Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Marklin onderdelen

Gestart door Ludwig dinsdag 09 januari 2007, 19:49:14

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Marklin onderdelen
Lid sinds: 2006

offline
Marklin onderdelen
Weet iemand of het mogelijk is onderdelen te bestelen via de Duitse site van Marklin ???
Volgens ik kan zien is het alleen mogelijk voor Duitsland .
Ludwig
Re: Marklin onderdelen
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

RFO 193 623

offline
Re: Marklin onderdelen
Klopt, daar kunnen wij NL nog niet bestellen.

Je kunt de nummers op de website opzoeken en bij een NL marklindealer bestellen.
Re: Marklin onderdelen
Lid sinds: 2006

offline
Re: Marklin onderdelen
zit eraan te komen
Re: Marklin onderdelen
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

RFO 193 623

offline
Re: Marklin onderdelen
Nou dat weet ik nog zo net niet, passeren ze wel veel handelaren. In duitsland waren ze ook niet zo blij.
Re: Marklin onderdelen
Lid sinds: 2006

offline
Re: Marklin onderdelen
Als het in Nederland nog niet gaat dan zal het in vlaanderen zeker nog niet kunnen vrees ik  :(
Ik zal het dan via de plaatselijke verdeler moeten proberen maar daar knelt het schoentje juist.
Hij verkoopt liever loc's dan onderdelen .
Ludwig
Re: Marklin onderdelen
Lid sinds: 2006

offline
Re: Marklin onderdelen
Mijn handelaar vind het niet zo erg, heeft erg veel werk aan het bestellen e.d van de onderdelen maar verdient er netto geen ruk op.
Kwestie van tijd ...........

Jeroen
Re: Marklin onderdelen
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

Trans Europ Express

offline
Re: Marklin onderdelen
Misschien dat Keuterman naar het buitenland verscheept?

klik de link LINK
Re: Marklin onderdelen
Via de dealer bij Keuterman bestellen. Hij verzorgt de onderdelenleverantie voor Nederland. Voor informatie; info@keuterman.nl.
Roska
Re: Marklin onderdelen
Een goede dealer bestelt rechtstreeks bij Marklin in Duitsland. Want Keuterman heeft bij lange niet wat de fabriek heeft.

Re: Marklin onderdelen
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

Trans Europ Express

offline
Re: Marklin onderdelen
Citaat van: Davy op donderdag 11 januari 2007, 00:08:46
Een goede dealer bestelt rechtstreeks bij Marklin in Duitsland. Want Keuterman heeft bij lange niet wat de fabriek heeft.

En andersom ook hoor, Keuterman heeft vaak nog wel eens wat op de plank liggen wat Marklin zelf (nog) niet op voorraad heeft.
Re: Marklin onderdelen
Märklin heeft op een aantal locaties in Duitsland onderdelen op voorraad om zo de dealers tot in de wijde omgeving te kunnen bedienen. Keuterman heeft deze functie  voor Nederland.
Roska.