Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Handleiding Märklin 49960 meetwagen

Gestart door AnalogDriver zaterdag 20 november 2010, 21:51:46

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Handleiding Märklin 49960 meetwagen

Ook ik heb de gele meetwagen van Märklin een tijdje geleden gekocht. Helaas lijken er heel wat in omloop te zijn zonder boekje, zo ook het exemplaar wat ik heb.


Heeft iemand deze handleiding of weet iemand waar deze digitaal te vinden is?

Gaat om de gele Märklin 49960 meetwagen
Re:Handleiding Märklin 49960 meetwagen
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re:Handleiding Märklin 49960 meetwagen
Ja heb ik.

Maar is even niet zo één-twee-drie te doen. Is a.s. maandag wat als je tot die tijd nog niets hebt?
Re: Handleiding Märklin 49960 meetwagen

Lastige deze, Märklin zelf heeft hem niet meer online staan weet ik dankzij http://www.stummiforum.de/viewtopic.php?f=2&t=62552

Maar niet meer online :(

Wie heeft deze PDF op zijn computer staan weil wil deze, via PB en in antwoord mijn email, naar mij toestruren?


   49960_betrieb.pdf.


Hajo
Re: Handleiding Märklin 49960 meetwagen
Lid sinds: 2009

Veel lukt met geduld, liefde en precisie.

offline
Re: Handleiding Märklin 49960 meetwagen
Mail even je mail-adres.

Gr. Marcel
Re: Handleiding Märklin 49960 meetwagen
even deze oude topic terug op raken, heb deze wagon van weekend ook 2ehands aan gekocht. maar de handleiding zat er jammer genoeg ook niet meer bij.
heeft die iemand nog op zijn pc staan of een idee waar ik die kan vinden. heb gisteren heel het internet afgezocht

mvg Ben
Re: Handleiding Märklin 49960 meetwagen
 @citaat Zoek eens in Directory listing of http://www.marklinisterne.dk/_Downloads en dan op 49960_betrieb.pdf . Binnen 3 klikken via google gevonden. Staan nog wel wat documentjes in.

Groet Ronald.
Re: Handleiding Märklin 49960 meetwagen
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: Handleiding Märklin 49960 meetwagen
Over de balgen van dit rijtuig heb ik een vraag.

Ik ben nl al geruime tijd op zoek naar deze balgen maar tot nu toe zonder resultaat.

Weet iemand welke rijtuigen dezelfde balgen hebben dat vereenvoudigd de zoektocht.