Hallo "allen",
Nog even een kleine toelichting mijnerzijds:
Ad/aussie vraagt tussen de regels door in zijn eerste bijdrage, min of meer naar onze mening. Mijn persoonlijke mening is dat ik het niet uit vind zien, echter dat wil niet zeggen dat Ad niet mag/moet doen wat hij zelf wil, of dat hij zich iets moet aantrekken van mijn mening!
Het lijkt hier op het forum vaak (mede door de bv. reactie van "Stefant4") steeds meer zo te zijn, dat je alleen maar alles leuk mag/moet/zal vinden, hoe vreemd, onrealistisch of amateuristisch iets er ook uit ziet. De andere optie is, je mond houden en niet reageren, want een beetje cinisch of kritsch grapje, wordt al gezien als iemand de "grond in stampen".
Mijn bijdrage dient helemaal niet om iemand (in dit geval Ad) de grond in te stampen, maar als mijn persoonlijke mening (mag dat?) en als persoonlijk advies naar Ad. Er zijn zoveel goedkopere, mooiere, realistischere oplossinggen om die lange wagens van een leuke lading te voorzien (bv. boomstammen/hout... zie draadje over zelfbouw wagonladingen) Overigens, dan zou dit draadje "Wagon lading met n stomers" ook nog eens beter passen in deze board, want wat dit draadje nu überhaupt eigenlijk met "Zelf- en verbouw projecten allelei" te maken heeft is mij ontgaan!
Maar nogmaals, als Ad het wel leuk vind zo, moet hij dat natuurlijk doen.... al zet ie er nu nog Lego huisjes en een Playmobil brandweerwagen met Ken achter het stuur bij!

Vr. groet, Patrick