Hallo allemaal,
Jawel zoals iedereen weet... gingen Max A en ik vandaag onze grote slag slaan!
En jawel het is ons gelukt... de baan is bijna af... hier en daar hangt nog een doorkoppel draadje van een contact rail die nog niet vast zit, maar 90% van de rails en elektronica is af

Om jullie een beeld te geven van de update heb ik 24 foto's om het te begrijpen.
We begonnen dan ook rond 12 uur vandaag:
Max begon vast met de platen, terwijl ik blokjes tussen de camera's maakte om ze recht te hangen. Ook de 3e en 4e camera is nu geplaatst

Zoals gezegd, was Max alvast begonnen aan een aantal dingen van de 3 platen, we noemen de platen 1,2,3 van links naar rechts. Max was met plaat 1 bezig:

Toen kwam plaat 2 aan de beurt, deze is vrijwel het belangrijkste want hierop liggen de meeste wissels van heel de baan. Op plaat 2 wordt ook bij elk railstuk stroom bijgevoerd door middel van de ringleiding:

Ook zie je hier op deze foto wat ik met doorkoppelen bedoel

Ondertussen was de elektronica van plaat 1 klaar:

En ook de rails op plaat 1 lag nu gereed:

Daarna was plaat 3 aan de beurt:

Toen nog even de camera's afstellen:

En zo zag het eruit als de platen er op lagen:

Maar...ik kon het toch niet laten om nog even alle rails aan te sluiten en te leggen, en dan ziet uiteindelijk en helemaal compleet, de hoofdbaan er zo uit:

En nog even ingezoomd op het station:

Dit was dan de grote update, van de grote slag... morgen ga ik kijken hoe alles onder stroom werkt... het zullen wel veel valse meldingen worden ben ik bang

Mvg
Falco