Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Afremmodule

Gestart door Cees zondag 15 augustus 2010, 16:15:49

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Afremmodule
Cees
gast

Afremmodule
Forumleden,

Ik weet niet of dit bericht hier goed staat, maar ik moet het even kwijt. Ik heb de afremmodule gemaakt voor mijn Marklin C-rails baan met een central station 2. De module werkt perfect, nu heb ik een TEE van Roco gekocht met sound, om al het geluid te krijgen moet ik hem in DCC zetten in mijn central station 2, nog geen probleem. Echter als ik nu in de afremmodule kom wordt spontaan de rijrichting omgedraaid en wanneer hij dan weer uit de sectie van de afremmodule komt draaid de rijrichting weer naar voren. Dit met gevolg dat de TEE niet verder komt als de eerste de beste afremmodule. Wanneer ik de TEE programmeer in Motorala dan is er geen probleem maar minder sound.
Heeft iemand een idee hoe dit aan te passen is?

Groet Kees
Re:Afremmodule
Cees
gast

Re:Afremmodule
Allen,

Er stond nog een topic over deze afremmodule, met deze kennis en een beetje prutswerk van mijzelf is het toch nog gelukt. Ik heb het even op Youtube gezet.
. Het station van Berkel centraal is nog niet geopend vandaar dat er nog geen reizigers te zien zijn.

Groet Kees
Re:Afremmodule
Lid sinds: 2007

offline
Re:Afremmodule
Ziet er goed uit Kees, leuk ook dat vertreklicht, jammer dat het op dit filmpje niet helemaal uitkomt.

Nu de reizigers gauw toegang geven tot het station, gooi open die hekken of zijn het van die fijne poortjes? :lol:

Groeten Marco
Re:Afremmodule
Cees
gast

Re:Afremmodule
Marco, je weet hoe druk het is zodat die reizigers nog even moeten wachten. Ik zag wel in de voortuin al dranghekken door de politie gebracht worden.

Groet Kees