Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Aansluiten van Switchpilot Servo ter vervanging van K83

Gestart door dezee donderdag 21 oktober 2010, 20:53:37

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Aansluiten van Switchpilot Servo ter vervanging van K83
Hallo mede forumleden,

Ik heb vandaag een van mijn K83 decoders vervangen door een Switchpilot servo en in de baan ook de programmer aangesloten. Ik heb nog geen ervaring met de esu componenten dus ook netjes de software van de programmer op de pc gezet.

Bij het activeren van het softwareprogramma heb ik, conform de handleiding, een nieuw project aangemaakt en de optie switchpilot servo aangeklikt en de decoder nummer 8 gegeven. Vervolgens met CRTL R wilde ik de data gaan lezen, je raad het al een foutmedling tw:"The detected decoder type differs from the loaded decoder type" wanneer ik de decoder nummer 1 geef dan krijg ik de volgende foutmelding: Error when detecting decoder information"

Voor het aansluiten heb ik de programmer aangesloten op het digitale systeem (spoor) en de switchpilot ook echter dan op een aparte groep aangestuurd door een booster.

Kunnen jullie mij aangeven wat ik niet goed heb gedaan?
Alvast bedankt voor jullie hulp,
Wim
Re:Aansluiten van Switchpilot Servo ter vervanging van K83
CiteerVoor het aansluiten heb ik de programmer aangesloten op het digitale systeem (spoor) en de switchpilot ook echter dan op een aparte groep aangestuurd door een booster.
Sluit de servo decoder eens aan op de programmer.

Mvg,
Peter
Re:Aansluiten van Switchpilot Servo ter vervanging van K83
Hallo,

Ik kreeg ook de Switch Pilot servo niet geprogrammeerd via de lokprogrammer (adres veranderen bv lukte niet).
Via de Ecos 1 en daarna Ecos 2 lukte dat perfect.
Eergisteren noch CV aan het aanpassen geweest bij een decoder en dat ging prima.

Mvg

Olivier
Re:Aansluiten van Switchpilot Servo ter vervanging van K83
Beste forumleden,