Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Baanplan van Bas

Gestart door baasbas1 maandag 08 november 2010, 18:29:27

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Baanplan van Bas
Lid sinds: 2010

offline
Baanplan van Bas
Hallo allemaal, ik ben Bas.

Ik reed eerst Roco maar ben over gegaan op Marklin. Ik heb mijn baanplan klaar, zie hieronder.
Ik hoor graag tips of aanmerkingen.



Groeten Bas
Re:Baanplan van Bas
Lid sinds: 2009

Station Brummen 1925

offline
Re:Baanplan van Bas
met behulp van mij :lol:
( ben een klasgenoot van Bas)

Gr, Maarten
Re:Baanplan van Bas
Lid sinds: 2009

offline
Re:Baanplan van Bas
Dag Bas.

Baanplan ziet er netje uit. Zat even te kijken of je wel van alle sporen weer naar de "hoofdbaan" kan gaan, maar genoeg mogelijkheden.

Misschien iets om over na te denken ik aan de bovenzijde een uithaal spoortje te maken zodat je op de drie kopsporen een beetje kan rangeren. Zonder een trein in de rondgang "lastig te vallen".

Mooie compacte baan met genoeg uitbreidings mogelijkheden. Ben benieuwd wat het word.

Groetjes Frits (mister-9)
Re:Baanplan van Bas
Lid sinds: 2008

offline
Re:Baanplan van Bas
Hoi,

Als je met perrons tussen de rails wilt werken zal je iets meer afstand tussen de sporen moeten houden. Verder zou je het rangeerterreintje iets schuin kunnen leggen om het rechte te breken.

Mvg.

Olaf
Re:Baanplan van Bas
jakeman
gast

Re:Baanplan van Bas
Ik zou met deze ruimte, aangezien het haalbaar moet zijn, toch proberen een lijntje naar een schaduwstation met een paar opstelsporen onder de tafel te maken met een keerlus voor meer en afwisselender treinverkeer, dan zijn je treinen af en toe " onderweg" en even niet zichtbaar. Dat vind ik altijd net even wat leuker!
Groeten Jake