Hallo allemaal,
Een tijdje geleden heb ik mij al even voorgesteld in het voorstelhoekje.
(draadje)Ik ben een herintredende "Marklinner". Ben in een tijd dat ik nog wat meer haar had met de analoge treinen van mijn vader begonnen, en afgelopen zomer heb ik besloten mijn passie voor treinen weer nieuw leven in te blazen.
Inmiddels ben ik druk aan het bouwen geslagen voor de onderbouw. Verder heb ik, met wat hulp van Manus en Johan, een schaduwstation ontworpen met Wintrack.
(draadje)Om te kijken of deze opzet in de praktijk ook "werkt"heb ik het Wintrack-ontwerp inmiddels werkelijk liggen.
Hieronder een aantal foto's om een beeld te geven van mijn vorderingen:

De wisselstraat moet nog met een paar wissels worden uitgebreid. Hiervoor wacht ik even op de oudejaarsloterij. Had graag nog even naar Houten gegaan morgen, maar heb het helaas niet aan tijd... Volgende keer beter.
Ik heb even een rondje gecreeerd met een brug, zodat ik het schaduwstation even kan testen. Voor het mooie is de oprit eigenlijk te steil, maar voor deze tijdelijke situatie kan het wel even.
Onder de treintafel heb ik alvast een ringleiding voorbereid, zodat ik dat later niet op mijn kop liggend op de vloer hoef te doen

Ga ondertussen lekker verder werken aan mijn baan en wanneer er weer vorederingen zijn, zal ik deze hier plaatsen.
Op- en aanmerkingen zijn altijd welkom.
Groet, Joachim