Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Baan van Harald & Alex Göschenen Renovatie overloop

Gestart door Harald en Alex zaterdag 25 december 2010, 16:40:31

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
-A & H:
Prachtig gedaan die wrapfolie er over,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Dan ziet de auto er ineens weer nieuw uit.
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Dag Harold & Alex.

De auto ziet er erg mooi uit, maar waarom heb je dat deukje in het
rechter achterportier er niet uit gehaald voor dat ie gewrapped werd? :roll:

Groeten,

Erik.
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
-H & A,
Dus dat is de reden, dat we een tijdje niets van jullie hoorden!
Dat "ouwetje" is zeker een goede beurt waard geweest. Ook dat projekt hebben jullie goed kunnen afsluiten. Heel veel geluk en veilige kilometers gewenst en jullie moeten er wel heel zuinig op zijn, hoor! Zo'n  automobiel dient met respect behandeld te worden!  8)
Nu weer terug naar jullie 'treinhobby'? Dat is wel te hopen! Daarom zaten we aan jullie topic gekluisterd!  >:-D
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Bedankt voor de reacties.

Die "deuk" is een schaduw gelukkig.Dat zou niet goed zijn als ik daar overheen gekeken had.

We proberen volgend weekend wel even weer een foto van de vooruitgang op zolder te plaatsen.

Alex
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Terug naar de orde van de dag of beter weekend.

Stilletjes zijn we wel wel wat verder gegaaan met de spiraal van de overloop.Het luik in de eerder altijd slecht bereikbare sectie is klaar en we zijn al wat met gips aan het kliederen geweest.Er moeten nog aardig wat stukken gedaan worden dus daar gaan we volgende week mee verder.

We hebben geprobeerd een enigzins lijkende tunnelpoort te maken maar omdat er 4 sporen waarvan twee links eraf gaan uit de berg komen is dat niet eenvoudig.We hebben er maar een soort lawine bescherming van gemaakt dus een betonnen dak met daaronder steunmuren.In het midden moet dan nog een paal oid komen maar dat is van later zorg.Eerst dat gips en verf geklieder zover klaar zien te krijgen.

Harald & Alex

Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
-H&A,
Het ziet er vanaf dit  gezichtspunt heel goed uit en ik begrijp, wat jij bedoelt men een 'lawine bescherming'! Soms - en in dit geval - lijkt mij dat de juiste oplossing. Met het gipswerk kunt je wellicht het één en ander weer 'goed' maken. Heb  ik ook op mijn baan gedaan. Voor die pilaar heb ik een kurk van een wijnfles genomen en die behandeld en eronder gezet. Lijkt net echt! Je ziet wel meer 'bouwwerken' bij en onder de spoorbaan! Zal allicht niet misstaan!
Jullie foto geeft een goede indruk!  8)
Wordt (is) mooi gedaan!
Bedankt voor deze update, jongens! :-)
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
-H & A:
Dank voor het plaatsen van weer een super mooie update,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Alex die BMW ziet er zo knap uit. Mooi zo'n oudje en het wrappen is zeer geslaagd.

Groet,

Ronald
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Heren ik kan niets anders zeggen dat jullie dit weer top gemaakt hebben.  :thumbup: :thumbup:
Ook met het tempo waarin jullie het maken is geweldig.

even ter zijde: zouden jullie nog een paar foto's willen mailen naar mij over de hoogstambomen? Ik ben zeer benieuwd naar jullie werkwijze en welk materiaal jullie gebruikt hebben. Alvast dank hiervoor.

Groeten Ronald  :)
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Dank je wel voor de reacties.

Ik heb die link nog even opgezocht van het topic over bomenbouw waar we toen mee zijn begonnen.Daar stond wel veel in over materialen etc.

http://forum.3rail.nl/index.php?topic=56629.msg993027#msg993027

Harald & Alex
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Ronald,

Kijk ook even in het draadje op beneluxspoor van Jos.

http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,13464.msg3221686665/topicseen.html?PHPSESSID=hlrvpbe9963c3pves4dflh0m44#msg3221686665

Hij gaf de demo die ik met Alex heb bijgewoond.

Robin
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Het gipsgeklieder is begonnen.Niet het favoriete werkje maar het zal toch moeten.Ziet er wel direct beter uit dan dan de grote gaten die er eerst zaten.

Er komt nog een laag overheen zodat je er wat meer rotsstructuur in kan maken.

Harald & Alex
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Harald & Alex

Dat ziet er leuk uit, mss kan je in de zijkant nog beetje rotsen aanbrengen mss boomschors.
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
-H & A:
Mooie update weer,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
_H & A,
Geweldig dat jullie weer lekker bezig zijn met jullie baan en dat geklieder dat voelt weer als van ouds aan, toch? Gewoon doorgaan!  :-) :-) :thumbup:
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Bedankt voor de reacties.

Ondertussen de boerderij een make over gegeven.De gele muren wit gemaakt en de hele zaak met een drybrush grijs wat verweerd.De plaat waarop ie staat loopt dus schuin naar beneden en daarmee stond het huis dus ook overhellend naar achteren.Hiervoor een recht fundament gemaakt om dat te corrigeren.

Nog even bedenken hoe we dit nu het beste af kunnen werken.De zijkanten zijn muren dus die kunnen we doortrekken naar de bodemplaat of we gaan het wat glooiend maken met gips oid.

De volgende uitdaging is dan een achtergrond want dit ziet er niet uit.Het mooiste zou zijn in een ronding en dan met de balk schuin omhoog laten lopen alleen als je dan een voorbedrukte poster er op plakt.Aan de voorkant is ie zeg maar 30 cm hoog en aan de zijkant zou ik schuin omhoog op 60 cm hoogte uit komen.

Harald & Alex
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
-H&A,
Ik begrijp wat jullie willen, maar het mooiste zou zijn dat er een uitbouw komt! Maar het is nu een financiële kwestie, wat voor een treinbaan nu eenmaal onmogelijk is om juist daarvoor te kiezen. Desnoods zullen je moeten gaan neerleggen met dit feit en eventueel er iets gaan voorzetten wat de aandacht dan afleidt. Maar ik weet hoe moeilijk dat is. Mogelijkheid is ook nog om een berg te maken en daar dat huisje / boerderijtje op te gaan plaatsen. De trein door de tunnel leiden en dan hebt je alles verdonkeremaand! Om in 'perspectief' iets te gaan ophangen van afbeeldingen zal heel moeilijk gaan worden.
Met wijsheid en verstand zal het jullie wel gaan lukken! Gewoon moed houden en samen de oplossing gaan zoeken.!

Sterkte met jullie oplossing!
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Hoi H & A,

Tja dat wordt nog een uitdaging heren.... O:-D

Schuin dak en hoek en bodemplaat die schuin is. Wat ik mij ook afvraag, kunnen jullie we goed in die hoek komen als er wat gebeurt?
Ik zie daar ook een wissel liggen.

Wat de boerderij betreft zou ik de onderzijde van de boerderij aanpassen op de bodemplaat. Hierdoor kan je een effect creëren dat er een kelder onder zit. Wellicht kan je op het dakgedeelte lucht maken en de zijkanten een weids gezicht maken. Het is maar een idee.

Succes.

Groet Ronald  :)
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Hi Naamgenoot en Alex,

Zoals hierboven beschreven zou ik inderdaad iets maken zodat je bij die wissel kan komen.
Ben benieuwd wat jullie er verder van gaan  maken.

groet
Harald
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Die boierderij staat op het luik.Op de eerste foto zie je als je goed kijkt gedeeltelijk de omtrek er van.Kelder is nog niet zo een gek idee.We gaan eens kijken of we daar iets van kunnen bakken.

Harald & Alex
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Nu zit het gips op de bergen en de eerste lagen verf zijn aangebracht.Er komt nog zwart verdund over en dan drybrush wit.

De boerderij staat op het schuine deel en zoals gezgd hebben we daar een "fundament" onder aangebracht zodat ie waterpas staat.We hebben nu toch de bodem wat aangepast en niet voor een kelder gekozen.De reden daarvoor is dat de muren aan de zijkanten dan niet van het zelfde materiaal zijn en dat lijkt niet.

Hier dan een foto van de vooruitgang.

Harald & Alex
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
-H&A,
Zelfs zoals het er nu bijstaat lijkt het een geweldige oplossing geworden.  8)  Ik had er reeds alle vertrouwen in, maar dat is nu bevestigd. Alle lof voor jullie doorzettingsvermogen! Erg benieuwd hoe jullie de afwikkeling gaan doen!  :thumbup:
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
-H & A:
Zoals Gerard het al schreef, mooie oplossing voor het probleem,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Dit lijkt toch wel beter als een schuin omhooglopende muur.Je ziet het op de foto niet goed maar op de lengte van het gebouw gaat ie toch 1.5 cm naar beneden en ik had het idee om dan met een muurtje van gips dit op te lossen maar dan zie je een scheve muur.Aan de zijkanten van het gebouw zit een verhoging zeg maar een bordes en dan krijg je twee soorten muren boven elkaar.Of je moet al doortrekken tot bovenkant bordes maar dan wordt de bovenste rand van gips en dat ziet er grof uit.

We zijn op zoek naar een achtergrond ondertussen.Ik wil toch proberen door de bocht schuin omhoog bij het dak langs te komen.Het idee dat je over de achtergrond heen kijkt leek ons toch niet zo geslaagd.Het beste is een achtergrond zonder bergen maar iets van een dal met dan een deel blauwe lucht er boven.Dan zou je dus op het lage deel schuin een stuk weg kunnen knippen en komt er dan in het hogere deel weer de blauwe lucht tevoorschijn.Je zou er dan nog voor kunnen kiezen om dan die zeer mooi uitziende groene platen nog een verfrissende luchtblauwe kleur te geven.

eerst maar eens kijken of ik die plaat wel netjes op maat krijg door de bocht schuin omhoog.Mijn wiskundige vaardigheden zijn niet je van het........

Alex
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
We hebben dan maar eerst eens een oude plaat als mal gebruikt om door de hoek te komen.Hier en daar scheelt er nog wel wat aan maar nu hebben we toch al wel een aardige referentie hoe het moet komen.

Dan hebben we de weg gemaakt tenminste de platen er voor gezaagd.Hier moet uiteraard  nog wel wat aan gedaan worden maar het idee is er.

De bergen zitten in de verf.Er zit wel nogal wat onderscheid in het oude en nieuwe.Eens kijken hoe we dat weer oplossen.

Harald & Alex
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Hallo H & A,

Dat hebben jullie weer keurig voor elkaar gemaakt, ik ben benieuwd naar het vervolg.

Groeten Ronald  :)
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Het vervolg dan.

Het gaat niet zo hard.We hebben allemaal andere dingen te doen in het weekend maar nu dan toch weer wat gedaan.Door alle aanpassingen klopt de voorkant van de tafel waar het station op staat ook niet meer en die hebben we dus nieuw gemaakt.Omdat het altijd loei zwaar is hebben we nu eens geprobeerd met tempex.We hadden liever een andere soort isolatie plaat gebruikt maar die konden we zo niet gevonden krijgen.Je krijgt wel een zooitje met die tempex platen als je daar in gaat zagen maar goed er zit nu met een 4 cm dikke plaat wel aardig reliëf in.

De bedoeling is nog wel dat er een laagje gips over komt en dan weer verven.Proberen we dan volgende week even.

Harald & Alex
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Harald & Alex

Ziet er mooi uit, ben benieuwd naar de afwerking.  :)
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
-H & A:
Mooie voorlopige oplossing,  :thumbup:
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Dat ziet er toch prima uit mannen  :thumbup: :thumbup:
Als straks de kleur erop zit Zie je niet meer dat het isolatie plaat is.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Hallo.

Viel toch niet tegen als je er gips tegenaan kliedert.Wel uitkijken met tegenaan drukken want de tempex veert nogal wat en dan breekt het er natuurlijk af.Maar voor het zicht is het net als al het andere dus prima verder.

Ondertussen is de oude klep waar de watermolen op staat vernieuwd.Dat tempex verhaal gaan we hier ook maar eens toepassen.Qua gewicht scheelt het ontzettende veel.We zijn duss aan het bedenken hoe de lay out moet worden.Verder ligt de rails vast en in de verkanting en is de achterste klep van groen voorzien,We hebben er even snel een foto van gemaakt  ;)

Harald & Alex
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
-H&A,
Wat jullie omschrijven als die watermolen, daar kunt je idd met veel mogelijkheden rond op gaan bouwen met dat tempex. Je zult zien en merken, dat het veel makkelijker werkt en je kunt het dan ook veel makkelijker bewerken.  8)  Dat is althans mijn bescheiden mening. We horen het wel, als jullie weer een stuk verder zijn.  ;) Voorlopig ziet het er weer heel mooi uit. Ja, dat gips is nu nog donker, maar dat wordt steeds lichter in kleur (vergrijst). Je kunt dat altijd nog verder bewerken. Suk6 met jullie project.  :thumbup:
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Hallo Gerard.

De tempex zit er in en de rivier uitmondend in een meertje ook.Het nadeel van tempex is dus dat er straks weer van die noch waterdrops gebruikt moeten worden en dat is heet.Dus zal er eerst een laagje gips op moeten anders dan is het zo weg dat tempex.Nu zitten we nog te twijfelen of we de vlakke delen ook nog met gips moeten doen of er gewoon overheen verven en dan groen er op?

Hier even een foto.Dan kan je de wand die we met tempex gedaan hebben ook goed zien  ;)

Harald & Alex
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
-H&A,
Dat ziet er heel goed uit. Ik heb zelf toch een laagje gips erop gesmeerd en dat kunt je namelijk blijven bewerken. Het mag immers best wat hobbelig zijn. Het is namelijk geen 'voetbalveld'. Ik hou van wat struktuur aanbrengen. Soms mag er een ook rotsblok liggen! Daarna heb ik het geverfd en een goede laag aangebracht. Eventueel kunt je ook wat 'Glitsa' aanbrengen (had ik nog over van jaren geleden). Alles wat ik had, kan ik altijd gebruiken en nooit iets weggegooid. Nu kwam het mij goed uit. Dan is het werken verder eenvoudig! (oh, ja, als je nog wat vernis hebt mag je dat ook gebruiken).
Maar een proefstukje maken gaat altijd heel goed!
Suk6 jullie en het a.s. weekend wordt vast gebruikt om de 'baan' weer verder te gaan afwerken!  :thumbup: :thumbup:
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Lid sinds: 2008

Als je gezond bent ben je rijk

offline
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Hallo H&H,

Ik zou op de vlakke delen toch hier en daar wat oneffenheden maken in de vorm van wat rotsachtigs, dat ziet er mooier uit als er straks ook struiken en bomen op komen.

Maar dit ziet er al heel mooi uit.
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Nou een paar oneffenheden zoals deze dan........

Harald & Alex
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Haar mag je beslist laten zitten!  8o  O:-D
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Haar laten zitten en de rest weg O:-D
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
-Zie maar dat ze geen kou vat,  >:-D
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Ik ga er straks even met een jas naar toe.Even het geheel bewonderen en haar wat opwarmen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

De harde werkelijkheid dan.Het gips zit er voor een groot deel op.Morgen rondom het meertje nog en dan even goed laten uitharden.De rivier hebben we in twee dieptes gedaan en met een muurtje afgezet en we willen er nog een brug overheen maken zodat je dan bij het meertje kan komen.Het weggetje ligt er ook al alleen is dat nu nog niet duidelijk te zien.We hebben al wel her en der wat rotsblokken uitgestrooid.

Harald & Alex

Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
-H&A,
Dit is een begin, wat er al goed uitziet! Op naar jullie volgende 'werk'dagen tot het einde benaderd is. Zal helemaal goed gaan! Sterkte met de afwerkperiode!  8)  :-)
:thumbup:
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Dank je Gerard.

Vanmorgen even het meertje er in gekliederd en de watermolen terug gezet.Nu moet het geheel goed drogen en dan zien we verder.

Harald & Alex
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Spiraal overloop.
Ondertussen wat opgeruimd en nog 2 leuke fotos gemaakt van de auto van Max Verstappen.Buiten de modelspoor hobby om zijn we ook actief op facebook met een Red Bull fan groep waar ondertussen over de 4200 mensen veel plezier aan beleven.Voor diegene die er interesse in hebben dan kijk hier maar even.

https://www.facebook.com/groups/1751805175056845/

De auto werdt aangeboden door Jumbo die ook sponsor is van Max Verstappen.

Wij kunnen de auto uiteraard niet op een circuit fotograferen maar er worden regelmatig promos gemaakt overal ter wereld en dan zie je de oudere versie RBR auto toch in vreemde situaties en uitdagingen.

Ondertussen zit de eerste laag verf op het gips.Als we meer nieuws hebben dan maken we weer een fotootje.

Harald & Alex

Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Max Verstappen.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Max Verstappen.
-H&A,
Als "Red Bull" van jullie wegennet gebruik gaat maken, zullen jullie een behoorlijke hoeveelheid aanpassingen moeten gaan doen. >:-D
Het is erg leuk gedaan! We wachten met spanning op jullie volgende plaatjes! Zal best wel morgen zijn ivm de vele kersttoespraken, die op jullie "baan" gehouden zullen gaan worden!  >:-D
"Gewoon doorgaan" vertelde eens een 'presentator'! Maar dat is wel heel lang geleden; hoewel nog steeds actief dat gezegde!  :thumbup:
Vanuit mijn woonplaats: "Winsket Elkenien Noflike Feestdagen"  8) :-)
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Max Verstappen.
Bedankt Gerard en ook de beste wensen voor 2017.

Proberen vandaag nog even laag 2 er op te krijgen.Morgen zal er wel niet veel gebeuren maar de bedoeling is wel om het volgende week wel zover te hebben dat het toonbaar is.Nu is alles grijs en valt er nog niet veel te onderscheiden.

Alex
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Max Verstappen.
Nu is het dus bruin geverfd en met een spons afgenomen en dan zie je nu dus duidelijk de rivier en de weg lopen.We hebben het idee dat het meertje meer diepte moet hebben en willlen deze dus dezelfde kleur maken dan de rotsen hebben.Overigens wordt de bodem ook rotsachtig en dus ook de donkere kleur.

Na de kerst verder  ;)

Harald & Alex
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Klep overloop.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Klep overloop.
Hoi H&H,

Dit wordt weer een mooi stukje scenery op de baan, altijd leuk om dit proces te volgen.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Klep overloop.
Bedankt Peter.

We zijn weer wat verder.We hebben het achterste stuk aangepast en dat zit nu in de grijze verf.De beek moest op de overgang van de klep wat aangepast worden en de weg die over de klep loopt moet ook ergens op aansluiten.

De Hexenmühle zit op zijn definitieve plek en de verlichting zit er in maar nog niet aangesloten.Uiteraard moet er nog een hoop groen aangebracht worden en het water moet nog gemaakt.Dan aan de rechterkant nog iets verzinnen voor de ondersteuning van de weg die bovenlangs loopt.

Harald & Alex
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Klep overloop.
-A & H:
Dat gaat een prachtig bergriviertje worden, eens het aangekleed is,  :thumbup:
Re: Baan van Harald & Alex Göschenen Klep overloop.
Hallo.

Aangekleed ja zover zijn we nog niet.We zijn al wel aan het zoeken voor een bodem bedekker iets met naaldbos achtigs want we willen er toch wel wat bomen op poten en we gaan er vanuit omdat je hier goed van bovenaf op kan kijken dat je daar dan wel iets leuks van moet proberen te maken.

De rechterkant zitten de rotspartijen er nu ook in.We hebben er 4 sleuven in gemaakt waar dan de ondersteuning van de weg in komen.Verder zijn we aan het kijken of er nog een gebouwtje bij moet.Wat je op de foto ziet is zeker niet definitief.We denken aan een blokhut bij het meertje?

Volgende week dan prullen we weer verder.Als het straks allemaal een kleurtje heeft dan ziet het er direct beter uit.

Harald & Alex