Hoi Fonzo,
Waarom vind jij dat niet dat dit forum voor is?
Er zijn zat forummers die een CS2 hebben staan, en die zullen dat apparaat best wel een update geven.
Dan zien we ook de ontwikkelingen, zoals bijvoorbeeld het achter elkaar afspelen van de functies

En het sneller afwikkelen van de loklijst van de MS 2, tenminste als ie aan een update van de CS 2 heeft gehangen.
Bij de gebruiker in dit geval, komt dan de info terecht die niet beschreven staat, maar wel gebruikt wordt.
Mogelijk kan een gebruiker ook de nieuwere ontwikkelingen als verschil zien en daarover berichten.
Dan bied het forum heus wel een antwoord of info daarover

Natuurlijk moet een fabrikant de info leveren, maar als de ontwikkelingen zo snel gaan dat je ze niet eens kunt afdrukken?
Laat staan vertalen, dus voorlopig hoef je nog echt geen boekwerk te verwachten, en als je dat wel doet, wil je dat de ontwikkelingen dan niet mee worden genomen?
Nou ik niet, want ik lees dan liever een totaal plaatje, en daarin zal ik ook niet de enige zijn.
Nu ben je als je een CS 2 hebt niks verplicht natuurlijk, maar je draagt wel bij aan de info als je er iets over zegt.
M.v.g.
Hans V200.0