Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

ombouw usa locs

Gestart door frank zondag 12 september 2010, 14:51:51

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
ombouw usa locs
frank
gast

ombouw usa locs
ha spoorfanaten,

na lang zoeken heb ik eindelijk een adres gevonden van iemand die o.a. usa locs voor gelijkstroom ombouwt naar marklin digital desgewenst met geluid. Ik heb zelf net een GE Dash 8-40C van atlas van hem ontvangen voor marklin digitaal met geluid, allemaal nieuwe wielen eronder, middensleper, mfx decoder en geluid, echt prachtig! hij bouwt vrijwel alle diesels om van athearn, genesis, bachman, atlas, kato etc: kun je je collectie nog eens flink uitbreiden met andere modellen!

zijn adres is:
thomas bentz
info@modellbahnservice-bentz.de
www.modellbahnservice-bentz.de

hij haalt zijn locs bij RD Hobby,
www.rd-hobby.de

die hebben een goede website, kun je je favoriete model uitzoeken!
succes ermee!
Frank
Re:ombouw usa locs
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:ombouw usa locs
Dag Frank.
Dat is dan een hele mooie aanvulling op de mogelijkheden voor ander USA materieel.
Bedankt voor het uitzoeken en het plaatsen van de links.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:ombouw usa locs
Lid sinds: 2008

offline
Re:ombouw usa locs
O, sorry, deze adressen zijn bij mij al lang bekend  :oops:
Had je kunnen opvragen.

Maar de eerst de beste lok waarover ik navroeg om om te bouwen: gaat niet.......

grv Huub
Re:ombouw usa locs
frank
gast

Re:ombouw usa locs
ha huub,

ja ik ben vast niet de eerste die hem gevonden heeft maar ik was het in 2 jaar zoeken niet tegengekomen!
ik zou het nu nog eens vragen dan, eerst kon hij alleen althearn en genesis, nu veel meer merken maar geen stoomlocs uiteraard! alle wielen moeten vervangen worden! Ik vind t prachtig die grote amerikaanse lompe diesels vooral in tractie!

groeten
frank