Jongens het is allemaal niet zo professioneel wat ik lees, overigens wel veroorzaakt door niet professioneel en niet klant vriendelijk handelen van de fabrikant (en)
Zijn er geen deelnemers aan dit forum die "dicht bij het vuur zitten", werknemers van M-Nederland, eigenaren/werknemers van de M-Shops of van Keuterman?
Wellicht dat Paul "Koploper" hierin wat kan betekenen, hij heeft contacten bij M en hij zou ook geïnteresseerd kunnen zijn, immers als er geen booster is/komt voor het CS, zit hij een hoop werk te doen voor weinig mensen, Koploper is weliswaar gratis, maar Paul doet het werk niet voor hem alleen denk ik.
De ESU booster:
is er een importeur in ons land?
zo ja, is er iemand op dit forum die een mooie grote baan heeft met MFX?
zo ja, dan is het in het belang van ESU om die persoon de booster te laten testen en zo makkelijk een monopolie positie te krijgen op de markt voor MFX.
Ik heb voor die test niet zo veel hoop, onze "leveranciers" en "media" branden zich niet graag aan koud water, ik heb de importeur van de Viessmann Commander gevraagd of ik die kon testen net als ik de Raptor heb gedaan, en ik heb Railhobby ook voorgesteld om de test met de Raptor bij mij te herhalen en te publiceren, echter zonder een definitief en goed gemotiveerd antwoord van beiden.
Ik hoop dat deze woorden een zinvolle bijdrage zijn voor dit onderwerp en de oplossing voor de gebruikers van een probleem met het MFX system (en zoals jullie weten ben ik geen gebruiker)
Groet, Anne W