
Klopt zeker. Toch ga ik binnenkort in een "vrij" weekendje de ramen maar weer eens afplakken en de bakken tevoorschijn halen. Ik heb nog een paar rolletjes "Parijs" die al een tijdje schreeuwen om aandacht. Het is een tijdje geleden dat ik met m'n handjes in de fixeer heb gezeten, maar als het bevalt ga ik bij de volgende gelegenheid misschien weer eens de analoge Nikon F4 uit 't stof halen en lekker zwartwit schieten. Veel te lang niet gedaan...

Maar goed, ik ga een beetje off-topic geloof ik... :lol: