Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Fleischmann 6652

Gestart door Wesleyk zaterdag 13 november 2010, 18:07:55

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Fleischmann 6652
Wesleyk
gast

Fleischmann 6652
Hallo,

Ik heb vandaag op de beurs een Fleischmann 6652 draaischijf gescoort, alleen zit er jammer genoeg geen handleiding bij.
Is er iemand die deze heeft? Of mij kan vertellen hoe ik hem kan aansluiten?

Ik heb een marklin trafo waar een gele en een bruine draad uitkomen, welke draden moet ik waar op aansluiten?

Groet,
Wesley
Re:Fleischmann 6652
Spoorman
gast

Re:Fleischmann 6652
Re:Fleischmann 6652
Wesleyk
gast

Re:Fleischmann 6652
Ben,

bedankt, maar m'n duits is niet al te goed.

Maar misschien kan iemand mij helpden. Ik heb nog zo'n blauwe marklin trafo liggen met de volgende waardes 10VA 16v ~

Op welke moet ik de witte draad aansluiten, de bruine van de marklin trafo of de gele draad?

Of heeft deze trafo te weinig vermogen?

Gr,

Wesley
Re:Fleischmann 6652
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re:Fleischmann 6652
Je kunt de draaischijf niet direct via een trafo aansturen, je hebt hiervoor een speciaal bedieningskastje nodig.
Misschien heb je hier wat aan.

Als je de "auto/manual switch' in het midden naar beneden (Manual) zet zie je hoe je het schakelkastje moet aansluiten.
Re:Fleischmann 6652
Wesleyk
gast

Re:Fleischmann 6652
Hallo,

Iedereen bedankt voor het mee denken. Het is gelukt.

Ik heb geen de witte en zwarte draad die uit het bedienings paneel aangesloten op m'n trafo. en het hij doet het.

Gr,

Wesley
Re:Fleischmann 6652
AlexH
gast

Re:Fleischmann 6652
Alleen is 16V wel wat aan de hoge kant. Volgens de .PDF moet er 12 to 14 volt wisselspanning op. :)