En dan eindelijk,
We zijn gestart.
Max en ik hebben wat hout ingeslagen en zijn begonnen met het totaal verwijderen van de gehele treinbaan.
Dat wordt dus een paar weken niet rijden
Maar niet getreurd, ik krijg er een hele mooie baan voor terug.
Het baan plan is nog iets veranderd... doordat we een schuin dak hebben hebben we gekozen aan 1 kant de baan een Dive-under te laten maken dus, een rondje in schaduw station.
De hoofdbaan komt op 10,5 cm hoogte.
De glazen brug gaat in 2,20 meter stijgen met een hoogte van 11,5 cm.
Ook aan de andere kant wordt de hoogte van 1 spoor 11,5 cm... en de andere wordt dus dive under.
De foto's worden nog gemaakt door mezelf.
En zal ik misschien vanavond laat, en anders zondag waarschijnlijk plaatsen.
Ik hoop dat iedereen me gaat volgen!
Eindelijk begint alles serieus te worden.
Ook hebben we kippengaas in geslagen voor de berg en bind draad om eindelijk... de pijp genoeg ruimte te geven.
En we kunnen hem wegtrekken en dan winnen we 3 cm, dat is voor beide pijpen genoeg om er voor te zorgen dat trein erbij kan. Mocht hij vast komen te zitten is de hoofdbaan stevig genoeg dat ik erbij kan en hij kan in 3 delen worden afgebroken,
jullie gaan het zien de komende maanden!
Mvg. Falco