Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Ajmdonker (Anthony Donker) back on track!

Gestart door ajmdonker maandag 04 oktober 2010, 12:47:20

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Ajmdonker (Anthony Donker) back on track!
Hoi allemaal,

Na jaren van inactiviteit wegens andere werkzaamheden ben ik afgelopen maand weer begonnen met mijn hobby op te pakken.

Ik heb ondertussen een treintafel gemaakt (gisteren de platen erop gelegd :D ), afgelopen week de ontbrekende materialen besteld bij C-rail Maikel, een deel van het baanplan erop gelegd (circa 1.60m bij 2.90m, fotos volgen) wat natuurlijk een herrie maakt, daarom had ik als ondergrond voor de rails piepschuim isolatieplaten gekocht ( 7 euro dus niet erg kostbaar) , maar ik twijfel en heb ze er nog niet ondergelegd.

Kan ik beter de thermofelt-platen halen als ondergrond of zijn er betere alternatieven die men ondertussen heeft gevonden?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Anthony
Re:Ajmdonker (Anthony Donker) back on track!
blauwe isolatie platen neerleggen. Deze kun je krijgen als onder vloer voor de laminaat. 1 pak kost ongv 25 euro maar is mooi spul. Goed bewerkbaar en heel makkelijk te snijden. En geen rot bolletjes

mvg
Reinder
Re:Ajmdonker (Anthony Donker) back on track!
Thanks, lijkt er dus op dat het toch zoiets gaat worden, dan ga ik het piepschuim wel gebruiken om er bergjes/ed van te maken :)
Re:Ajmdonker (Anthony Donker) back on track!
succes met de bolletjes

mvg
Reinder
Re:Ajmdonker (Anthony Donker) back on track!
stofzuiger doet wonderen  :lol:
Re:Ajmdonker (Anthony Donker) back on track!
ja totdat ie kaboom zegt. Zijn forum leden hier die dat hebben gehad

mvg
Reinder