Hallo allemaal,
Het is even geleden dat ik een update plaatste.
En dat heeft verscheidene redenen

Sinds november dit jaar heb ik een stage, en dat is 2 dagen van 8,5 uur... dat is best lang... dus ik ben 's avonds kapot.
Daarnaast ga ik 3 dagen naar school van 08:00 tot 15:30 en dat is ook behoorlijk vermoeiend.
Verder is het zo dat ik nog 1 avond en een dag werk en nog een avond sport.
Dus de week zit ver vol.
Af en toe nog activiteiten en dan blijft er vrij weinig tijd over voor de hobby helaas.
Het 2e punt is echt dat niet alleen ik het druk heb, maar ook Max, helaas!
Dus de baan schiet niet veel verder op.
Mijn vader heeft aangeboden wel te willen helpen, maarja die snapt er vrij weinig van hoe en alles.
De baan ligt er bij zoals hij straks moet gaan functioneren.
Echter is het zo, dat het nog niet werkt.
Dit heeft echter te maken met valse meldingen, en een paar melders die niet zijn aangesloten door een klein foutje.
Het volgende punt is dat de K83 decoder niet werkt volgens behoren, eerst wel, nu doet hij totaal niks! :S
Over die ene wissel lopen mijn treinen nog steeds vast :S
Nu komt dus het probleem, de treinbaan ligt op platen, dus ik moet met 2 zijn om het te kunnen verhelpen

Als er mensen zijn die zich misschien een dagje willen bemoeien met mijn baan, laat het weten.
Misschien dat ik er nog wat van kan leren!
Het is behoorlijk jammer dat de baan al een jaar bijna stil ligt

Dus voor degene die zich geroepen voelen en echt zeker weten waarmee ze bezig zijn, zou het goed uitkomen.
Wanneer het mij uit komt is weer puntje 2, dat zal vrees ik de kerst vakantie worden.
Tot zover even een schriftelijke update.
Mvg
Falco