Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

trackplanner

Gestart door ronald614 donderdag 11 november 2010, 16:52:46

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
trackplanner
ronald614
gast

trackplanner
wat doe ik verkeert als ik een dubbelspoor aan leg in trackplanner kom ik met de binnenbaan niet goed uit. ik heb een L-vormig vlak tot mijn beschikking

m.v.g Ronald  :?
Re:trackplanner
Edwin
gast

Re:trackplanner
Ronald,

Ik kan het programma niet. Misschien kun je een afbeelding plaatsen. Gebruik je wel twee radialen voor de bogen. Dus R1 binnen en R2 buiten of R2 binnen en R3 buiten?

Edwin


Citaat van: ronald614 op donderdag 11 november 2010, 16:52:46
wat doe ik verkeert als ik een dubbelspoor aan leg in trackplanner kom ik met de binnenbaan niet goed uit. ik heb een L-vormig vlak tot mijn beschikking

m.v.g Ronald  :?
Re:trackplanner
ronald614
gast

Re:trackplanner
Hallo Edwin,

Ik gebruik zeker twee radialen.
Krijg het op dit moment nog ff niet voor elkaar om een afbeelding te plaatsen.

alvast bedankt Ronald
Re:trackplanner
Edwin
gast

Re:trackplanner
Ronald,

Hier staat hoe je een foto kunt plaatsen.

Edwin

Edit forumbeheer: link hoe foto's te plaatsen geüpdatet
Re:trackplanner
ronald614
gast

Re:trackplanner
Hey Edwin,

Dat trackplanner maakt glp bestanden en ben al een poos bezig geweest maar kan daar over geen letter vinden.En hier een glp bestand plaatsen gaat niet.Ik knan het dus niet omzetten naar jpg.

Ronald
Re:trackplanner
Edwin
gast

Re:trackplanner
Kun je niet een schermafdruk maken?

Edwin
Re:trackplanner
Edwin
gast

Re:trackplanner
Ronald,

Hierbij heb ik even een afbeelding van trackplanner geplaatst, zodat anderen ook jou probleem kunnen zien. Wat ik zo snel zag is dat trackplanner niet echt precies is. Ik heb het gedeelte van de wissels tot links onder net in Wintrack gezet en kom dan al in de problemen. Ben nu bezig de hele baan in Wintrack te zetten voor je. Zodra dat klaar is plaats ik die hier ook.

Edwin
Re:trackplanner
Edwin
gast

Re:trackplanner
Dit is jou baan als ik de rails invoer zoals jij in trackplanner gedaan hebt:
Re:trackplanner
Edwin
gast

Re:trackplanner
Ronald,

Dit is wat ik in Wintrack voor elkaar kan krijgen op ongeveer dezelfde oppervlakte die jij had in trackplanner.

Edwin