Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Boekbinders/inbindringen

Gestart door Wijbe dinsdag 31 augustus 2010, 12:16:09

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Boekbinders/inbindringen
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Boekbinders/inbindringen
Hallo,

Ik weet dat vele van jullie boekbinders/inbindringen gebruiken om de draden onder de modelbaan netjes weg te werken.

Waar zijn dezen te koop en wat is de doorgaanze prijs ervan? Welke maat gebruiken jullie tevens?
Ik dacht dat ze misschien bij de action te koop zijn? weet iemand dat misschien? :D

groetjes, Wijbe
Re:Boekbinders/inbindringen
Lid sinds: 2008

offline
Re:Boekbinders/inbindringen
Wijbe,

Ik heb ze destijds bij Conrad gekocht.
Zal vanavond, wanneer ik weer thuis ben, het bestelnummer voor je opzoeken.
Re:Boekbinders/inbindringen
Destijds een aantal dozen bij de betere kantoorboekhandel en de Bruna gehaald. Heb er inmiddels paar honderd van deze boekbinders (8 en 10 mm) onder mijn baan verwerkt. Prijs weet ik zo niet precies meer, maar valt best mee.
Re:Boekbinders/inbindringen
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Boekbinders/inbindringen
Citaat van: ArjanM op dinsdag 31 augustus 2010, 12:20:21
Wijbe,

Ik heb ze destijds bij Conrad gekocht.
Zal vanavond, wanneer ik weer thuis ben, het bestelnummer voor je opzoeken.

Had ze daar al gevonden :D

Citaat van: ruecitroen op dinsdag 31 augustus 2010, 12:24:07
Destijds een aantal dozen bij de betere kantoorboekhandel en de Bruna gehaald. Heb er inmiddels paar honderd van deze boekbinders (8 en 10 mm) onder mijn baan verwerkt. Prijs weet ik zo niet precies meer, maar valt best mee.


ok, ik denk dat ik ook ga voor dei van 10 mm, , vanmiddag maar even bij de action kijken :)
Re:Boekbinders/inbindringen
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Boekbinders/inbindringen
Citaat van: ruecitroen op dinsdag 31 augustus 2010, 12:24:07
Destijds een aantal dozen bij de betere kantoorboekhandel en de Bruna gehaald. Heb er inmiddels paar honderd van deze boekbinders (8 en 10 mm) onder mijn baan verwerkt. Prijs weet ik zo niet precies meer, maar valt best mee.

Daar heb ik ze ook gekocht voor 4 euro per doos  8) zitten nou ongeveer drie dozen onder de baan geplakt  :shock:

Gr Einte
Re:Boekbinders/inbindringen
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Boekbinders/inbindringen
Citaat van: Einte op dinsdag 31 augustus 2010, 17:32:26
Citaat van: ruecitroen op dinsdag 31 augustus 2010, 12:24:07
Destijds een aantal dozen bij de betere kantoorboekhandel en de Bruna gehaald. Heb er inmiddels paar honderd van deze boekbinders (8 en 10 mm) onder mijn baan verwerkt. Prijs weet ik zo niet precies meer, maar valt best mee.

Daar heb ik ze ook gekocht voor 4 euro per doos  8) zitten nou ongeveer drie dozen onder de baan geplakt  :shock:

Gr Einte

Ik haal ze ook bij de bruna, ze moesten besteld worden:O kosten rond de 6 euro voor 100 stuks van 10 mm, (meer dan genoeg :lol: mijn wissels komt een utp 4 adderige kabel aan, dus 1 reserve bedoeling dat er 3 in gaan passen :)
Re:Boekbinders/inbindringen
Lijkt wel een reclamespot...maar ik heb ze ook bij de Bruna gehaald  :lol:

Werkt perfect !!!!

Groeten en succes !!

Hans ;)
Re:Boekbinders/inbindringen
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Boekbinders/inbindringen
Zehadden ze niet op vooraad, naja wel wat, maar die leken wel 20 jaar oud :shock: :shock: Ik dacht, bestel wel volle doosjes :lol:
Re:Boekbinders/inbindringen
Dan zijn ze antiek...altijd kopen die hap  :lol:

Groeten,

Hans ;)
Re:Boekbinders/inbindringen
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Boekbinders/inbindringen
Citaat van: Hansje op woensdag 01 september 2010, 09:23:02
Dan zijn ze antiek...altijd kopen die hap  :lol:

Groeten,

Hans ;)

Of bestellen laten:lol: