Hoi Maikel, ik heb twee dingen gemerkt na de laatste update.
Ten eerste dat na het opstarten van het cs de lay-out staat in het scherm waar de cs ook mee is afgesloten.
Voorheen stond hij steeds weer terug in de eerste lay out, hij onthield dus de laatste instellingen niet.
Ook de gele bezet bolletjes waren dan uit ondanks dat er wel treinen in mijn schaduw station stonden.
Dat is dus opgelost.
Mijn tweede cs die fungeert als slave die heeft nog steeds moeite met de bezetmeld bolletjes, die zijn allemaal altijd alleen maar geel.
Verder schakeld de rest wel mee, wissels, seinen etc....
Het fijnste wat ik heb gemerkt is dat kortsluiting heel snel word gedetecteerd.
Mijn Henschel wegman trein heeft opeens kuren en ontspoort overal op de baan (de wielstellen draaien erg haperig)
daardoor ontstond kortsluiting in het schaduw station en ik kreeg gelijk een melding dat er in een van de secties kortsluiting was opgetreden.
Het cs bleef wel gewoon aan maar de betreffende sectie werd uitgezet.
Werkte perfect !
Nu moet ik alleen die henschel wegman trein eens onder de loep nemen, de wielstellen hebben nooit lekker gedraaid.
Er zitten ook van die stroomlijn schorten voor de wielen en die blijven scheef staan na een bocht.
Daardoor willen de wielen alleen de bocht om dus bij een wissel is het hops, uit de baan.
Weet nog niet hoe ik dat op moet lossen
Groeten,
Gijs