Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Baan van Harald & Alex Göschenen Renovatie overloop

Gestart door Harald en Alex zaterdag 25 december 2010, 16:40:31

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re:Baan van Harald & Alex Trekkracht RE465 Roco
Robin

Ok dan zien we elkaar dan en we zijn benieuwd naar de bevindingen en die zullen we dan laten weten.Misschien zit er inwendig toch iets niet goed.Alvast bedankt voor het aanbod  :thumbup:

Harald & Alex
Re:Baan van Harald & Alex Trekkracht RE465 Roco
Lid sinds: 2010

Blij dat ik met koploper rij....

offline
Re:Baan van Harald & Alex Trekkracht RE465 Roco
Citaat van: Blausee-Mitholz op vrijdag 30 december 2011, 22:20:22
Jan ook bij de Re 465 de buffers er uit trekken, dan komt de kap ook los.
Mvg, Johan

Mooie Roco standaard Johan,  :thumbup:

H en A , Robin,

ER zit naar alle waarschijnlijkheid een voor Roco gemaakte decoder in , een zgn, OEM, zoals M* destijds werd voorzien door ESU , volgens mij is dit ook met Roco zo, Robin neem een decoder mee en volgens mij gaan de rijeigenschappen zeer sterk vooruit, en ook achteruit  :P :D

Gr, Jan
Re:Baan van Harald & Alex Trekkracht RE465 Roco
Jan,

Ik ga er ook vanuit dat er een in Breda achterblijft. ;)
Misschien de penningmeester vast voorbereiden :D
Ik ben bang dat er weer een belastingverhoging aankomt daar op zolder.  :-)

Robin
Re:Baan van Harald & Alex Trekkracht RE465 Roco
@ Alex Roco heeft een tijdje modellen geleverd met slechte kwaliteit cardankogels.
Die scheuren na verloop van tijd. Maar dan rijdt het hele model niet meer.
Mogelijk dat de cardankogel slipt als jou lok echt trekken moet.
Des tijds kon je gratis nieuwe krijgen, nu moet je ze betalen maar kosten rond een euro of zo.
Edwin-Emmen die ook op Houten staat verkoopt ze ook (Edwin zit ook op forum hier dacht ik)

Dat zou het enige mechanische mankement kunnen zijn aan je lok.

Bij al mijn Roco modellen heb ik destijds de cardankogels vervangen.

Mvg, Johan
Re:Baan van Harald & Alex Trekkracht RE465 Roco
Lid sinds: 2010

Blij dat ik met koploper rij....

offline
Re:Baan van Harald & Alex Trekkracht RE465 Roco
Citaat van: Hero op vrijdag 30 december 2011, 22:37:16
Jan,
Ik ga er ook vanuit dat er een in Breda achterblijft. ;)
Misschien de penningmeester vast voorbereiden :D
Ik ben bang dat er weer een belastingverhoging aankomt daar op zolder.  :-)
Robin

:mrgreen: :mrgreen: :thumbup:

Gr, Jan
Re:Baan van Harald & Alex Trekkracht RE465 Roco
Johan

Dat zou toch wel een slechte zaak zijn bij een nieuwe loc.Maar volgende week zondag komt Robin er naar kijken en zal er dan een nieuwe decoder ingezet worden.Dan kunnen we dit ook direct controleren.

Harald & Alex
Re:Baan van Harald & Alex Trekkracht RE465 Roco
Nee nee als het een nieuwe lok is , is er geen cardankogel probleem. Roco heeft dat toen opgelost. Ik praat over modellen van meer dan 10 jaar geleden.

Mvg, Johan
Re:Baan van Harald & Alex Trekkracht RE465 Roco
Citaat van: Blausee-Mitholz op vrijdag 30 december 2011, 22:19:21

@Ben ik nodig je wederom uit om eens langs te komen, kun je zelf de prestatie zien van de Roco lok met één aangedreven draaistel.

Als je Jan meeneemt krijgen jullie beide een appalgebakje van mij  ;) :D


Dat gaan we zeker weer doen van het voorjaar. Ik geef de leasebak wel een schop en we laten Jan het gebak laten betalen, die pensionado's bulken van het geld. Wij arbeiders hebben het zwaar. :D

Goede jaarwisseling!

Gr, Ben.
Re:Baan van Harald & Alex Trekkracht RE465 Roco
Lid sinds: 2010

Blij dat ik met koploper rij....

offline
Re:Baan van Harald & Alex Trekkracht RE465 Roco
Citaat van: Spoorman op zaterdag 31 december 2011, 09:18:02
Citaat van: Blausee-Mitholz op vrijdag 30 december 2011, 22:19:21
@Ben ik nodig je wederom uit om eens langs te komen, kun je zelf de prestatie zien van de Roco lok met één aangedreven draaistel.
Als je Jan meeneemt krijgen jullie beide een appalgebakje van mij  ;) :D
Dat gaan we zeker weer doen van het voorjaar. Ik geef de leasebak wel een schop en we laten Jan het gebak laten betalen, die pensionado's bulken van het geld. Wij arbeiders hebben het zwaar. :D
Goede jaarwisseling!
Gr, Ben.




Gr, Jan

Mooie jaarwisseling , ook voor H en A  en sorry voor vervuiling draadje 8o
Re:Baan van Harald & Alex Trekkracht RE465 Roco
Zie PDF
Volgens de PDF zit er een ESU decoder in, zal wel een OEM versie zijn.

Mvg, Johan
Re:Baan van Harald & Alex Trekkracht RE465 Roco
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re:Baan van Harald & Alex Trekkracht RE465 Roco
Ik heb een Roco 6705 en
heb de aandrijfassen met antislipbanden in het
achterste draaistel gezet.
Deze lok heeft in wisselstroomuitvoering 3 aangedreven assen.

Want bij het minste geringste stond-ie doorteslippen.
Pas toen ik de lok had verzwaard met bladlood was dat ook over.
Tevens viel het mij op dat de wielen tegen
de plastic draaistelhouder aanliepen
door kromgetrokken plastic,
dat werkt natuurlijk ook als een rem.

Nou loopt hij pas echt heel mooi bij mij,
de decoder is een Lopi V3 ,
dus daar licht het niet aan.

Harald & Alex: ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen ;)
Re:Baan van Harald & Alex Trekkracht RE465 Roco
Bedankt voor de hulp en de suggesties.

We wachten maar even af tot volgende week en dan hopen we een echte verbetering te zien na de behandeling.

We zijn volgende week vrij.Eens kijken of we wat grote stappen kunnen maken op zolder.Vandaag wat kleinere klusjes gedaan.Het laadperron zit in de grijze verf nadat de steentjes er eindelijk allemaal in gekrast zijn.Verder de berg waar het laadperron aan grenst kaal gemaakt en een bergpad in gekapt.Met de dikke laag gips die er op zit gaat dat toch nog vrij eenvoudig.

Ook de eerste melderkaart met een paar afgeknipte pluggen aan de achterkant vast gezet.We zijn nog niet van het melderprobleem af.Nu gaan er maar zo zonder reden melders aan.Als je automatisch rijdt en dan zonder spookmeldingen aan gaat het vrij aardig en werken de melders verder goed.Weer een nieuw raadsel.Als het toch nog even zo door gaat gaan we toch serieus nadenken over andere melderkaarten voor de slaapkamer kant.

We willen iedereen een voorspoedig en gelukkig nieuwjaar wensen.

Harald & Alex
Re:Baan van Harald & Alex Trekkracht RE465 Roco
Harald, ik ben er niet bang voor, tis een dijk van een lok  B)

Mvg, Johan
Re:Baan van Harald & Alex Trekkracht RE465 Roco
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re:Baan van Harald & Alex Trekkracht RE465 Roco
Hoi Harald & Alex,

Jullie zijn weer flink aan de hobby geweest vandaag.

Ik wens jullie een goede jaarwisseling toe en vast de allerbeste wensen voor 2012

Groet, Ronald
Re:Baan van Harald & Alex Trekkracht RE465 Roco
Gisteren en vandaag dus verder met het laadperron en de berg die er achter ligt.Dat vieze groene strooisel uit het jaar 0 is nu grotendeels van de berg af.Nieuw gras "gestrooid" en een aardig aantal bomen geplant.Vanmiddag bij Trein 2000 geweest om een hek te scoren zodat Jan en alleman niet zomaar op het laadperron kan komen maar wat we zochten was helaas niet op voorraad.Er is aardig in de berg gekapt om een rotspad te realiseren.We hebben er wat fotos van gemaakt.Het pad is door de begroeiing nog niet goed zichtbaar en het moet door de Preisers nog ontdekt worden.

Harald & Alex
Re:Baan van Harald & Alex nieuwe fotos laadperron & Berg
Hallo Harald en Alex.
Mooi om de veranderingen op de baan te zien, misschien wel jammer van het eerdere werk maar natuurlijk werkt dat wel lekker snel! :D
Ook wel realistisch om het bergpad uit de berg te kappen, meestal wordt in de modelbouw berg en bergpad gelijktijdig aangelegd.

Ook nog de beste wensen voor een gezond, gelukkig en sporend 2012.
vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Baan van Harald & Alex nieuwe fotos laadperron & Berg
Hallo Albert Jan.

Ook de beste wensen voor 2012.Dat kappen ging best er is toentertijd aardig gips in de bergen verwerkt en je kan dus zo een 1.5 cm weg kappen zonder dat je er door gaat.Was in dit geval wel makkelijk.

Morgen het laatste stukje wat je op de fotos niet ziet bijwerken en dan is er weer een stukje klaar.

We zijn ook nog met de boogbrug bezig.Die hopen we voor het eind van de week ook zover te hebben dat ie geplaatst kan worden.We hebben nog 6 dagen vrij.......

Harald & Alex

Re:Baan van Harald & Alex nieuwe fotos laadperron & Berg
Dat is een leuk hoekje geworden. Erg goed dat gewoon opnieuw gras is ingezaaid maar raar dat de Preisers het pad niet kunnen vinden  :?

groet,
Michiel
Re:Baan van Harald & Alex nieuwe fotos laadperron & Berg
Citaat van: Golfer op maandag 02 januari 2012, 21:02:58
maar raar dat de Preisers het pad niet kunnen vinden  :?
l

Michiel

Dat komt dus dat we bij Trein 2000 waren driftig zoekend naar een hekwerk en weer wat voor de groenvoorziening ingeslagen hadden dus straal vergeten zijn om bij de miniatuur mannekes te kijken  :(

Maar goed dat komt dan de volgende keer wel  ;)

Harald & Alex
Re:Baan van Harald & Alex nieuwe fotos laadperron & Berg
Ik ben dol op foto's van deze prachtbaan...
Ga zo door !!! groet, Arend
Re:Baan van Harald & Alex nieuwe fotos laadperron & Berg
Ik heb misschien nog wel wat wandelaars met rugzak liggen.
Ik zal eens kijken in de grote bak.
Dat pad is aardig overwoekerd.Ik kan het niet vinden.

Robin
Re:Baan van Harald & Alex nieuwe fotos laadperron & Berg
Arend

Bedankt voor de complimenten.

Robin

We zijn niet zo goed in tuinieren.We maken er een wildgroei zooi van.  :mrgreen: :mrgreen: Aankomende zondag zal je zien dat het pad er echt tussendoor slingert.Wandelaars met rugzakken zijn uiteraard welkom  :thumbup:

Harald & Alex
Re:Baan van Harald & Alex nieuwe fotos laadperron & Berg
Ik geef de Preisers wel een kapmes.

De zoektocht in de voorraad geschilderde figuren naar een rugzaktoerist was niet echt succesvol.
Er moet ergens een doos slingeren met een lading koffers en rugzakken.Die zullen nog wel niet af zijn ,ben ik bang. Vinden gaat nog wel lukken voor zondag maar schilderen wordt lastig.
Er staat zaterdag iets anders op het programma en morgen wordt een lange dag voor de baas.
Bovendien worden de kleuren een stuk beter als er in daglicht wordt geschilderd.

Je houdt ze dus te goed. Ik heb nog wel een voorraad chinezen liggen. :D
Ik denk dat de tas wel weer vol genoeg zit zondag.

Robin
Re:Baan van Harald & Alex nieuwe fotos laadperron & Berg
Hallo Harald en Alex,

We hebben de 3 beeldschermen werkend dus al je tijd en zin hebt ben je welkom.

Groet,

Hans
Re:Baan van Harald & Alex nieuwe fotos laadperron & Berg
Robin.

We laten ons wel verrassen waar je mee aan komt  ;)

Hans

Dat is goed we weten nog niet wanneer maar dat laten we dan wel even weten.In welke plaats moeten we dan zijn?

Harald & Alex
Re:Baan van Harald & Alex nieuwe fotos laadperron & Berg
Citaat van: harald en alex op donderdag 05 januari 2012, 22:20:09
Robin.

We laten ons wel verrassen waar je mee aan komt  ;)

Hans

Dat is goed we weten nog niet wanneer maar dat laten we dan wel even weten.In welke plaats moeten we dan zijn?

Harald & Alex

Hallo Harald en Alex,

Heb jullie een PB gestuurd geef even aan of je hem hebt ontvangen.

Hans
Re:Baan van Harald & Alex nieuwe fotos laadperron & Berg
Hallo Hans

We hebben hem hoor.We maken binnenkort eens een afspraak  ;)

Vandaag was de beurt aan de achterkant van de berg aan de rechterkant van de slaapkamer.Hier is zoveel uit gekapt om plaats te maken voor de opgaande spiraal dat er dus een gapend gat in zat en daar ligt dan de bocht op een stukje mdf naar "de tweede verdieping" We zijn nu zover dat het vliegengaas op zijn plaats zit en we hebben er een korte tunnel van gemaakt omdat de berg anders wel heel loodrecht naar beneden gaat.Onderaan de berg zit dan ook nog een tunnel die uitkomt in het station en de andere kant op in het nog steeds toekomstige schaduwstation.Je krijgt zo wel een hoop tunnelingangen maar een betere oplossing is er helaas niet voor  :(

Verder deze week van Ronald de gietmallen mogen lenen en daar dan vandaag de eerste resultaten van.We zitten nog steeds een beetje te prutsen met het gips van Knauf wat we gebruiken.Het blijft fragiel spul zelfs na een paar dagen uitharden.Wel zijn er hele mooie resultaten mee te behalen.We hebben ondertussen een arcademuur gemaakt alleen net 1 stuk tekort gemaakt dus die is nog niet helemaal af en de binnenzijde van de tunnel twee keer gebruikt.We zijn door ons gips heen dus dat wordt nieuwe halen en dan kan het festijn weer verder.

Hier nog wat fotos van de werkzaamheden en eentje van het laadperron & tankstation van de andere kant genomen.

Harald & Alex
Re:Baan van Harald & Alex Eerste resultaten gietmallen & achterzijde berg.
Zo jongens,

Jullie zijn lekker bezig geweest . Vooral die goederenloods vind
ik een fraai model . Erg leuk idee van die galerij .
Succes met de verdere bouw en verbouw.

Grt Johan
Re:Baan van Harald & Alex Eerste resultaten gietmallen & achterzijde berg.
Citaat van: brunigbahn op vrijdag 06 januari 2012, 18:58:33
Vooral die goederenloods vind ik een fraai model .

Hallo Johan.

De loods is van Faller maar al een paar jaar oud.Weet helaas het nummer niet.

Harald & Alex
Re:Baan van Harald & Alex Eerste resultaten gietmallen & achterzijde berg.
Hallo Harald & Alex,

Ziet er allemaal super uit, mooi die wild groei op de bergen, van welk merk zijn die planten met blaadjes op de voorgrond bij de foto?

Mvg René
Re:Baan van Harald & Alex Eerste resultaten gietmallen & achterzijde berg.
Hallo Rene

Bedankt voor je reactie.

De planten met de blaadjes zijn van de Action buxusbol en als we ons niet vergissen hebben we dat in jouw topic zien staan?

Vandaag verder met de laatste begroeiing op de voorkant van de linkse berg.Deze is nu zover af.Voor diegenen die het bergpad niet zagen nu een foto gemaakt iets hoger zodat je ook over de berg kan kijken naar de achterzijde.Verder met gips aan het kliederen geweest aan de rechter achterkant van de andere berg.

Fotos zeggen meer dan woorden lezen we hier wel eens dus bij deze.

Harald & Alex
Re:Baan van Harald & Alex Eerste resultaten gietmallen & achterzijde berg.
Lid sinds: 2010

Blij dat ik met koploper rij....

offline
Re:Baan van Harald & Alex Eerste resultaten gietmallen & achterzijde berg.
Hallo H&A,

Het is echt een werk vakantie geweest voor jullie en het resultaat mag er wezen , ziet er allemaal fantasties mooi uit en gaat nog mooier worden met de aankleding door jullie groenbedrijf  :D
Is de gipsleverancier nu op vakantie gegaan :D :D

Gr, Jan

Re:Baan van Harald & Alex Eerste resultaten gietmallen & achterzijde berg.
Hoi Jan

We doen in gedeeltes en die proberen we direct af te maken.Dus de Gipsbergmeneer is nu even weer klaar.Volgt de verfkwast dan de tunnelportalen en dan de begroeiing.

Dan beginnen we weer met de volgende gips klus en dat wordt dan de ingang van de spiraal.Dan willen we als we die klaar hebben op de een of andere manier een klep maken in de spiraal zodat we daar nog iets leuks op kunnen maken en deze moet dan open kunnen zodat je in de spiraal kan staan.Anders kan je niet bij het achterliggende deel komen........

Lijkt ook beter als het dicht is als dat je zoals nu op de foto ziet in de spiraal zit te kijken met de witte vangrails.

Harald & Alex
Re:Baan van Harald & Alex Eerste resultaten gietmallen & achterzijde berg.
Harald en Alex, dat gaat fantastisch. Fijn dat jullie zo'n goede hulp hebben aan de gipsbergmeneer  :)  Het ziet er steeds meer volwassen uit en ik vind de dieptewerking bij jullie heerlijk. Is het niet lastig schilderen met die sparren er in?
Ga zo door!

groet, Michiel
Re:Baan van Harald & Alex Eerste resultaten gietmallen & achterzijde berg.
Hoi Michiel

Daar waar je de bomen ziet staan hoeft niet meer geschilderd te worden.We hebben heel lang geleden voor deze kleuren gekozen en het is inderdaad heel licht.Vele anderen kiezen voor een donkere kleurstelling voor de bergen maar om dat nu nog te veranderen is een beetje lastig door de begroeiing en het aantal meters die er dan over moeten doen.Voordeel vindt ik er nog steeds van dat je wel een licht geheel hebt ipv zo donker allemaal.Maar ieder zijn smaak uiteraard.

Harald & Alex
Re:Baan van Harald & Alex Eerste resultaten gietmallen & achterzijde berg.
Hoi Harald & Alex,

Jullie zijn goed bezig geweest.Gelukkig likt het gieten van de gipsmallen nu goed en hebben jullie aardig de vaart erin.

Trouwens mijn loc rijdt al weer prima rondjes. Het probleem was vuile wielen terwijl we daar samen nog naar hebben staan kijken. Met een wattenstaafje met wasbenzine schoongemaakt en dit hielp dus (was helemaal zwart).

Groet, Ronald
Re:Baan van Harald & Alex Eerste resultaten gietmallen & achterzijde berg.
Hoi Ronald

Mooi om te horen dat je loc het weer goed doet.Het was echt zonde dat zo een mooi model stil moet staan.Dat het dan toch de wielen waren.We zijn hier vandaag ook met wat locs bezig geweest om de wielen schoon te maken.Deze hadden echter niet de symptomen zoals die van jou.

Het gieten gaat inderdaad aardig vlot.Heb jij op de een of andere manier de toch onvermijdelijke naden nog opgevuld en zo ja hoe?Of heb je het zo gelaten?De resultaten van jouw muur zagen er super uit.

Harald & Alex
Re:Baan van Harald & Alex Eerste resultaten gietmallen & achterzijde berg.
Naden kun je toch opvullen met gips .Lekker dun aanmaken.
Eerst vlak naast de naad met schilderstape even afplakken.
Hoef je niet heel moeilijk te doen.
Ik neem morgen wel een pipetje mee. Kun je het er makkelijk in laten lopen.

Robin
Re:Baan van Harald & Alex Eerste resultaten gietmallen & achterzijde berg.
Robin

Jij hebt ook overal een oplossing voor en inderdaad simpeler kan het niet.We zien je morgen en je pipet en de rest graag verschijnen. :thumbup:

Harald & Alex
Re:Baan van Harald & Alex Eerste resultaten gietmallen & achterzijde berg.
Citaat van: Hero op zaterdag 07 januari 2012, 20:31:42

Ik neem morgen wel een pipetje mee. Kun je het er makkelijk in laten lopen.

Dat zeg ik nu wel ik kan ze zo snel niet vinden.
Ik ga nu eerst maar opruimen,kijken of dat helpt. ;)

Robin
Re:Baan van Harald & Alex Eerste resultaten gietmallen & achterzijde berg.
Jenny trekt hier de boel ook overhoop.Kijken wie hem het eerste heeft :mrgreen:

Harald & Alex
Re:Baan van Harald & Alex Eerste resultaten gietmallen & achterzijde berg.
Stop de tijd.

Ik heb een PIPETJE gevonden

Dus Jenny kan de boel weer gaan opruimen. :D
Re:Baan van Harald & Alex Eerste resultaten gietmallen & achterzijde berg.
Zo doe ik het ook Alex. Meest wat gipspoeder op de naden en dan met een pipetje wat water erop. Goed laten drogen en dan voorzichtig de voegen uitkrassen zodat ze doorlopen.

Groet, Ronald

Ps ben nu ook begonnen met een website (blog) over de bouw van mijn baan. Adres via mijn topic.
Re:Baan van Harald & Alex Eerste resultaten gietmallen & achterzijde berg.
We hopen dat het naden probleem hier mee opgelost gaat worden.

Ronald.

Dat gaan we even op ons gemak bekijken.  ;)

Harald & Alex

Re:Baan van Harald & Alex Eerste resultaten gietmallen & achterzijde berg.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan van Harald & Alex Eerste resultaten gietmallen & achterzijde berg.
Op dezelfde manier ga ik proberen de naden van mijn muur in aanbouw dicht te maken.

De gegoten delen van gisteren zijn nog niet droog dus dat wordt een dagje overslaan.

Wat is bij jullie de droogtijd van het gips dat ze niet meer vochtig aanvoelen.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan van Harald & Alex Eerste resultaten gietmallen & achterzijde berg.
Peter

Wij zijn dus niet de enige met dat probleem dat het na een dag zelfs nog vochtig aanvoelt........We hebben gisteren gegoten na een uur uit de mal gehaald en op de kachel gelegd en het daar vanmorgen afgehaald en toen voelde het nog vochtig aan.Wat voor gips gebruik jij??Wij van Knauf modelgips.

Harald & Alex
Re:Baan van Harald & Alex Eerste resultaten gietmallen & achterzijde berg.
Hoi Harald & Alex,

Niet te ongeduldig, zoals ok je al verteld heb laat ik de gegoten gipsvormen minstens een week drogen voordat ik ze verwerk. Ik heb dan nooit problemen met breuk of andere negative effecten.

Nooit drogen teveel forceren door het op de verwarming te plaatsen. Kan wel in de buurt van de verwarming. Droog betekent nog niet uitgehard.

Groet, Ronald
Re:Baan van Harald & Alex Eerste resultaten gietmallen & achterzijde berg.
Hoi Ronald.

Het laatste deel zit nu op zijn plaats.Met verder bewerken en verven wachten we dan nog wel even.

Gisteren waren Robin en Wiebrand op bezoek.De bedoeling was de BLS om te bouwen om zo het probleem met de trekkracht op te lossen maar dit is helaas niet gelukt.Een Lopi 4 bracht geen verbetering.Volgens Robin zat voor de rest alles goed op zijn plaats en toch trekt ie een sleep van 15 goederenwagons niet naar boven terwijl de Marklin Locs zonder problemen wel doen.Wij denken dat de oorzaak in de kunstof tandwielen zit die dus onder druk niet goed meer in elkaar grijpen.Als iemand daar nog een idee voor heeft dan graag.

Wiebrand een stoomcursus railknippen en koploper gegeven (Robin).Eindresultaat een database die haast kant en klaar is voor zijn baan.Volgens mij ben je aardig wijzer geworden Wiebrand in een paar uurtjes tijd?Taxi geregeld voor je van station naar station nog onze baan gekeken en wij dan even jou meegebrachte S88 mogen lenen dus volgens ons wel een geslaagde dag.

Gisteravond rond 20.30 is Robin dan ook weer richting huis gegaan.Het probleem met onze melders nog niet helemaal klaar maar wel een stuk in de goede richting gekomen met de hulp van Robin dus daarvoor hartelijke dank.Baan ook weer mooi schoon dankzij de Dapol van Robin die nu gewoon lekker over de baan ging zonder achter wissels etc etc te blijven hangen.

Helaas geen fotos gemaakt van alles.Gewoon niet aan gedacht wat wel jammer is.

Dus Robin en Wiebrand bedankt.Was toch een leuke dag met heel wat leermomenten voor Wiebrand en ondergetekenden.De bezetmelders van Wiebrand doen het in ieder geval alleen zit ie nu met smart op de database te wachten die Robin nog even naar hem moet mailen.

Harald & Alex

Re:Baan van Harald & Alex Eerste resultaten gietmallen & achterzijde berg.
Citaat van: harald en alex op maandag 09 januari 2012, 21:51:56

Helaas geen fotos gemaakt van alles.Gewoon niet aan gedacht wat wel jammer is.

De bezetmelders van Wiebrand doen het in ieder geval alleen zit ie nu met smart op de database te wachten die Robin nog even naar hem moet mailen.

Harald & Alex



Foto's maken schiet er nogal bij in.Ik heb mijn camera ook niet uit mijn tas gehad.Schandalig eigenlijk.
Was een druk programma zo op een zondag.

Ik zal morgen die data base doormailen, Ik heb nu geen zin meer om die laptop op te starten.
Sorry Wiebrand,als je er echt om zit te springen moet je dat even laten weten dan sturen we hem natuurlijk direct.

Groeten Robin
Re:Baan van Harald & Alex Bezoek Wiebrand en Robin
Robin

Als ie goed opgelet heeft dan komt ie zelf al een eindje anders inderdaad nog even geduld oefenen.

Harald & Alex