Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Eindelijk klaar

Gestart door loc6400 vrijdag 09 september 2011, 18:05:10

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Eindelijk klaar
loc6400
gast

Eindelijk klaar
Ik heb vandaag op mijn baan en stationsemplacement helemaal voorzien van terugmelders. In dit stuk zitten er al 32 stuks in al mijn draden onder de tafel zijn al mooi netjes opgebonden zodat ik ze kan gaan aansluiten op de ringleiding. Al de wissels zijn ook op de decoders aangesloten moet alleen de decoders nog aansluiten op de voeding. Van de 13 sporen die er liggen zitten er maar 8 in de beveiliging de andere 5 sporen zijn rangeer/werkplaats sporen en liggen in ncbg dus worden niet voorzien van terugmelders. Zodra ik mijn emplacement op de ringleiding heb aangesloten ga ik mijn vrijbaan voorzien van terugmelders en het kopstation ook een deel van een klein raccordamentje komt deels in de beveiling te liggen. Ik heb ook nog plannen om een aantal opstelsporen te realiseren maar dan moet ik meer c-rails aan gaan schaffen.
Re:Eindelijk klaar
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Eindelijk klaar
Hoi,

Dat vraagt natuurlijk om begeleidend beeldmateriaal.

Willie
Re:Eindelijk klaar
loc6400
gast

Re:Eindelijk klaar
klopt zal eens kijken voor foto maar pc heeft nu wat trobbels met foto's eropzetten.