Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Sneeuw...

Gestart door Acido maandag 29 november 2010, 17:40:24

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re:Sneeuw...
Citaat van: Gerard op maandag 20 december 2010, 23:06:21
[cynisme]

Wat niet rijdt

hoef je ook niet te vermelden hè?

[/cynisme]

Nee, lijkt mij ook. Met hetgeen niet op het scherm wordt vermeld weet de reiziger toch eigenlijk al genoeg?  :lol:
Re:Sneeuw...
Romar
gast

Re:Sneeuw...
Ja, zo had ik ook een foto kunnen maken van dat blauwe bordje wat in de hal @ Utrecht CS hangt...
Had ik nu net me camara niet bij me....
Re:Sneeuw...
Gerard
gast

Re:Sneeuw...
Citaat van: Hans Biere op maandag 20 december 2010, 23:27:18
Citaat van: Gerard op maandag 20 december 2010, 23:06:21
[cynisme]

Wat niet rijdt

hoef je ook niet te vermelden hè?

[/cynisme]

Nee, lijkt mij ook. Met hetgeen niet op het scherm wordt vermeld weet de reiziger toch eigenlijk al genoeg?  :lol:
Zekers wel. En een tweede voordeel is: wat niet vermeld staat kan ook geen fouten bevatten :mrgreen:.
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re:Sneeuw...
Citaat van: Gerard op maandag 20 december 2010, 23:54:03
Citaat van: Hans Biere op maandag 20 december 2010, 23:27:18
Citaat van: Gerard op maandag 20 december 2010, 23:06:21
[cynisme]

Wat niet rijdt

hoef je ook niet te vermelden hè?

[/cynisme]

Nee, lijkt mij ook. Met hetgeen niet op het scherm wordt vermeld weet de reiziger toch eigenlijk al genoeg?  :lol:
Zekers wel. En een tweede voordeel is: wat niet vermeld staat kan ook geen fouten bevatten :mrgreen:.

En........als je niets zegt: ook niet! We zijn er!
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2007

offline
Re:Sneeuw...
Uit de krant, en deze keer niet de Telegraaf  :-)

Net als vorige winter laat Duitsland zich van zijn wanordelijke, radeloze kant zien. Berlijn 'Iedere dag verlies ik veertig minuten heen en terug', klaagt een vrouw in een overvolle coupé van de Berlijnse S-Bahn, de stadstrein. Ze mokt nog een tijdje door, om antwoord zit ze niet verlegen.

Maar op veel gezichten is de frustratie af te lezen. Ruim twee weken duurt de hevige winter al. De S-Bahn, eigendom van spoorwegbedrijf Deutsche Bahn, is net als vorige winter bij lange na niet op zijn taken berekend. Dat betekent iedere dag grote vertragingen, afwachten of de trein überhaupt wel komt, wanhopige reizigers, personeel dat het ook niet meer weet. De problemen bij de Berlijnse S-Bahn leken extreem, maar zijn dat steeds minder. Duitsland capituleert voor de winter. Het land waar alles zoveel beter lijkt geregeld dan in Nederland, zucht en steunt onder de sneeuwmassa.


In het weekeinde veroorzaakte het advies van de grootste luchthaven om in Duitsland de trein te nemen voor een totale ontregeling van het treinverkeer. Gisteren bleef de grote chaos uit, al was er nog genoeg ergernis. De trein van Amsterdam naar Berlijn had gisteren vier uur vertraging. Veel treinen rijden langzaam en zijn te kort; treinstellen konden door ijs en sneeuw in de neus niet meer gekoppeld worden. Deutsche Bahn heeft onvoldoende reservetreinen om de uitval tegen te gaan. Het bedrijf riep zondag zelfs op niet meer met de trein te reizen. DB, dat ooit adverteerde met behaaglijk door het winterlandschap zoevende treinen onder het motto 'Iedereen praat over het weer, wij niet', wordt zo langzamerhand weggehoond.
Re:Sneeuw...
Wasmi
gast

Re:Sneeuw...
Gelukkig maar, gedeelde smart is halve smart. In de andere landen om ons heen is het niet veel anders. Het is natuurlijk heel vervelend vor iedereen die moet reizen, of het nu met de trein, de auto, het vleigtuig of met de fiets is, het is nu eenmaal winter, en daar zijn we gewoon niet meer aan gewend. We denken dat we de hele wereld naar onze hand kunnen zetten en verwachten eigenlijk dat daar nooit verstoringen in optreden. We zijn eigenlijk ongelofelijk verwend met al onze mooie voorzieningen, en als het dan wat moeilijker wordt valt het niet mee om ons aan te passen. Ik blijf het maar een beetje positief bekijken, het ziet er buiten prachtig uit, en het wordt vanzelf weer zomer (en dat doet de airco in de trein het niet 8) 8) 8) 8)).

Walter
Re:Sneeuw...
Speciale Gast
Lid sinds: 2010

offline
Re:Sneeuw...
Citaat van: Wasmi op maandag 20 december 2010, 16:00:01
Dat fatsoenlijk testen kost heel erg veel geld, en dat wil/mag NS niet uitgeven. Bij zulke projecten worden afwegingen gemaakt ovcer wat wel en wat niet moet worden getest, vaak wordt ook op basis van 'commonality' of wel mate van gelijkheid met andere types, gekeken welke testen echt noodzakelijk zijn. Gezien de milieu hype over 'global warming', en de voorspellingen van de 'milieu experts' die hebben geroepen dat we nooit meer koude winters zouden krijgen, is het niet helemaal onlogisch dat NS van uitgebreide wintertesten heeft afgezien.

Walter

In een Duits filmpje (KLIK) - over de winterperikelen bij de Duitse spoorwegen - zag ik dat de Fyra wel getest is op winterse omstandigheden. Ik weet alleen niet of ik daar nu blij van moet gaan worden. Rijden alle andere treinen van de NS niet de komende winter, maar de Fyra wel... Zal dat mooie winterse treinplaatjes opleveren! :mrgreen:
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2007

offline
Re:Sneeuw...
Een trein (Virm) die vanochtend van Purmerend richting Zaandam ging staat vast in een weiland bij Oostzaan. Mensen zitten er al uren in vast.
Meer info en foto's: KLIK

Volgens de berichten is er nu een loc ter plaatse om de trein weg te slepen.

Groeten van Jarno
Re:Sneeuw...
Nobody
gast

Re:Sneeuw...
Ref. trein bij Purmerend:
Nieuwslezer op radio 1: "De trein strandde in een weiland."
Ergo: Nog ontspoord ook...  :)

Inmiddels is de trein naar Zaandam gesleept.
Re:Sneeuw...
Spoorman
gast

Re:Sneeuw...
Citaat van: Nobody op dinsdag 21 december 2010, 14:07:38

Nieuwslezer op radio 1: "De trein strandde in een weiland."

Inmiddels is de trein naar Zaandam gesleept.


Met inzet van tractoren door lokale agrariers*. :P

*agrarier = boer.

Gr, Ben.
Re:Sneeuw...
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Sneeuw...
Een dieseltje van Railion (rode 6512).
Re:Sneeuw...
Speciale Gast
Lid sinds: 2010

offline
Re:Sneeuw...
Nog meer nare berichten over het spoor en de sneeuw. In Duitsland zijn de afgelopen dagen al vier spoormedewerkers overleden toen ze wissels sneeuwvrij aan het maken waren...  :(

Zie: artikel Volkskrant
In Duitsland 4 doden Spoormedewerkers
Lid sinds: 2008

De 120 501-2 te Bremen Hbf.

offline
In Duitsland 4 doden Spoormedewerkers
Hallo allemaal,

Hieronder volgt een link naar dit trieste bericht.
Er zijn nu 4 spoorwegmedewerkers doodgereden terwijl ze wissel sneeuw/ijsvrij aan het maken waren.

http://www.nu.nl/buitenland/2407353/treinen-doden-duitse-sneeuwruimers.html

Groeten,

Leon.
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2007

offline
Re:Sneeuw...
Op de site van Webregio staan nog een aantal foto's. KLIK

Groeten van Jarno
Re:In Duitsland 4 doden Spoormedewerkers
Citaat van: kijfhoek rbf op dinsdag 21 december 2010, 18:33:07
Hallo allemaal,

Hieronder volgt een link naar dit trieste bericht.
Er zijn nu 4 spoorwegmedewerkers doodgereden terwijl ze wissel sneeuw/ijsvrij aan het maken waren.

http://www.nu.nl/buitenland/2407353/treinen-doden-duitse-sneeuwruimers.html

Groeten,

Leon.
Omdat in dit topic ook al een link is opgenomen naar hetzelfde bericht, heb ik beide topics samengevoegd.
Re:Sneeuw...
Spoorman
gast

Re:Sneeuw...
Wie zijn verhaal en ervaringen kwijt wil of andermans "ellende" wil lezen: klik.

Gr, Ben.
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re:Sneeuw...
Citaat van: Spoorman op dinsdag 21 december 2010, 19:07:11
Wie zijn verhaal en ervaringen kwijt wil of andermans "ellende" wil lezen: klik.

Je Ben(t) en blijft zeer vindingrijk..... :mrgreen:
Re:Sneeuw...
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Trots lid van CJAG!

offline
Re:Sneeuw...
Niet zoveel last gehad van de winter tot nu toe. Alleen vandaag had de trein (intercity naar Roosendaal om 7:37 uit Dieren) een krap half uur vertraging. Tussen Nijmegen en Zutphen rijden ook Koplopers en DD-AR als Sprinter  :lol:

Ondertussen loop ik nog gewoon stage bij een spooronderhoudsaannemer. :D
Groet,

Ronald
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2006

offline
Re:Sneeuw...
kun je je Br 232 met de sneeuwruimer inzetten zeker .
Re:Sneeuw...
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

RFO 193 623

offline
Re:Sneeuw...
Citaat van: MaK man op dinsdag 21 december 2010, 21:24:31kun je je Br 232 met de sneeuwruimer inzetten zeker .
Jaaaahhhh die Rus weet wel raad met die 20 cm sneeuw... laat die ouwe maar brullen :mrgreen:  :mrgreen:
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2008

offline
Re:Sneeuw...
Gisterochtend reed er in de ochtendspits een sprinter3 op de zaanlijn (vertrek 7.47 te krommenie assendelft), onverantwoord druk waarbij reizigers op de station wormerveer tot en met zaandam niet meekonden. 's Middags terug (vertrek 16.52 sloterdijk) was het slechts één plan V.
Dat het rijdend personeel hier niets aan kan doen is duidelijk, maar dat de reizigers boos worden op deze ns medewerkers is bij gebrek aan aandere aanspreekpunten (de kaartjesautomaat?).  :shock:

Alle lieden die van mening zijn dat het wel meevalt wil ik graag uitnodigen om eens dezelfde treinen te nemen. Voor die paar bijna doodgedrukte kinderen in dezelfde treinen is het wel duidelijk: als je je best niet doet op school eindig je als treinreiziger, in plaats van een fatsoenlijke auto met zitplaats, radio en een beetje levensruimte.  :(

Zo, dat lucht op. Wanneer gaan we die spoorlijnen opdoeken, asfalteren en er een fatsoenlijke weg van maken? Kom ik tenminste op een meer aangename wijze op mijn werk!
:)
Re:Sneeuw...
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Sneeuw...
Gewoon weer stoomtreinen inzetten. Hier rijden ze bijna altijd. :lol:

(Ja, ik weet ook wel dat zo'n toeristenlijntje niet te vergelijken is met ons overbelaste spoorwegnet, maar het gaat vooral om het mooie plaatje)
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2006

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

offline
Re:Sneeuw...
Citaat van: frank-103 op woensdag 22 december 2010, 09:55:50
Zo, dat lucht op. Wanneer gaan we die spoorlijnen opdoeken, asfalteren en er een fatsoenlijke weg van maken? Kom ik tenminste op een meer aangename wijze op mijn werk!
:)


Kom je ook niet op je werk. Er is nu al te kort aan zout, dus met nog meer asfalt...............       :lol: :lol:

Gr.  Charlie
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re:Sneeuw...
Citaat van: frank-103 op woensdag 22 december 2010, 09:55:50
Dat het rijdend personeel hier niets aan kan doen is duidelijk

Inderdaad. Want die mensen weten het zo langzamerhand ook niet meer; zelfs het eigen rijdend-NSR-personeel wordt "het bos" ingestuurd. En daarover staat vandaag een sterk staaltje in De Telegraaf. Het wordt met de dag gekker.......
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re:Sneeuw...
@ Frank 103,

Alsof file rijden alles is :(

In ieder geval ben je niet afhankelijk van een andere vervoerder(tijdstippen,vertragingen,uitvallen),tenzij je je auto niet onderhoud.

Maar dat is een ander verhaal.

Eèn ding is mijn duidelijk,er moet een einde komen aan al die eilandjes waardoor de spoorwegen zijn verdeeld :!:

M.v.g.

Hans V200.0
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re:Sneeuw...
Citaat van: Hans V200.0 op woensdag 22 december 2010, 15:06:18Eèn ding is mijn duidelijk,er moet een einde komen aan al die eilandjes waardoor de spoorwegen zijn verdeeld :!:

Heey Naamgenoot,

het lijkt erop dat ook jij vandaag De Telegraaf hebt gelezen... :lol:

Citaat:

Ondertussen valt de ene na de andere trein uit. Gisteren gingen weer minstens tien treinen kapot. ?In de volste omvang wordt duidelijk dat een regisseur van de treindienst ontbrak en dat het spoorbedrijf uit allemaal onafhankelijke eilandjes bestaat?, zeggen de Amsterdamse bestuurders Peter Reenalda en Cella Grobben van FNV Bondgenoten.
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re:Sneeuw...
Hallo Naamgenoot,

Nee,ik heb helemaal geen abo op wat voor een krant dan ook :?

Het nieuws volg ik op internet,en hier op het forum natuurlijk :lol:

Nu weer over naar het onderwerp: Sneeuw

Iets wat blijkbaar niet samen gaat met de NS :(

M.v.g.

Hans V200
Re:Sneeuw...
103 220-0
gast

Re:Sneeuw...
Telegraaf is met niks anders bezig dan het voeren van een niet op feiten gebaseerde hetze tegen NS en Prorail. Aan de reacties bij de artikelen te zien doet het lezersvolk er braaf aan mee.
Citeren van deze pulp lijkt me daarom niet wenselijk.
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re:Sneeuw...
Citaat van: 103 220-0 op woensdag 22 december 2010, 15:25:06
Telegraaf is met niks anders bezig dan het voeren van een niet op feiten gebaseerde hetze tegen NS en Prorail. Aan de reacties bij de artikelen te zien doet het lezersvolk er braaf aan mee.
Citeren van deze pulp lijkt me daarom niet wenselijk.

Het is zeker allemaal onzin?

Treinstellen(700) langs de kant ,vastgevroren wissels,geen mededelingen op de borden,reizigers die niet meekunnen omdat er te weinig plaats is,...........

Het zal allemaal wel verzonnen zijn,en de NS reizigers,en Pro-Rail zijn topbedrijven van deze dagen,door hun geweldige management.

M.v.g.

Hans V200.0

Re:Sneeuw...
103 220-0
gast

Re:Sneeuw...
Dit lijkt wel een reactie onder zo'n fantastisch Telegraaf-artikel  :D
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re:Sneeuw...
Volgens mij ken jij de Telegraaf goed :D
Re:Sneeuw...
103 220-0
gast

Re:Sneeuw...
Soms is het wel vermakelijk te zien wat voor onzin de wereld wordt ingeslingerd  :?
Re:Sneeuw...
Nobody
gast

Re:Sneeuw...
Citaat van: 103 220-0 op woensdag 22 december 2010, 15:25:06
Citeren van deze pulp lijkt me daarom niet wenselijk.
U gaat binnenkort emigreren naar Noord Korea?
Daar is ook geen sprake van vrijheid van meningsuiting.
Daar zult u zich op uw gemak voelen. :)
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re:Sneeuw...
Citaat van: 103 220-0 op woensdag 22 december 2010, 15:53:33
Soms is het wel vermakelijk te zien wat voor onzin de wereld wordt ingeslingerd  :?

Nou kom dan maar eens met de ECHTE WAARHEID boven tafel :D

Gaarne ook de bronvermelding.

Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re:Sneeuw...
Wat een verhalen hier. Moet er gewoon mee lachen. Dit weer is gewoon voor alle vormen van vervoer slecht.
Wegen-->zout is op
luchtvaart-->antivries raakt op
spoor-->technische storingen door sneeuw
voetganger/fietser-->iedere dag weer een levensgevaarlijke toch, omdat veel fietspaden amper sneeuwvrij gemaakt worden.

enige vorm van vervoer zonder grote problemen is waarschijnlijk te scheepvaart?

Maar we hebben met z´n allen makkelijk praten. Iedereen geeft iedereen er de schuld van, dat alles onbegaanbaar wordt, en treinen uitvallen/vertragen etc etc. Ga er maar vanuit, dat ze alles doen om alles draaiende te houden. Maar we zijn gewoon gigantisch verwend met z´n allen. We gaan er vanuit, dat er standaard om het kwartier een trein vertrekt, en met hooguit 1 of 2 minuten vertraging aankomt. Daarnaast willen we confortabel materieel met internet, airco, verwarming, etc etc.

Als iedereen (net als ahum, vroeger) gewoon weer op hooguit 5 a 6 km vanaf zijn huis ging werken, dan waren er heel wat minder problemen overal. Maar tegenwoordig werkt jan uit eindhoven, in zwolle, en karel uit zwolle, in eindhoven. Een aannemer uit leeuwarden gaat een klus maken in zeeland, omdat hij/zij 50ct goedkoper is, en een timmerman uit maastricht moet een kastje afleveren in den-helder. En daardoor staan we met zijn allen iedere dag in de file. Puilen de treinen uit van de mensen, en is de rechterbaan van veel snelwegen standaard opgeëist door vrachtwagens.

Maar ja, wie ben ik......
Re:Sneeuw...
Nobody
gast

Re:Sneeuw...
Citaat van: RoWi op woensdag 22 december 2010, 17:11:18
Maar ja, wie ben ik......
Nou, nou... Ik brand van nieuwsgierigheid... :D
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re:Sneeuw...
@ Rowi,

Kijk eens naar de Alpenlanden,en wat daar jaarlijks aan sneeuw valt.

De mensen daar passen zich wel aan,immers sneeuw is een natuurverschijnsel.

Als het valt zul je ermee moeten leven,en je aanpassen aan de omstandigheden.

Maar dan moet je wel iets hebben om je aan te kunnen passen,en dat is iets wat hier op vele plaatsen ontbreekt.

Wie hier debet aan is ,is voor mij niet belangrijk,en ook onduidelijk,wat belangrijker is,is dat we niet meteen lam liggen bij de eerste de beste sneeuwbui :(

M.v.g.

Hans V200.0
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re:Sneeuw...
Citaat van: Nobody op woensdag 22 december 2010, 17:19:34
Citaat van: RoWi op woensdag 22 december 2010, 17:11:18
Maar ja, wie ben ik......
Nou, nou... Ik brand van nieuwsgierigheid... :D

Ik zou het je zo kunnen vertellen maar ik weet niet of dat op prijs wordt gesteld. Als ie wil moet ie het zelf maar zeggen....
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re:Sneeuw...
Hans,

is het niet zo dan, dat  in die "alpenlanden" niet zo´n drukbezet wegennet/sporennet is als hier, met dagelijks bergen met forensen en een giga-transportnetwerk (spoor/weg) ?

We willen en moeten gewoon met z´n allen veel teveel hier in nederland.

Roy
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re:Sneeuw...
CiteerIk zou het je zo kunnen vertellen maar ik weet niet of dat op prijs wordt gesteld. Als ie wil moet ie het zelf maar zeggen....

Kun jij vertellen, wie ik ben? Dat is knap! Vertel, want ik weet het zelf nieteens. hahahaha.

Roy
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re:Sneeuw...
Citaat van: RoWi op woensdag 22 december 2010, 17:30:57
Hans,

is het niet zo dan, dat  in die "alpenlanden" niet zo´n drukbezet wegennet/sporennet is als hier, met dagelijks bergen met forensen en een giga-transportnetwerk (spoor/weg) ?

We willen en moeten gewoon met z´n allen veel teveel hier in nederland.

Roy

Dat bedoel ik ook ,dus geen enkele aanpassing.

M.v.g.

Hans V200.0
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re:Sneeuw...
Citaat van: RoWi op woensdag 22 december 2010, 17:30:57is het niet zo dan, dat  in die "alpenlanden" niet zo´n drukbezet wegennet/sporennet is als hier, met dagelijks bergen met forensen en een giga-transportnetwerk (spoor/weg) ?We willen en moeten gewoon met z´n allen veel teveel hier in nederland.

Roy, Zwitserland, om maar "een Dwarsstraat" te noemen heeft een druk bezet net. Hoe het daar en bij onze "buren" allemaal ge-organiseerd is daar hebben wij in Nederland toch geen boodschap aan?

NSR / ProRail hebben hoog van de toren blazend voor dat de winter nog moest beginnen verklaart dat ze "winterklaar" zijn. Da's dus duidelijk mislukt. Dat kan iedereen vaststellen al is het voor sommigen moeilijk te aanvaarden. Een bittere pil zogezegd. En dat krijgen ze nu van alle kanten, zelfs eigen personeel en de vakbonden beginnen zich nu te roeren, op hun bordje.

Dat zijn de feiten van vandaag de dag. Ik kan het niet anders zien. Wel blijf ik uiteraard heel veel respect houden voor de mensen op de werkvloer. Die moeten zolangzamerhand ook ten einde raad raken. Ze worden, als we de berichtgeving mogen geloven, sinds gisteren net als de reizigers, het "bos" ingestuurd...
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re:Sneeuw...
Citaat van: Hans Biere op woensdag 22 december 2010, 17:46:47
Dat zijn de feiten van vandaag de dag. Ik kan het niet anders zien. Wel blijf ik uiteraard heel veel respect houden voor de mensen op de werkvloer. Die moeten zolangzamerhand ook ten einde raad raken. Ze worden, als we de berichtgeving mogen geloven, sinds gisteren net als de reizigers, het "bos" ingestuurd...

@ Naamgenoot,

Mijn respect gaat ook uit naar de mensen op de werkvloer,als ik daar voor de NS zou werken,zou ik misschien al een andere baan hebben gezocht.

Aan de alpenlanden hoefen we geen boodschap te hebben,alleen haalde ik het aan,vanwege dat ze daar wel het openbare leven aanpassen,aan de barre omstandigheden.

Het lijkt me nu echt frustrerend om een baantje te hebben bij de NS op de werkvloer :(

Die worden haast aangevallen door gestrande reizigers,en hebben niet eens de juiste informatie,dat lijkt mij verschrikkelijk.

Re:Sneeuw...
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Trots lid van CJAG!

offline
Re:Sneeuw...
Citaat van: MaK man op dinsdag 21 december 2010, 21:24:31
kun je je Br 232 met de sneeuwruimer inzetten zeker .

Ja, maar liever de BR 52 die bij deze set hoort  :lol:

Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2009

offline
Re:Sneeuw...
Dat het spoor de wisselverwarming maar omhoog draaid want vanacht komt er heel wat sneeuw aan.
En dit gaat morgen de helen dag door.

Ger
Re:Sneeuw...
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Sneeuw...
Klopt. Er kan tot 15cm bijvallen! Aanpassen, anticiperen, etc. èn genieten, want het blijft erg mooi! :D
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re:Sneeuw...
Citaat van: 103 220-0 op woensdag 22 december 2010, 15:25:06
Telegraaf is met niks anders bezig dan het voeren van een niet op feiten gebaseerde hetze tegen NS en Prorail.

Wat zijn volgens u de feiten dan wel? De Telegraaf citeert hier mensen van de vakbond. Er staan in het betreffende artikel ook uitspraken van rijdend personeel. Die zal ik hier maar niet delen (u leest De Telegraaf immers niet ga ik vanuit) want dan gaat u echt van uw stoel.

Dat deze artikelen-reeks u niet welgevallig zijn mag duidelijk zijn. Maar pas op! Ze staan niet uitsluitend en alleen in De Telegraaf.
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re:Sneeuw...
Citaat van: Hans Biere op woensdag 22 december 2010, 23:21:04
Citaat van: 103 220-0 op woensdag 22 december 2010, 15:25:06
Telegraaf is met niks anders bezig dan het voeren van een niet op feiten gebaseerde hetze tegen NS en Prorail.

Wat zijn volgens u de feiten dan wel? De Telegraaf citeert hier mensen van de vakbond. Er staan in het betreffende artikel ook uitspraken van rijdend personeel. Die zal ik hier maar niet delen (u leest De Telegraaf immers niet ga ik vanuit) want dan gaat u echt van uw stoel.

Dat deze artikelen-reeks u niet welgevallig zijn mag duidelijk zijn. Maar pas op! Ze staan niet uitsluitend en alleen in De Telegraaf.

Ik ben dus niet de enige die wacht op de ECHTE WAARHEID,want ons forumlid 103 220-0 vond het allemaal onzin.

Nu ben ik niet èènzijdig qua opinie,en dus gaf ik hem de gelegenheid erop te reageren.

Dat is tot op dit tijdstip niet gebeurt,dus de onzin is naar alle waarschijnlijkheid waar :D

M.v.g.

Hans V200.0
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2007

offline
Re:Sneeuw...
De Telegraaf weet de waarheid altijd zo te verbouwen dat alleen de extremen overblijven.
Re:Sneeuw...
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re:Sneeuw...
Citaat van: timtrein op woensdag 22 december 2010, 23:45:40
De Telegraaf weet de waarheid altijd zo te verbouwen dat alleen de extremen overblijven.

Lezen! Wat schreef ik ook alweer?

Citaat van: Hans Biere op woensdag 22 december 2010, 23:21:04Maar pas op! Ze staan niet uitsluitend en alleen in De Telegraaf.