Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 10 juli filmpje van wat treintjes

Gestart door Dennis1984 zaterdag 20 november 2010, 17:20:30

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 22 mei met nieuw filmpje
Hallo Dennis,

Bedankt voor de uitleg en tip! Ben net meteen naar beneden gelopen om te kijken wat ik heb. Ze zijn dus tijdperk IV! Een stuurstand heb ik er niet bij dus zo zal ik ze niet gebruiken. Het ziet er in ieder geval erg mooi uit bij je.

groet,
Michiel
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 22 mei met nieuw filmpje
Overigens,

Ik weet niet of je een Ae6/6 hebt, maar hier heeft Märklin vroeger tientallen varianten van uitgebracht, met als resultaat dat ze voor ruim onder de 100 euro verkrijgbaar zijn via ebay.

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 22 mei met nieuw filmpje
Ik heb de Arth Goldau 29850 ooit los op Ebay gekocht. Vanwege MFX toch ca. ? 170,- ca. 1,5 jaar geleden. Op de site gezien dat die tijdperk V is. Maar goed.. dat zie ik niet.  ;)

groet,
Michiel
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 22 mei met nieuw filmpje
Citaat van: Golfer op dinsdag 24 mei 2011, 19:23:29
Ik heb de Arth Goldau 29850 ooit los op Ebay gekocht. Vanwege MFX toch ca. ? 170,- ca. 1,5 jaar geleden. Op de site gezien dat die tijdperk V is. Maar goed.. dat zie ik niet.  ;)

groet,
Michiel
Dat tijdperk V heeft ook meer betrekking op alle andere rijtuigen uit de startset dan op jouw Ae 6/6. Prachtige lok trouwens, die van jou!

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 22 mei met nieuw filmpje
Citaat van: Golfer op dinsdag 24 mei 2011, 19:23:29
Ik heb de Arth Goldau 29850 ooit los op Ebay gekocht. Vanwege MFX toch ca. ? 170,- ca. 1,5 jaar geleden. Op de site gezien dat die tijdperk V is. Maar goed.. dat zie ik niet.  ;)

groet,
Michiel

Ey Michiel,

Volgens mij hebben ze dit station naar jouw locomotief genoemd...  :D . Kan haast geen toeval zijn ;)



Gr. Joachim
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 22 mei met nieuw filmpje
Ey Dennis,

Filmpje ziet er weer leuk uit hoor.
Vooral ook de krokodil is super.

Gr. Joachim
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 22 mei met nieuw filmpje
Citaat van: jj_marklin op woensdag 25 mei 2011, 21:05:31
Ey Michiel,

Volgens mij hebben ze dit station naar jouw locomotief genoemd...  :D . Kan haast geen toeval zijn ;)

:D :D  Ja ja, zo heb jij vast wat locs waar ik de stations bij kan vinden.
Net NL met zijn 1600/1700/1800 serie.

groet,
Michiel
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 22 mei met nieuw filmpje
Citaat van: reinier98 op woensdag 25 mei 2011, 13:46:23
Heey dennis
waar heb jij je leischtalwagens gekocht
gr reinier

Reinier,

De ene helft komt bij modellbahnshop-lippe.com vandaan, de andere helft komt uit Houten. Ik kreeg trouwens deze week bericht dat ze weer worden uitgeleverd, want de voorraad van een aantal wagons was al sinds februari uitverkocht.

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 22 mei met nieuw filmpje
Hallo,

Vandaag weer eens wat positief nieuws. Afgelopen dinsdagavond was ik bij Teunis(treinen) en we hebben daar samen de drie door mij omgebouwde locomotieven getuned. Eén van de drie locomotieven loopt helaas niet helemaal lekker. Wel heb ik de BR120 vanavond weer op de baan kunnen plaatsen. Het ijken ging ook goed en Koploper stuurt hem nu weer overal naartoe.

Ik heb ook mijn gipsen berg afgemaakt. De volgende stap wordt een aantal stenen maken met de mallen die ik heb en deze samen met nog wat extra gips erop "plakken", zodat het een echte berg wordt.

Ook nog wat minder fijn nieuws: mijn via internet gekochte Mobile Station mist een pinnetje en doet het daarom niet. Ook nog wat problemen met de wisselaandrijving die het al een tijdje niet doet. Heb inmiddels de bekabeling én de aandrijving vervangen, maar hij doet het nog steeds niet. Het ligt echter niet aan de decoder, want die heb ik al eerder vervangen. Ga eens proberen een andere adresreeks toe te kennen.

Zal zo spoedig mogelijk een foto plaatsen van de berg.

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 22 mei met nieuw filmpje
Hoi Dennis, ik heb nog wel een Mobile station liggen. Welke mallen heb jij misschien kan ik wat voor jou gieten en jij wat voor mij. Ik heb ook mallen van bergen.
Ik kom nog 1 dubbelsporig en 1 enkelsporig tunnelportaal te kort wat ik nog gegoten moet hebben, en nog 8 binnenmuren.
Leuk dat tunen, hoe heb je dat gedaan, met de CV waarden?
Groeten Jake
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 22 mei met nieuw filmpje
Citaat van: jakeman op vrijdag 03 juni 2011, 14:07:20
Hoi Dennis, ik heb nog wel een Mobile station liggen. Welke mallen heb jij misschien kan ik wat voor jou gieten en jij wat voor mij. Ik heb ook mallen van bergen.
Ik kom nog 1 dubbelsporig en 1 enkelsporig tunnelportaal te kort wat ik nog gegoten moet hebben, en nog 8 binnenmuren.
Leuk dat tunen, hoe heb je dat gedaan, met de CV waarden?
Groeten Jake

Hmmm, dan kom ik de volgende keer bij jou wel mijn MFX loco's afstellen met je MS. Of verkoop je hem?

Mallen gieten is een goed idee. Ik heb de Noch 95903, die bevat 11 kleine rotsjes. Wil ook nog een paar andere Noch mallen kopen binnenkort.

Tunen hebben we gedaan middels de Control 80F. Heb wel hier thuis een LokPilot, waarmee ik mijn ESU decoders doorgaans afstel. Ik heb net 2 TRIX locomotieven omgebouwd naar 3-rail en ben ze nu aan het afstellen en ijken. Ik ga er van uit dat ik vandaag nog voor het eerst in dubbeltractie kan rijden :).

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 3 juni met dubbeltractie (filmpje)
Dubbeltractie gelukt! Appeltje eitje!



Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 3 juni met dubbeltractie (filmpje)
Doppeltraction strak hoor! Heb je zojuist een sms gestuurd O:-D
Groeten Jake
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 3 juni met dubbeltractie (filmpje)
Hallo allemaal,

Vandaag eens even resumerend over hoe ver ik inmiddels ben. Wat is goed gegaan en wat niet.

Het is me gelukt om een banenplan te maken waarin ik veel facetten van de modelbaan heb kunnen bekijken.

Zonder problemen wordt alles elektrisch aangestuurd. Nadat ik eerder problemen heb gehad met de vele wisselaandrijvingen, behoort dat op één wissel na tot het verleden. Ook bezetmeldingen gaat sinds het begin uitstekend. Ik heb geen een keer valse meldingen gehad. Zo zie je maar weer dat investeren in wat duurdere modules met optocouplers wel degelijk zijn waarde heeft.

Qua stroomvoorziening eveneens geen problemen. Vandaag hebben vijf locomotieven tegelijkertijd gereden! En dat alles is aangesloten op één 60VA transformator/AJ booster combinatie. Dit functioneert dus prima. De DELTA booster ging (in het begin) met twee treinen al over de rooie, die is daar dus duidelijk niet geschikt voor. In eerste instantie was ik nog wat voorzichtig, omdat de Krokodil met C-sinus spontaan ging rijden. Ik kan echter niet anders concluderen dan dat dit aan de locomotief ligt en niet aan de baan. Geen enkele andere locomotief, waaronder twee andere C-sinus locs, hebben dit probleem.

Dan de locs. Nadat ik mijn Lokprogrammer had, kreeg ik wat problemen met de fijnafstelling. Met hulp van Teunistreinen is dat inmiddels verholpen en alle door mij omgebouwde locomotieven rijden inmiddels zonder problemen. Bij het ombouwen komen nog wel leuke uitdagingen, zoals SMD LED's en cabineverlichting. Het wachten is nu even op de nieuwe Märklin ombouwkits (5-polig), die in juni verschijnen.

Bij de software ook nog geen spannende dingen. De wissels die niet werkten werden veroorzaakt door een bug. De treinen rijden alle kanten op. Er zijn nog geen botsingen geweest die veroorzaakt werden door de software. Schakelaars werken goed. Het volgende wat hier gaat gebeuren is een OC32 aansturen.

Tenslotte de scenery. Ben met de berg inmiddels aardig ver qua bouw. Nu verder aankleden met gips en de juiste rotsen aanbrengen, zodat het echt lijkt. Daarna verven en decoreren.

Ik heb ook nog een zesde filmpje. Ja, het is weer veel van hetzelfde. Daarom voorlopig de laatste. Volgende filmpjes worden wat concreter.

Met vriendelijke groet,
Dennis

Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 3 juni met dubbeltractie (filmpje)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 3 juni met dubbeltractie (filmpje)
Hoi Dennis,

Fijn dat alles goed werkt en je geen problemen hebt, ook hier nooit last van spookmeldingen en dat heeft volgens mij niets met het type S88 te maken maar met goed aansluiten en instellen in koploper.

Veel plezier met de verdere bouw.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 3 juni met dubbeltractie (filmpje)
Hoi Dennis,

ziet er allemaal goed uit :thumbup:

Groetjes, John
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 3 juni met dubbeltractie (filmpje)
Peter, John,

Bedankt voor jullie reacties. Het is af en toe goed om stil te staan bij alles dat goed gaat, omdat je anders alleen maar de dingen ziet die niet goed gaan. Ik heb de afgelopen tijd redelijk wat gezeur gehad, waardoor de motivatie naar onder het nulpunt ging. Vooral dankzij de hulp van Teunis (die mijn omgebouwde locs weer werkend heeft gemaakt) heb ik er weer zin in gekregen.

Ook moet ik eigenlijk niet klagen, als ik zie hoe gemakkelijk ik Koploper goed functionerend heb gekregen en hoe goed bij de bezetmelders werken. Als ik dan het verhaal van Krokodil lees, dan ben ik toch blij dat ik niet zo'n rigoureuze ingreep hoef te overwegen.

Qua rijdend materieel ben ik voorlopig ook voorzien, al heb ik nog wel 7 rijtuigen van LS Models in bestelling staan. Je weet natuurlijk nooit wanneer je die nou daadwerkelijk in je handen krijgt.

Komende tijd daarom uitbouwen van hetgeen ik heb. Het ombouwen van de oude locomotieven naar 5-polig hoogvermogen met juiste verlichting, inbouwen interieurverlichting in rijtuigen etc. Ook daar kan ik vast wel weer voldoende voldoening uit halen!

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 3 juni met dubbeltractie (filmpje)
mooi samenvatting Dennis en supper hoe je met koploper kan werken :p
voor mij is het wat zoeken :p
groeten Tim
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 3 juni met dubbeltractie (filmpje)
Citaat van: TimT op maandag 06 juni 2011, 12:41:38
mooi samenvatting Dennis en supper hoe je met koploper kan werken :p
voor mij is het wat zoeken :p
groeten Tim

Tim,

Ik zag het, maar ik zag ook dat jij het probleem inmiddels hebt opgelost en dat het nu dus ook bij jou werkt!

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 3 juni met dubbeltractie (filmpje)
Hey Dennis,
Goed om te zien dat alles naar behoren werkt! Ben ook benieuwd naar de bouw van je baan, en je bevindingen als je Rocrail installeert en met je Ipad uitprobeert. Ik ga het ook deze week met m'n Ipad uitproberen! Groeten Jake
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 3 juni met dubbeltractie (filmpje)
Lid sinds: 2009

2 van mijn treinen op een plastic glas brug

offline
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 3 juni met dubbeltractie (filmpje)
Ha Dennis,

Dat heb je leuk gedaan zo die baan :)
Ik vind het altijd grappig om te zien hoe alles rijd.
Zo te zien is je dubbeltractie ook goed gelukt :)
Veel plezier er mee!

Mvg
Falco
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 3 juni met dubbeltractie (filmpje)
Falco,

Bedankt voor je compliment. Ik vind het rijden zelf ook wel het leukst en ik kan er nog steeds van genieten als ik elke avond weer even naar het filmpje kijk (ik heb de baan niet bij mij thuis staan) :).

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 3 juni met dubbeltractie (filmpje)
Goedemorgen Dennis,
Schaut mal an deze Zwitserse verzameling:
http://www.stummiforum.de/viewtopic.php?f=22&t=52889
8o Erg gaaf

Groeten Jake
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 3 juni met dubbeltractie (filmpje)
Dat zijn zeker mooie locs Jake, maar over mijn eigen verzameling ben ik ook al erg tevreden. Je kan wel alles willen hebben, maar ik kan het nu al niet eens meer kwijt. En ik ben nog niet tevreden over alle aspecten van de loc, dus ga nu eerst hetgeen ik heb verbeteren :).

Ik ben me aan het voorbereiden op een mega interessant ombouwproject. Wordt echt geweldig! :). Even wachten tot ik alle onderdelen in huis heb en dan kan ik aan de slag.

Ik krijg morgen mijn schakeldecoder binnen, dus na het weekend een filmpje van de spoorwegovergang!

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 11 juni filmpje van spoorwegovergang
Gisteren kwam de postbode met mijn SA-DEC-4-DC. Dus meteen bij mijn ouders aan de slag gegaan. Na anderhalf uur kabeltjes maken was het klaar! Nog even wat beter afgesteld, maar nu naar tevredenheid!



Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 11 juni filmpje van spoorwegovergang
Citaat van: Dennis1984 op zaterdag 11 juni 2011, 17:03:55
Gisteren kwam de postbode met mijn SA-DEC-4-DC. Dus meteen bij mijn ouders aan de slag gegaan. Na anderhalf uur kabeltjes maken was het klaar! Nog even wat beter afgesteld, maar nu naar tevredenheid!

Met vriendelijke groet,
Dennis

Ey Dennis,

Mooi filmpje. Ziet er goed uit zo. :thumbup:
(En wat is het een mooi treinstel die SBB Flirt)

Gr. Joachim
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 11 juni filmpje van spoorwegovergang
Ja dat ziet er supper uit :D
en wat een pracht van een treinstel  :P
Groeten Tim
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 11 juni filmpje van spoorwegovergang
Schitterend treinstel zeg  8o
Werkt mooi die overgang,  :thumbup:
alleen dacht ik dat ze een wit knipperend licht hadden
als er geen trein is of aankomt.
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 11 juni filmpje van spoorwegovergang
Hoi Martijn,

In Nederland wel, in Zwitserland niet.

Bedankt voor alle reacties. Ik ben ook erg blij dat ik eindelijk kan genieten van mijn Flirt!

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 11 juni filmpje van spoorwegovergang
Ah zo, dan lijken de palen wel op elkaar  :P
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 11 juni filmpje van spoorwegovergang
Hallo allemaal,

Gisteren heb ik weer nieuwe spullen binnen gekregen.

Allereerst een werkende mobile station. Ik heb net meteen mijn MFX locomotieven, die zich niet door de lokprogrammer laten wijzigen, een nieuwe maximumsnelheid gegeven. Al mijn locs krijgen een max snelheid zo rond de 130 km/h, met een marge van 10.

Ook gisteren een decoder tester en loksound gehaald. Die ga ik vandaag aansluiten op mijn lokprogrammer om te kijken hoe het programmeren van loksounds in de praktijk bevalt. En dan ga ik natuurlijk ook even bedenken welke locs de mooiste geluiden hebben om als eerste van geluid te worden voorzien.

Kortom, met dit natte rotweer genoeg leuke dingen te doen.

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 11 juni filmpje van spoorwegovergang
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 11 juni filmpje van spoorwegovergang
Citaat van: Dennis1984 op zaterdag 18 juni 2011, 11:01:14
Hallo allemaal,

Gisteren heb ik weer nieuwe spullen binnen gekregen.

Allereerst een werkende mobile station. Ik heb net meteen mijn MFX locomotieven, die zich niet door de lokprogrammer laten wijzigen, een nieuwe maximumsnelheid gegeven. Al mijn locs krijgen een max snelheid zo rond de 130 km/h, met een marge van 10.

Ook gisteren een decoder tester en loksound gehaald. Die ga ik vandaag aansluiten op mijn lokprogrammer om te kijken hoe het programmeren van loksounds in de praktijk bevalt. En dan ga ik natuurlijk ook even bedenken welke locs de mooiste geluiden hebben om als eerste van geluid te worden voorzien.

Kortom, met dit natte rotweer genoeg leuke dingen te doen.

Met vriendelijke groet,
Dennis
Hallo Dennis,

Ik gebruik ook mijn MS1 om de MFX loc's aan te passen ( wel jammer dat de programmer dit niet kan doen ).

Op dit moment heb ik een schakelaar die mijn programeer-spoor omzet naar de locprogrammer, nu wil ik ook de MS1 op dit spoor gaan koppelen.

Hiervoor moet ik een 3 standen schakelaar kopen ( 2 x om ) hiermee kan ik snel de juiste controller op het programeer-spoor zetten.

Succes met het instellen.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 11 juni filmpje van spoorwegovergang
Lid sinds: 2009

2 van mijn treinen op een plastic glas brug

offline
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 11 juni filmpje van spoorwegovergang
Hoi Dennis,

Dat ziet er netjes uit zo hoor! :)

Mvg
Falco
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 11 juni filmpje van spoorwegovergang
Peter,

Erg handig om zoiets te hebben. Ik wil zelf ook nog een keer zo'n minibaantje hebben. Kort geleden kwam er op het forum ook een mooi exemplaar voorbij.

Falco,

Bedankt voor je complimenten.

Inmiddels is het gelukt om de soundfiles te wijzigen. Heb er even een aantal geprobeerd om te zien welke het leukst is. Ik neig naar de krokodil of de eurosprinter. Erg leuk om te proberen :).

Nu eens een paar Marklin rijtuigen van verlichting voorzien!

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 11 juni filmpje van spoorwegovergang
Hey Dennis hoe lukt het met de Locsound? Ben erg benieuwd. Ben ook wel benieuwd naar je Zwitserse huisjes van Kibri  :)

Groeten Jake
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 11 juni filmpje van spoorwegovergang
Citaat van: jakeman op zondag 19 juni 2011, 01:07:33
Hey Dennis hoe lukt het met de Locsound? Ben erg benieuwd. Ben ook wel benieuwd naar je Zwitserse huisjes van Kibri  :)

Groeten Jake

Jake,

De loksound is allemaal gelukt. Ik heb hem nog niet ingebouwd, dat ga ik denk ik over twee weken doen. Denk toch dat de flirt de eerste gelukkige zal worden.

De huisjes kun je hier bekijken.

Dit weekend nog drie rijtuigen van verlichting voorzien, maar het probleem is dat ze altijd branden, zelfs als ik ze vanaf de functiedecoder uitschakel. Dus daar ga ik nog even over doorvragen op dit forum, zodat ik dat over twee weken kan corrigeren.

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 10 juli filmpje van wat treintjes
Zo,

Dit weekend veel locomotieven omgebouwd! 4 stuks in totaal. De eerste twee verslagen vind je hier:

Dennis1984 bouwt zijn locomotieven om!

Ook meteen een filmpje waarop je 3 van de 4 omgebouwde locomotieven in actie ziet.



Binnenkort nog een aantal rijtuigen voorzien van binnenverlichting. Daarna wil ik een heleboel LED ombouwprojectjes starten. In dit topic ga ik na mijn vakantie ook nog een mooi verslag plaatsen van een rijdend karretje waarin mijn transformatoren en boosters komen te hangen!

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 11 juni filmpje van spoorwegovergang
Hoi Dennis,

Mooi treinstel heb je zeg, is deze van lilliput? Ik heb er afgelopen zaterdag naar staan te kijken. Ik heb zelf eigenlijk op een paar wagonnetjes van Brawa na aleen maar Marklin, hoe bevalt dit treinstel Dennis?

groetjes Martin
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 11 juni filmpje van spoorwegovergang
Citaat van: oosterom op zondag 10 juli 2011, 20:38:22
Hoi Dennis,

Mooi treinstel heb je zeg, is deze van lilliput? Ik heb er afgelopen zaterdag naar staan te kijken. Ik heb zelf eigenlijk op een paar wagonnetjes van Brawa na aleen maar Marklin, hoe bevalt dit treinstel Dennis?

groetjes Martin

Hallo Martin,

Dit is inderdaad een Liliput treinstel.

Treinstel bevalt goed, maar ik wil er nog wel een en ander aan wijzigen voor ik écht tevreden ben. Inmiddels zit er een Loksound in, dit was een drama om te plaatsen. En het dak is zo geconstrueerd dat je hem er ook nooit meer normaal uit krijgt. Met de nieuwe decoder hoor ik gelukkig geen klik meer zodra van rijrichting wordt gewisseld.

Verder vind ik de koplamp LEDjes te blauw (schijn je te kunnen verhelpen door ze met een oranje markeerstift te "schilderen", maar ik wil liever eigen LEDs plaatsen) en is de binnenverlichting te geel en niet apart uit te schakelen.

Apart hiervan rijdt de trein goed, is de stroomopname ondanks de abominabel slechte slepers ook in orde en ziet de trein er qua afwerking gewoon mooi uit. Voor de prijs, een kleine ?300,-, best de moeite waard dus!

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 10 juli filmpje van wat treintjes
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 10 juli filmpje van wat treintjes
Hallo Dennis,

je hebt weer niet stil gezetten en dat met het mooie weer.

Leuk om jou treinen te zien in het filmpje.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 10 juli filmpje van wat treintjes
Ey die dennis,

Leuk filmpje. Ziet er mooi uit hoor.
Je heb al aardig wat locjes verzameld inmiddels.. :D

gr. Joachim
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 10 juli filmpje van wat treintjes
Hoi Peter,

Goed weer of slecht weer, altijd modelspoorhobby weer :-).

Joachim,

Er rijden toch alweer 12 Zwitserse locomotieven én de Liliput Flirt rond op mijn testbaantje. Past natuurlijk niet allemaal, dus sommigen zijn in de doos en 3 stuks zijn in onderhoud. Op mijn grote baan die ik wil bouwen, kunnen zo'n 20 treinen rijden, dus we zijn er nog niet :-).

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Testbaan dennis1984 digitaal / Update: 10 juli filmpje van wat treintjes
Citaat van: Dennis1984 op dinsdag 12 juli 2011, 19:31:48
Op mijn grote baan die ik wil bouwen, kunnen zo'n 20 treinen rijden, dus we zijn er nog niet :-).

Wordt dus toch  nog een paar rondjes Houten ;-)

Ben benieuwd.

Gr. Joachim