Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Waarde Märklin e6302 / 3000

Gestart door auke200 vrijdag 26 november 2010, 22:58:38

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Waarde Märklin e6302 / 3000
Hallo allemaal, ik heb geen verstand van treinen behalve dat ik er als kind veel mee speelde , inmiddels is alles via mijn ouders weer naar andere kinderen over gegaan maar ik heb nog een paar wagonnetjes oa van shell en paar locomotiefjes ik kon er geen foto van maken camera problemen maar heb wat foto's van internet erbij gezet.
Het is zo ongeveer die loc alleen meer roestbruin en waar het rood is weggesleten komt er groen van de oorspronkelijke kunststof doorheen zowel op het dak als de zijkanten (er is mee gespeeld) verder staat er op de zijkant  Marklin en eronder  E6302 en op de andere zijkant 3000 en eronder E6302.
Mijn vraag wat is zo'n locomotief waard , ik snap dat zonder de daadwerkelijke foto's lastig is maar een indicatie misschien ?
Ik kan namelijk wel van alles vinden over E6302 maar niet in combinatie met 3000.
Alvast enorm bedankt.
Ik heb hier gezocht:
http://www.bahn.hfkern.de/Maerklin/Dt_Loks_E163.html
maar kan er dus echt geen wijs uit !!, jullie vast en zeker wel , hoop ik.
Auke
Re:Waarde Märklin e6302 / 3000
hallo,
het is de 3001-4  E-lok Baureihe E 63 der DB betriebsnummer E 6302
rot lackiert van 1961.
Geen beschadigingen en in doos is hij vlg. Koll catalogus 2010
E 80,00.
groetjes Karel
Re:Waarde Märklin e6302 / 3000
Het is alleen zo jammer dat wat er in Koll staat je er nooit voor krijg, als je geluk heb 30 tot 50 % :(
Re:Waarde Märklin e6302 / 3000
dat is zo met de prijzen. Een liefhebber en het is raak.
groetjes karel :D
Re:Waarde Märklin e6302 / 3000
Beste mensen

De CE 800 E-Lok Bouwreeks E63 ofwel 3001 e 3002 in de groene of roodbruine uitvoering en kent een fout druk
In de eerste uitvoeringen stond er op de zijkant het nummer CE 800 let wel meegegoten nummer.