Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk - 15-04 -

Gestart door lesley001 dinsdag 24 augustus 2010, 13:22:11

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk - 28-1 - Brug bouwen
Citaat van: Maarten de Regt op zaterdag 28 januari 2012, 14:21:01
Ziet er goed uit! Nog wel ff een hek plaatsen voor als de remmen van de auto het niet meer doen...  :O

Mvg, Maarten
Hek komt er zeker nog.

De brug is nog lang niet afgewerkt, er moet nog veel aan gedaan worden.

Dus Stay tuned:P


Groet, Lesley
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk - 28-1 - Brug bouwen
Het begin is er :thumbup:.
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat van de brug.

Gr, Myron
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk - 28-1 - Brug bouwen
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk - 28-1 - Brug bouwen
mooi mooi, goed bezig, GZD!  :thumbup:
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk - 28-1 - Brug bouwen
Ik hou van zelfbouw dus ik zeg goed-tof-perfect, ik zeg doorgaan.
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk - 28-1 - Brug bouwen
Hoi Lesley,

ik blijf je volgen, want die brug is super. Ik moet zelf ook iets dergelijks fabriceren, dus graag veel foto's als je update :P

groeten Martin
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk - 30-1 - Aanwinsten, Gips, Brug en Gras!
Update.

Zoals ik zei zou vandaag een pakketje binnenkomen, hier is hij dan.

Ik heb veel gras besteld.
Ook zit er de langverwachte Busch AKI bij!  :D

Verder nog wat muurplaten, Artitec stootblok, ballast en het hek voor de brug.





Uit school even langs de Praxis geweest voor nieuwe houtlijm (heb nu maar voor de grote 750 gram gekozen) en een pot groene verf voor het gras.




Voor het ballast heb ik lekker gegipst tussen de rails, heb hier alleen niet zoveel foto's van.




Dan het project brug:

Hier wel lekker veel foto's van, dus ik zeg veel kijkplezier.  ;)






Gips voor een gladde overgang: (moet nog geschuurd worden)























Het eerste gras:


Het gaat om dit stukje:



Dit eerst geverfd met een mengsel van verf:houtlijm in de verhouding 2:1.

Nu de statische graslegger vullen met een verschillende vezels en strooien maar.


Resultaat:










In de volgende update komt een uitgebreid verslag over het gras leggen.  :warning:



Groet, Lesley
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -30-1 - Aanwinsten, Gips, Brug en Gras!
mooi werk verricht al, ik heb dit topic nu pas "ontdekt" en ga het vanavond es helemaal doornemen op m'n gemakje !

Doe Zo Voort !
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -30-1 - Aanwinsten, Gips, Brug en Gras!
Ziet er goed uit, ga je er faller op laten rijden zo ja dan zou ik vast de magneetstrips erin doen want die zie ik niet zitten, zo nee: TIP: ga faller car system aanschaffen ziet er leuk uit.
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -30-1 - Aanwinsten, Gips, Brug en Gras!
Goed bezig zo. Ben vooral benieuwd naar het eindresultaat van je brug.

groeten Martin
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -30-1 - Aanwinsten, Gips, Brug en Gras!
boel aanwinsten! moet zelf ook nog ns'grazvezels kopen om mijn gras wat op te fleuren. ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uitziet.

gr
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -30-1 - Aanwinsten, Gips, Brug en Gras!
Citaat van: dani op maandag 30 januari 2012, 14:13:43
mooi werk verricht al, ik heb dit topic nu pas "ontdekt" en ga het vanavond es helemaal doornemen op m'n gemakje !
Leuk, en wat vond je van mijn topic?   :P

Citaat van: daantje2007 op maandag 30 januari 2012, 16:22:24
ga je er faller op laten rijden zo ja dan zou ik vast de magneetstrips erin doen, want die zie ik niet zitten, zo nee: TIP: ga faller car system aanschaffen ziet er leuk uit.
Ik ben niet van plan om met het Faller Car System aan de slag te gaan.
Hiervoor is mijn baan sowieso te klein.

Citaat van: martjo op maandag 30 januari 2012, 19:55:16
Goed bezig zo. Ben vooral benieuwd naar het eindresultaat van je brug.
Ben zelf ook wel benieuwd hoe het er uiteindelijk uit komt te zien. We zullen het zien.

Citaat van: mathijs-spoor3 op maandag 30 januari 2012, 19:58:31
boel aanwinsten! moet zelf ook nog ns'grazvezels kopen om mijn gras wat op te fleuren. ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uitziet.
Klopt, ik koop (bestel) mijn spulletjes/aanwinsten altijd in één keer online, want er zit geen modelspoorzaak bij mij in de buurt. De dichtstbijzijnde is 't Seinhuis in Santpoort-Noord en dat is zo'n 50 min fietsen (excl. pont).


Groet, Lesley
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -30-1 - Aanwinsten, Gips, Brug en Gras!
Citaat van: lesley001 op dinsdag 31 januari 2012, 15:33:35
Leuk, en wat vond je van mijn topic?   :P
interessante lectuur en leuke piccies,  de moeite om es even helemaal door te fietsen :-)  DZV
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -30-1 - Aanwinsten, Gips, Brug en Gras!
Voor faller hoeft het niet echt groot te zijn als het je lukt om een wagentje over die brug (heen en weer te laten rijden) dus met of 2 keerlussen of met 2 rijrichtingen. Ik stem voor fcs op jou baan kan je later altijd op een andere baan neerleggen.
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -30-1 - Aanwinsten, Gips, Brug en Gras!
Citaat van: daantje2007 op dinsdag 31 januari 2012, 16:37:44
Voor faller hoeft het niet echt groot te zijn als het je lukt om een wagentje over die brug (heen en weer te laten rijden) dus met of 2 keerlussen of met 2 rijrichtingen. Ik stem voor fcs op jou baan kan je later altijd op een andere baan neerleggen.

Denk je dat een wagentje de helling haalt die Lesley heeft gemaakt? lesley heeft waarschijnlijk te weinig ruimte voor een fatsoenlijke helling.
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -30-1 - Aanwinsten, Gips, Brug en Gras!
Hoi Lesley,
Leuke update, en ik ben benieuwd naar het eindresultaat van de brug :thumbup:

Gr, Myron
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -30-1 - Aanwinsten, Gips, Brug en Gras!
Nou dan vragen we het aan de burgemeester, burgemeester kynt u ons vertellen of de mogelijkheid tot minder steile hellingen.
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Aanwinsten, Gips, Brug en Gras!
De inspecteurs zijn na grondig onderzoek tot de conclusie gekomen dat de hellingen niet minder steil kunnen, omdat het al de veel ruimte in neemt

Als burgemeester had ik zelf ook graag wat minder steil gewild om het beter berijdbaar te maken, maar dan komt het in de knoop met de rest.  ;)


Groeten,
Burgemeester van Heemswijk.

PS. Heb ook vernomen via uiterst geheime bronnen dat er een Update in aantocht is.  :D
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Busch AKI
Speciale Gast
Lid sinds: 2010

Heemskerk

offline
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Busch AKI
Hallo allemaal,

Maandag kwam, zoals ik al zei, het pakketje binnen met de Busch AKI!

Eerst de oude overweg gesloopt en alles weggehaald.
Daarna gaten geboord en de AKI vastgezet met gips. Ik had het eerst met houtlijm geprobeert, maar dat droop naar benden door de geboorde gaten.  :P

Het toen duurde nogal lang voordat het helemaal goed was aangesloten. Telkens maar proberen en ik kwam er maar niet uit.

Nu is het eindelijk gelukt.

De gele lichtjes knipperen als het veilig is...






...en als er een trein aankomt, gaan ze over in 2 rode lichtjes die om en om knipperen. :)






Binnenkort een ook filmpje.  :)


Groet, Lesley
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Busch AKI
Hoi Lesley,

je maakt er wel werk van zeg. Krijg je dat gips nog verwijderd of moet dat worden gecamoufleerd? En zit er een drukpunt of sensor in de rails waardoor de rode lampjes gaan knipperen?

groeten Martin
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Busch AKI
@matrin : ik vermoed dat hij gewoon de detektierails gebruikt die standaad bij deze soort overweg zitten...  simpeler kan eigenlijk niet meer en het werkt vrij aardig.
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Busch AKI
Citaat van: dani op woensdag 01 februari 2012, 19:02:55
@matrin : ik vermoed dat hij gewoon de detektierails gebruikt die standaad bij deze soort overweg zitten...  simpeler kan eigenlijk niet meer en het werkt vrij aardig.

Okee dus dat betekent dan dat het gewicht van trein het systeem in werking zet? Oid.

Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Busch AKI
Neen zoals je weet is er een 3de rail bij Marklin wat andere fabrikanten niet hebben...
Het grote voordeel bij Marklin is dat je een gemakkelijke keerlus kan maken maar daar gaat het hier niet over.

Maar om dit te kunnen is de massa de railstaven en de rijstroom is de derde rail. Als je nu 1 railstaaf isoleert en de trein rijdt er dan over verbindt de trein de railstaven en heb je opeens een AAN/UIT schakelaar.
Zelf gebruik ik dit vaak voor een schaduwstation, overweg bezetmelding is dit heel erg handig!


groeten Dylan
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Busch AKI
Aha, oke ik snap hem. Sorry hoor, ik heb echt twee linkerhanden wat techniek betreft.

groeten Martin
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Busch AKI
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Busch AKI
wat voor 'n overweg stond er eerst? Ik vind 't mooi geworden, wat ik wel jammer vindt (en hebben alle aki's) is de achterkant, al die kabeltjes  :?

die brug gaat ook mooi worden  :thumbup: ik zie al een hellingproef momentje voor de leerlingen  O:-D >:-D
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Busch AKI
ook weer mooie resultaten  :thumbup:
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Busch AKI
Speciale Gast
Lid sinds: 2010

Heemskerk

offline
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Busch AKI
Citaat van: martjo op woensdag 01 februari 2012, 18:03:29
je maakt er wel werk van zeg. Krijg je dat gips nog verwijderd of moet dat worden gecamoufleerd? En zit er een drukpunt of sensor in de rails waardoor de rode lampjes gaan knipperen?
Dat gips wordt nog helemaal gecamoufleerd, zie je later niks meer van.  ;)


Het antwoord over de werking is al gegeven, ik gebruik inderdaad de 3e rail als detectierail.

Ik heb (net als NS-Daniël) een speciaal printje van Robin (Hero) om te schakelen van het gele licht naar de twee rode lichten via de detectierail.

Het knipperen van de lichten komt door het printje dat al bij de Busch overweg was geleverd.


Citaat van: julian op woensdag 01 februari 2012, 20:17:17
wat voor 'n overweg stond er eerst? Ik vind 't mooi geworden, wat ik wel jammer vindt (en hebben alle aki's) is de achterkant, al die kabeltjes  :?

die brug gaat ook mooi worden  :thumbup:
Ik weert niet of je de overweg ook los kan kopen, maar ik heb hem in een uitbreidingsset gekregen, het is Marklin 78070

Het was een erg mooie overweg, maar één spoorboom was al kapot en past niet echt bij een Nederlandse baan. De bomen werkten op een elektro magneet, dus het zag er ook niet zo realistisch uit.




Over die kabeltjes, ik zat te denken om een papietjes in de vorm van die AKI uit te knippen, zwart verven en op de achterkant plakken.


Citaat van: julian op woensdag 01 februari 2012, 20:17:17
ik zie al een hellingproef momentje voor de leerlingen  O:-D >:-D
:D :D :D


Groet, Lesley
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Busch AKI
Die overweg kan je ook los kopen, maar hij is niet goedkoop.
Ik heb hem zelf ook.
Klik hier.

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Busch AKI
Lesley,

Voor de achterkant van die AKI kun je ook een stukje plastic gebruiken.
Gewoon uit een oude verpakking knippen.Doe ik ook regelmatig.
Papier is net te slap dat gaat krom staan.(na verloop van tijd).

Robin

(die blij is weer een werkende print te zien)
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Busch AKI
Hoi Lesley,

leuk bezig zo vooral de bloemen in je kassen heb je schitterend gedaan, erg mooi detail zo voor op de modelbaan.
Jammer dat je snel te werk gaat vooral als je gips aanbrengt want je smeerd het ook aan je stuiken neem de tijd en plak er even een stukje afplakband er overheen.

Succes en blijf je volgen.

Groet Wim.
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Busch AKI
Wim ,

Gelukkig is het gips. Dus met water te verwijderen.

@ Lesley,
Met een natte tandenborstel kun je nog een hoop weghalen/poetsen.Komt het hopelijk toch nog goed.
Maar afplakken bespaard je een hoop werk.

Robin
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Busch AKI
Hallo Lesley,

Sorry was ik nog even vergeten maar ik las een stukje terug in je berichtje dat je groene verf had gekocht voor de ondergrond onder het gras maar raadzaam is dat je het beter bruin kunt verfen.
En ook nog koffiedik kunt gebruiken voor het nabootsen van kale plekken in het gras maar ook molshopen.

En dat laatste past zeker in een hollands landschap. ;)

Succes en ben benieuwd naar je verdere scenery, neem overal de tijd voor niet te snel he. :) :thumbup:

Groet Wim.
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Busch AKI
Citaat van: Wim N op maandag 06 februari 2012, 05:28:04
Hallo Lesley,

Sorry was ik nog even vergeten maar ik las een stukje terug in je berichtje dat je groene verf had gekocht voor de ondergrond onder het gras maar raadzaam is dat je het beter bruin kunt verfen.
En ook nog koffiedik kunt gebruiken voor het nabootsen van kale plekken in het gras maar ook molshopen.

En dat laatste past zeker in een hollands landschap. ;)

Succes en ben benieuwd naar je verdere scenery, neem overal de tijd voor niet te snel he. :) :thumbup:

Groet Wim.

Dus onder het groene gras moet je het bruin verven? Een aarde kleur zeg maar? Goeie tip want ik was ook met groen in de weer gegaan.

groeten Martin
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Busch AKI
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Busch AKI
Hey kijk dat ziet er leuk uit! :)

Ben je eruit gekomen met m'n schema? Hoop van wel, anders moet ik em
maar even gaan aanpassen.

Veel plezier ermee!

Groetjes Daniël
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Busch AKI
Speciale Gast
Lid sinds: 2010

Heemskerk

offline
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Busch AKI
Citaat van: Lukas op zondag 05 februari 2012, 11:42:29
Die overweg kan je ook los kopen, maar hij is niet goedkoop.
Ik heb hem zelf ook.
Klik hier.
Dat is zeker niet goedkoop, wist niet dat die overweg zoveel kostte.   :O

Citaat van: Hero op zondag 05 februari 2012, 12:54:03
Voor de achterkant van die AKI kun je ook een stukje plastic gebruiken.
Gewoon uit een oude verpakking knippen.Doe ik ook regelmatig.
Papier is net te slap dat gaat krom staan.(na verloop van tijd).
Thnx voor de tip!
Ik ga het komende weeg zeker uitproberen.

Citaat van: Hero op zondag 05 februari 2012, 12:54:03
(die blij is weer een werkende print te zien)
En daar ben ik zelf ook zeer blij om.  :D

Citaat van: Wim N op zondag 05 februari 2012, 20:47:58
leuk bezig zo vooral de bloemen in je kassen heb je schitterend gedaan, erg mooi detail zo voor op de modelbaan.
Jammer dat je snel te werk gaat vooral als je gips aanbrengt want je smeerd het ook aan je stuiken neem de tijd en plak er even een stukje afplakband er overheen.
Bedankt, met dat gips was ik inderdaad iets te snel bezig, maar je kan het er zo met water afhalen.  ;)

Citaat van: Wim N op zondag 05 februari 2012, 20:47:58
Succes en blijf je volgen.
Altijd leuk volgers.  :)

Citaat van: Hero op zondag 05 februari 2012, 22:31:13
@ Lesley,
Met een natte tandenborstel kun je nog een hoop weghalen/poetsen.Komt het hopelijk toch nog goed.
Maar afplakken bespaard je een hoop werk.
Dat wordt dan even een oude tandenborstel pakken en aan de slag gaan.

Citaat van: Wim N op maandag 06 februari 2012, 05:28:04
Sorry was ik nog even vergeten, maar ik las een stukje terug in je berichtje dat je groene verf had gekocht voor de ondergrond onder het gras maar raadzaam is dat je het beter bruin kunt verfen.
En ook nog koffiedik kunt gebruiken voor het nabootsen van kale plekken in het gras maar ook molshopen.
Nu ik er zo over na denk, zou bruin wel iets logischer zijn geweest voor de bruine aarde. Maar ik heb nu eenmaal een grote pot groene verf gekocht, en het lijkt me toch zonde om een hele nieuwe te kopen.
Ik houd het dus voortaan toch maar bij een groene ondergrond.

Ik heb op sommige plekken ook wat koffiedik gestrooid voor wat molshopen enzovoorts, de volgende update gaat over het gras.  ;)

Citaat van: NS-Daniel op maandag 06 februari 2012, 16:59:01
Hey kijk dat ziet er leuk uit! :)

Ben je eruit gekomen met m'n schema? Hoop van wel, anders moet ik em
maar even gaan aanpassen.
Ik ben er uit gekomen.
Nog bedankt voor je schema, maar ik moet zeggen dat het wel wat netter had gekund.  :D


Groet, Lesley
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Busch AKI
Hey Lesley,

Is het niet mogelijk om de groene verf terug te brengen naar de winkel want echt maak de ondergrond bruin is echt veel mooier. :warning:
Laat trouwens het gips even opdrogen zodat dit met het verwijderen makkelijker gaat want als je het weer nat maakt wordt het een kliederboel.

Zit inmiddels alweer een tijdtje naar een update uit te kijken. :help: :help:

Groet Wim.
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -1-2 - Busch AKI
De verf hoef je niet weg te doen, kan je gebruiken voor bv. zelf bomen groen te maken.
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -
Speciale Gast
Lid sinds: 2010

Heemskerk

offline
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk -
Citaat van: Wim N op woensdag 15 februari 2012, 11:53:40
Hey Lesley,

Is het niet mogelijk om de groene verf terug te brengen naar de winkel want echt maak de ondergrond bruin is echt veel mooier. :warning:
Laat trouwens het gips even opdrogen zodat dit met het verwijderen makkelijker gaat want als je het weer nat maakt wordt het een kliederboel.

Zit inmiddels alweer een tijdtje naar een update uit te kijken. :help: :help:

Groet Wim.

Hallo Wim,

Ik heb de verf al gebruikt, dus kan ik niet meer terug brengen naar de winkel.
Zal kijken of ik nog een extra bruine verf ga kopen, anders gewoon maar even door met groene verf.  O:-D

Er staan nog 2 update's in de rij, maar door sneeuw/ijs en school had het even vertraging.  :D
Morgen komt de update er zeker!


Citaat van: daantje2007 op woensdag 15 februari 2012, 15:20:59
De verf hoef je niet weg te doen, kan je gebruiken voor bv. zelf bomen groen te maken.
Volgens mij kan je hier ook beter bruin voor gebruiken, want de stammen en takken van (bijna) alle bomen zijn bruin.  ;)
Het groene loof maak je met allerlei soorten schuimrubber etc.


Groet, Lesley

Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk - 16-2 - Gras leggen!
Het gras leggen:

Hier een verslagje over het gras leggen.


Het eerste stukje waar we mee beginnen:




Ik heb een mengsel van houtlijm en groene verf gemaakt, dit met een kwast smeren over het gips.




Dan wat 'troep' maken met allerlei soorten materiaal.




Hier vier bakjes, ik heb totaal acht bakjes met verschillende soorten materialen.




Nu ook weer lekker verschillend gras pakken (zie vorige aanwinsten) en over het natte mengsel strooien.




Zo steeds verder en uiteindelijk een mooi groene grasveldje.

De foto's: (mooiste voor het laatst bewaard  :D)
































En dat was het voor vandaag.

Het filmpje van de werkende AKI houden jullie nog tegoed.  :)


Groet, Lesley

PS. De heggen van het perron zijn op sommige plaatsen een beetje wit, dit is nu helemaal weggewerkt.  ;)
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk - 16-2 - Gras leggen!
leuk gemaakt zo.   er kruipt wat tijd en moeite in, maar het loont zich achteraf gezien toch altijd !
en by the way, je hebt groene verf op je onderliggend spoor gemorst ;-)
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk - 16-2 - Gras leggen!
Ziet er zeer goed uit Lesley!
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk - 16-2 - Gras leggen!
Hoi Lesley,

dat ziet er goed uit zeg. Zelf maken is toch mooier dan een grasmat. Heb je nog iets van een grasmaster oid gebruikt?

groeten Martin
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk - 16-2 - Gras leggen!
Potverdikkie, dat ziet er verdraaid goed uit zeg, wanneer kom je hier gras leggen  :D
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk - 16-2 - Gras leggen!
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk - 16-2 - Gras leggen!
 :O

kom hier ook maar langs  :D
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk - 16-2 - Gras leggen!
Citaat van: dani op donderdag 16 februari 2012, 15:26:38
leuk gemaakt zo.   er kruipt wat tijd en moeite in, maar het loont zich achteraf gezien toch altijd !
en by the way, je hebt groene verf op je onderliggend spoor gemorst ;-)
Klopt, maar het is ook heel erg leuk om te doen.  :D
Ik had achteraf gezien die sporen beter kunnen afdekken. Ik heb de sporen (een rechte rail en een bochtwissel) vervangen door nieuwe.

Citaat van: MarklinKoen op donderdag 16 februari 2012, 15:30:42
Ziet er zeer goed uit Lesley!
Citaat van: martjo op donderdag 16 februari 2012, 15:56:40
Dat ziet er goed uit zeg.
Allebei bedankt! 

Citaat van: martjo op donderdag 16 februari 2012, 15:56:40
Zelf maken is toch mooier dan een grasmat. Heb je nog iets van een grasmaster oid gebruikt?
Zelf aanleggen/maken is een heel stuk mooier dan de standaard grasmatten.
Het geeft de baan ook een 'eigen tint'.

Ben het vergeten te vertellen, maar ik gebruik inderdaad een grasmaster. Ik heb zo'n goedkope versie van Jaap & Jarno.  ;)

Citaat van: Janvis op donderdag 16 februari 2012, 16:23:35
Potverdikkie, dat ziet er verdraaid goed uit zeg, wanneer kom je hier gras leggen  :D
Wat schuift het??    O:-D

Citaat van: julian op donderdag 16 februari 2012, 17:57:16
:O

kom hier ook maar langs  :D
Oke, maar wat heb jij te bieden?   >:-D


Groet, Lesley
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk - 16-2 - Gras leggen!
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk - 16-2 - Gras leggen!
Citaat van: lesley001 op donderdag 16 februari 2012, 20:34:27
Citaat van: julian op donderdag 16 februari 2012, 17:57:16
:O

kom hier ook maar langs  :D
Oke, maar wat heb jij te bieden?   >:-D


Groet, Lesley

een gezellige dag, de promo-trein op bezoek en een kijkje bij mijn baan en grootspoorspullen  O:-D
Re:(eerste) Baan van Lesley, Heemswijk - 16-2 - Gras leggen!
Citaat van: julian op donderdag 16 februari 2012, 21:44:55
Citaat van: lesley001 op donderdag 16 februari 2012, 20:34:27
Citaat van: julian op donderdag 16 februari 2012, 17:57:16
:O

kom hier ook maar langs  :D
Oke, maar wat heb jij te bieden?   >:-D


Groet, Lesley

een gezellige dag, de promo-trein op bezoek en een kijkje bij mijn baan en grootspoorspullen  O:-D

ik kan uit ervaring zeggen dat dat er leuk is ;) je bent goed bezig zeg :thumbup:

gr
Re: (eerste) Baan van Lesley, Heemswijk - 16-2 - Gras leggen!
Hallo

Is er nog iets gebeurd aan deze baan?

mvg danny
Re: (eerste) Baan van Lesley, Heemswijk - 11-6 -
Speciale Gast
Lid sinds: 2010

Heemskerk

offline
Re: (eerste) Baan van Lesley, Heemswijk - 11-6 -
Hallo Allemaal,

Er is hier heel lang niks gebeurt, het modelspoor staat op een laag pitje.
Dit komt vooral doordat de interesse nu toch op en ander gebied liggen en met andere dingen bezig ben.

In de afgelopen 5 maanden is er heel weinig aan de baan gedaan, af en toe heb ik nog wat kleine dingen geplaatst of bewerkt.

Ik zal in ieder geval in de komende tijd een update plaatsen hoe de baan er nu uit ziet. 


Groeten, Lesley
Re: (eerste) Baan van Lesley, Heemswijk - 16-2 - Gras leggen!
Ben benieuwd waar de intresse op dit moment ligt? :)
Re: (eerste) Baan van Lesley, Heemswijk - 16-2 - Gras leggen!
Dat zie je toch aan de leeftijd? 15, ik kan wel raden waar de interesses liggen :)