Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

wie kan mij helpen met van dig. marklin kraan 46715

Gestart door veldkamp vrijdag 05 november 2010, 16:21:18

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
wie kan mij helpen met van dig. marklin kraan 46715
Hellaas is bij mijn dig . kraan 46715 een "touwtje" gebroken :shock: Heeft iemand een ervaring met het sleuten aan deze kraan of bekend zijnmet dit euvel  en hebben dit al eens hebben aan gepakt.
Groet Erik
Re:wie kan me helpen met dig. marklin kraan 46715
 :( :( :( :( :(
is er niemand op dit form die mij kan helpen!!
Re:wie kan mij helpen met van dig. marklin kraan 46715
sorry erik,
ik heb er geen verstand van hijskranen,
dus sorry dat ik niet kan helpen,
mischien iemand anders?

MVG Clint
Re:wie kan mij helpen met van dig. marklin kraan 46715
Als je naar Oldenzaal kunt komen wil ik het wel proberen, ik kan je alleen niets garanderen.
Re:wie kan mij helpen met van dig. marklin kraan 46715
Aller eerst bedankt voor de ondersteuning.
De kraan heeft geruime tijd bij een winkel gelegen in het zuiden van Brabant .
Daar is ook geprobeerd om de draad te vervangen.
Helaas zijn alle pogingen daar ook  mislukt. Uit het relaas van de eigenaar van de winkel was het niet mogelijk om een nieuwe draad te trekken  :(. Als "Harry dit zegt dan geloof ik hem direkt. Wat me verbaasde en de zaak van Harry sierde was, dat hij geen onkosten  vergoeding wilde hebben voor al het werk dat hij er in gestokken had. Dan maar een donatie gedaan  :lol:voor de koffie want deze is altijd aanwezig  in Borkel en Schaft.

Re:wie kan mij helpen met van dig. marklin kraan 46715
Dag Erik.

Citaat van: veldkamp op vrijdag 12 november 2010, 19:05:13
Helaas zijn alle pogingen daar ook  mislukt. Uit het relaas van de eigenaar van de winkel was het niet mogelijk om een nieuwe draad te trekken  :(. Als "Harry dit zegt dan geloof ik hem direkt. Wat me verbaasde en de zaak van Harry sierde was, dat hij geen onkosten  vergoeding wilde hebben voor al het werk dat hij er in gestokken had. Dan maar een donatie gedaan  :lol:voor de koffie want deze is altijd aanwezig  in Borkel en Schaft.

Ik kan mij niet zo goed voorstellen dat dit zo moeilijk zou zijn.
Bij alle andere kranen is het redelijk eenvoudig om dit te repareren.
Helaas bezit ik deze kraan niet en kan dus ook niet kijken hoe je dit zou moeten doen.
Misschien kun je een (detail)foto van het kraanhuis met de gebroken "kabel" laten zien?

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:wie kan mij helpen met van dig. marklin kraan 46715
Ik ben van dezelfde mening als AlbertJan, zodoende mijn aanbod.
Re:wie kan mij helpen met van dig. marklin kraan 46715
Ik heb het ene jaartje geleden moeten doen bij dezelfde kraan. Een heel gefriemel maar het is wel gelukt.
De kraan functioneert nu weer perfect!
Re:wie kan mij helpen met van dig. marklin kraan 46715
Je kan de cabine open klikken en dan kan je inderdaad voorzichtig de draad vervangen
Re:wie kan mij helpen met van dig. marklin kraan 46715
het moet idd te vervangen zijn!!!!