Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Bahnbetriebswerk

Gestart door Math maandag 20 april 2015, 18:08:59

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Bahnbetriebswerk
Math
gast

Bahnbetriebswerk
Hallo, Modelspoor vrienden
Mijn naam is Math en ben al sinds enige tijd lid en kijk regelmatig naar de geweldige banen die door jullie worden gemaakt.
Ik en een vriend willen gaan starten met het bouwen van een baan met Marklin. We zijn van plan om een Bahnbetriebswerk te gaan maken. In eerste instantie willen we dit gaan realiseren en uiteindelijk ook nog een uitbreiding met station enz. We hebben een ruimte van 450x350 dus wat de plaats betref moet het geen probleem zijn.
Wie kan ons helpen, zijn er baanplannen beschikbaar voor een groot Bahnbetriebswerk met draaischijf, kolenbunkers kraan, enz. We denken zelf om een ruimte van 2,5 x 1,5 meter hiervoor te gaan gebruiken met inbegrip van andere bedrijven die om dit Bahnbetriebswerk gesitueerd zijn. Heeft er iemand suggesties en of voorbeelden voor ons. Ik hoop dat iemand ons hierbij kan helpen.
Re: Bahnbetriebswerk
Spoorman
gast

Re: Bahnbetriebswerk
Re: Bahnbetriebswerk
Ronald69
gast

Re: Bahnbetriebswerk
Misschien deze?
De maten zijn 2.50 x 1.50.

Grt, Ronald.
Re: Bahnbetriebswerk
Lid sinds: 2010

Blij dat ik met koploper rij....

offline
Re: Bahnbetriebswerk
 8o leuk Bw Ronald,  :P ;)

Gr. Jan
Re: Bahnbetriebswerk
peterke33
gast

Re: Bahnbetriebswerk
Ga dit volgen vind het altijd mooi een bw ben benieuwd naar de eerste bouw werken

Groeten
Peter
Re: Bahnbetriebswerk
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Bahnbetriebswerk
PM
Re: Bahnbetriebswerk
Hoi, Allemaal,

Alvast bedankt voor jullie inbreng, het zal nog wel even duren maar als ik nieuws en vragen heb laat ik dat zeker weten.
Uiteraard blijven suggesties en voorbeelden welkom.

Math
Re: Bahnbetriebswerk
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Bahnbetriebswerk
Hi Math,

Kijk eens bij mijn "droom" ga n.m.l. ook een BW maken.
Als je iets specifieks wil weten kan ik het je wel toesturen heb. n.m.l. veel documentatie.

groet
Harald

p.s.
Kijk ook eens op de site van deze foto.
Re: Bahnbetriebswerk
Hoi, Harald,
Bedankt als ik iets moet weten hoor je het.
Alvast bedankt
Math