Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Worden er nog mini curssen ombouw in het zuiden van het land gegeven

Gestart door veldkamp zondag 14 november 2010, 16:27:02

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Worden er nog mini curssen ombouw in het zuiden van het land gegeven
Ik ben op zoek naar een persoon of club die mij de fijne kneepjes van het inbouwen of verbouwen van een loc kan bij brengen. ik ben woonachtig in de buurt van Eindhoven (Waalre)
Re:Worden er nog mini curssen ombouw in het zuiden van het land gegeven
In zoiets zou ik ook wel geinteresseerd zijn (zijnde woonachtig in Eindhoven zelf).
Re:Worden er nog mini curssen ombouw in het zuiden van het land gegeven
In zoiets zou ik ook wel geinteresseerd zijn (zijnde woonachtig in Eindhoven zelf).
Geplaatst door: veldkamp  geplaatst op: Vandaag om 16:27:02 
Voeg citaat toe 
Ik ben op zoek naar een persoon of club die mij de fijne kneepjes van het inbouwen of verbouwen van een loc kan bij brengen. ik ben woonachtig in de buurt van Eindhoven (Waalre)


Beste William en Veldkamp

Mochten er in het zuiden geen minicursus gegeven worden, dan zouden jullie kunnen overwegen om samen de rit te ondernemen naar omgeving Amsterdam, Landsmeer om samen bij mij een minicursus te kunnen doen. Zie mijn topic over minicursus en de reacties.

Groeten van teunis

teunistreinen




Re:Worden er nog mini curssen ombouw in het zuiden van het land gegeven
Teunis bedankt  voor het aanbod . Ik weet dat in het zuiden begin van het jaar ook een clubje was gestart. Echter zag ik op het forum dat deze persoon (naam even kwijt al een geruime tijd niet actief is geweest op het forum,reden hiervan is mij niet bekend.

Spreek ik u en william  mogelijk op de 27 november in den Bosch?
Re:Worden er nog mini curssen ombouw in het zuiden van het land gegeven
Citaat van: veldkamp op zondag 14 november 2010, 17:27:59
Ik weet dat in het zuiden begin van het jaar ook een clubje was gestart. Echter zag ik op het forum dat deze persoon (naam even kwijt al een geruime tijd niet actief is geweest op het forum,reden hiervan is mij niet bekend.

Spreek ik u en william  mogelijk op de 27 november in den Bosch?

Het klopt dat er begin dit jaar iemand zich meldde uit Eindhoven die wel iets wilde doen met minicursussen. Maar niet echt veel activiteit van gehoord.
Bij mij kunnen jullie beign volgend jaar terecht. Dit jaar is helemaal overvol.

27 november ben ik aanwezig op de 3rail dag in den Bosch.
Ik doe daar de raptor cursus van 10.30 tot 12.00.
Daarna heb ik een uurtje de tijd en vertrek om 13.00

Tot dan!

teunis

PS als je deze link gebruikt dan vindt je de topic over de minicursus in het zuiden;
Het is overigens Roelof Salters, die deze cursus zou verzorgen.

http://forum.3rail.nl/index.php?topic=22213.0

PS2 voel je niet bezwaard als je de minicursus dichter bij huis kan doen!
Re:Worden er nog mini curssen ombouw in het zuiden van het land gegeven
 Ik vind het aanbod geweldig en heb al meerdere recenties gelezen over de mini cursus bij je thuis. Ik hou me warm aan bevolen . Leuk dat je er ook bent op de ledendag.dan spreken we elkaar zo wie zo even en mischien zijn er nog andere leden die de reis noor het hoge westen durven te maken , in ieder geval alvast bedankt en tot de form dag.

Groet Erik
Re:Worden er nog mini curssen ombouw in het zuiden van het land gegeven
Hallo,

hier Roelof S uit Waalre, die al een keer ( voor de zomer ) een cursus gegeven heeft. Op de een of andere manier kwam het toen bij bijna niemand goed uit, Ben nog altijd gaarne bereid eea meerdere keren te doen - laat maat horen wie interesse heeft.

m.vr.gr.

RoelofS
Re:Worden er nog mini curssen ombouw in het zuiden van het land gegeven
Naar aanleiding van dit alles met Roelof vandaag meerdere keren pb contact gehad en morgen neem ik de aftrap om in gewijd te worden van de magie die digitaal heeft  :lol: :?
Groet Erik
Re:Worden er nog mini curssen ombouw in het zuiden van het land gegeven
Voor workshops en cursussen kun je ook kijken op de website van de MSG den Bosch.
www.msgdenbosch.nl
We geven een aantal maal per jaar een workshop. Op de website vindt je een aanmeldingsformulier.
Deze workshops zijn tegen vergoeding ook toegankelijk voor niet leden.
Vul het formulier in en je krijgt bericht wanneer de door jouw gevraagde cursus draait.
Nog dit jaar gaan we een workshop inbouw van lokdecoders doen.

Met vriendelijke groet,
Hans Noordhoff
Voorzitter MSG den Bosch
Re:Worden er nog mini curssen ombouw in het zuiden van het land gegeven
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re:Worden er nog mini curssen ombouw in het zuiden van het land gegeven
En bij voldoende belangstelling wordt er ook weer een (komplete) workshop "Automatiseren met Raptor" gegeven.

Groet, Anne W (ook MSG)
Re:Worden er nog mini curssen ombouw in het zuiden van het land gegeven
Citaat van: MSGHans op maandag 15 november 2010, 20:58:54
Voor workshops en cursussen kun je ook kijken op de website van de MSG den Bosch.
www.msgdenbosch.nl
We geven een aantal maal per jaar een workshop. Op de website vindt je een aanmeldingsformulier.
Deze workshops zijn tegen vergoeding ook toegankelijk voor niet leden.
Vul het formulier in en je krijgt bericht wanneer de door jouw gevraagde cursus draait.
Nog dit jaar gaan we een workshop inbouw van lokdecoders doen.

Met vriendelijke groet,
Hans Noordhoff
Voorzitter MSG den Bosch

Hallo

Leuk te weten dat deze workshops er zijn.
Maar het is volgens mij OFF-TOPIC

De vraag was een minicursus ombouwen lok naar digitaal en volgens mij zit dat niet in pakket van de MSG workshops.

teunis
Re:Worden er nog mini curssen ombouw in het zuiden van het land gegeven
Citaat van: Anne W op maandag 15 november 2010, 22:20:11
En bij voldoende belangstelling wordt er ook weer een (komplete) workshop "Automatiseren met Raptor" gegeven.

Groet, Anne W (ook MSG)

Sorry Anne

Maar dit is helemaal OFF-TOPIC.

teunis
Re:Worden er nog mini curssen ombouw in het zuiden van het land gegeven
Citaat van: RoelofS op maandag 15 november 2010, 17:07:34
Hallo,

hier Roelof S uit Waalre, die al een keer ( voor de zomer ) een cursus gegeven heeft. Op de een of andere manier kwam het toen bij bijna niemand goed uit, Ben nog altijd gaarne bereid eea meerdere keren te doen - laat maat horen wie interesse heeft.

m.vr.gr.

RoelofS

Ook van mijn kant uit is er interesse, ondanks dat ik al eens een loc heb omgebouwd. Er is altijd wel iets te leren! Daarbij woon ik in Eindhoven, dus lekker dichtbij. Hoe gaan we dat regelen, contact opnemen per PB?
Re:Worden er nog mini curssen ombouw in het zuiden van het land gegeven
Citaat van: teunistreinen op woensdag 17 november 2010, 08:15:39
Citaat van: MSGHans op maandag 15 november 2010, 20:58:54

Voor workshops en cursussen kun je ook kijken op de website van de MSG den Bosch.
www.msgdenbosch.nl
Nog dit jaar gaan we een workshop inbouw van lokdecoders doen.
Met vriendelijke groet,
Hans Noordhoff
Voorzitter MSG den Bosch

Hallo

Leuk te weten dat deze workshops er zijn.
Maar het is volgens mij OFF-TOPIC

De vraag was een minicursus ombouwen lok naar digitaal en volgens mij zit dat niet in pakket van de MSG workshops.

teunis

Zo te lezen zit dat er dus wel in. Dat is toch waar het om gaat in dit topic. Hoe meer mogelijkheden hoe beter zou ik zeggen.

Prima initiatief van Hans Noordhoff lijkt me.

Gr, Ben.
Re:Worden er nog mini cursen ombouw in het zuiden van het land gegeven
Gisteravond bij RoelofS de eerste ontmoeting gehad bij hem thuis. Was zeer leerzaam maar vooral ook gezellig.
Deze eerste avond voornamelijk over het theoretische gedeelte gehad en gekeken welke mogelijkheden en prijskaartjes er aan deze mogelijkheden hangen. Roelof heeft  diverse loks en decoders laten zien. Kortom het was  een geslaagde avond.
Echter nu komt voorlopig het moeilijkste van de avond het HUISWERK :shock: Namelijk;bouw ik de lok om met een 5* motor en alle toeters en bellen of zet ik er een eenvoudige decoder op. Zodra ik deze beslissing heb genomen en de de spullen heb aangeschaft, hebben we afgesproken dat we  de cursus vervolgen.
William,Roelof  bood aan, indien je dat leuk vindt om bij ons groepje aan te sluiten. Groet Erik
Re mini cursus ombouw digitaal in het zuiden
Roelof je hebt een pb
Re:Worden er nog mini curssen ombouw in het zuiden van het land gegeven
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re:Worden er nog mini curssen ombouw in het zuiden van het land gegeven
Citaat van: veldkamp op zaterdag 20 november 2010, 11:28:25
Roelof je hebt een pb
Is het de bedoeling om de titel van dit topic te veranderen?
Re:Worden er nog mini curssen ombouw in het zuiden van het land gegeven
Nee was niet de bedoeling
te vlug achter de pc gaan zitten en nog niet wakker dan krijgje  ruis :lol:
groet erik